E.k 2004

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Klopt helemaal, Ajax is het zeker niet...

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Shannasse @ Jun. 10 2004,20:27)]Klopt helemaal, Ajax is het zeker niet...  
      hmmm,proef ik hier een beetje plaatsvervangende schaamte?

ik begrijp het wel hoor,als ik niet voor ajax zou zijn zou ik ook niet vertellen voor welke club ik wel was

maar ben toch benieuwd hoor,shannasse,welke club moedig jij dan hartstochtelijk aan?

greetz

Comment

'nou,wie had dat nou gedacht.....portugal gewoon verloren vd grieken.

daar heb ik dus geen punten mee gescoord maar gelukkig had ik spanje-rusland wel goed voorspeld(1-0).

hopen dat portugal het beter gaat doen want ik doe mee aan een poule en heb voorspeld dat portugal kampioen zou worden

ben erg benieuwd naar frankrijk-engeland morgen.

greetz

Comment

Maar denk dat niemand met die wedstrijd punten hebben gescoord dus dat valt dan weer mee .
          Ik had spanje op 3-1 gewonnen dus een paar puntjes mee gewonnen.
          Ik heb Engeland kampioen dus weet al wat het tussen frankrijk en engeland gaat wordne
          eat eat eat and look like a freak!

Comment

Je bent blijkbaar niet zo vlot van begrip Arie, misschien een gevolg van anabolen en drank?  
            Zal het even braaf voor je uitspellen, ik ben voor FEYENOORD.  

Is al mijn hele leven zo en zal ook nooit veranderen. Ik ben niet van het soort dat blind is voor de mindere perioden maar het blijft wel altijd mijn cluppie.
            En schamen doe ik me daar zeker niet voor hoor!

Portugal - Griekenland was inderdaad een flinke verrassing trouwens, blijkt maar weer eens uit dat het 'thuisvoordeel' ook flink tegen kan werken als men niet goed met de hoge druk en verwachtingen om kan gaan...
            Ben benieuwd of ze in staat zijn te herstellen van deze kater en toch nog ver te komen.
            Vanavond een op papier schitterende wedstrijd, hoop in de praktijk ook. Ik ga zeker kijken in ieder geval.  

Comment

Je gaat zien dat de underdog ploegen het ver gaan schoppen, maar dan weer niet met de druk zullen omkunnen, de grote ploegen zoals gisteren portugal zijn uitgeblust,de meeste van die spelers hebben competitie en champions leauge gespeeld of uefa beker gespeeld. En je hebt dan van die spelers die denken dat ze onder hun eentje een match kunnen winnen zoals gisteren figo.

grtz
              stil growing

Comment

bro's ben ook gek van voetbal en gisteren heb ik toch kunnen genieten van Frankrijk-Engeland. Dat was me een prachtige wedstrijd om naar te kijken.

Overigens zijn dit de grote favorieten voor het toernooi voor mij, naast spanje en Italie

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Tito Raymond @ Jun. 14 2004,17:19)]bro's ben ook gek van voetbal en gisteren heb ik toch kunnen genieten van Frankrijk-Engeland. Dat was me een prachtige wedstrijd om naar te kijken.

Overigens zijn dit de grote favorieten voor het toernooi voor mij, naast spanje en Italie
                  frankrijk-engeland was een heerlijke wedstrijd idd!

ik was voor de engelsen maar had de fransen op winst staan dus voor mn poule is het toch goed gekomen....al had ik zelf 3-2 voorspeld.

ik zit nu denemarken-italie te kijken en ook daar gebeurt van alles in het veld,ik heb italie op een 1-0 winst staan dus effe kijken of ik gelijk ga krijgen.

greetz

Comment

Jammer Arie...

Greets...
                    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

mja.....het zit me niet echt mee....

doe jij nog mee aan een poule of vind je het kijken alleen al genoeg?

andere mensen die aan poules meedoen op hun werk of met vrienden ofzo?

greetz

Comment

yep pool op me werk he tot nog toe alles goed gehad

Comment

Ik doe nergens aan mee dit jaar.
                          Niet dat ik anders grote prijzen binnenhaalde hoor...

Greets...
                          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (Jack @ Jun. 14 2004,20:41)]yep pool op me werk he tot nog toe alles goed gehad  
                            ga weg,man.....jij hebt echt niet alle wedstrijden goed voorspeld?

wat voor poule doe je mee dan?

moet je ook de doelpunten invullen?

je hebt verschillende soorten poules natuurlijk.

ik sta in mijn poule momenteel gedeeld 4e plaats/van de 43 dus is niet echt beroerd.

greetz

Comment

nee alleen wie wint aangeven
                              en doe mee met 2e poul, maar die gaat over uitslagen van ned elftal die is dus nog niet begonnen.

morgen ned -duitsland kijken in marriot hotel op leidsche plein met gratis buffet en drank hoi hoi

Comment

ik speel op Mr bookmaker , lekker gokken op de wedstrijden
                                Gisteren frankrijk-engeland die gemiste penalty van beckhamm gaat hem nog lang achtervolgen, geloof me , vond het wel spijtig want die doelamn van frankrijk kan ik niet hebben , domme barthes

grtz
                                stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X