Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Is wel even heel erg wennen aan die avatars, hele forum ziet er daardoor anders uit...
Wel helemaal top dat webbie dat zo vlot geregeld heeft natuurlijk!
Uitslag was niet verkeerd trouwens, de wedstrijd helaas minder.
Maar ach, het toernooi kan nog lang duren dus wie weet komt dat nog wel goed...
Niet echt een goed begin van het ek maar het kon slechter natuurlijk
Nou is zaterdag dan de beslissende wedstrijd als ze daar winnen gaan ze zker door. Alleen jammer dat ik die wedstrijd niet kan zien dan sta ik op het almeerderstrand te defqonnen!
Nog meer mensen van dit forum daarheen??
Citaat[/b] (dino21 @ Jun. 16 2004,13:43)]Niet echt een goed begin van het ek maar het kon slechter natuurlijk
Nou is zaterdag dan de beslissende wedstrijd als ze daar winnen gaan ze zker door. Alleen jammer dat ik die wedstrijd niet kan zien dan sta ik op het almeerderstrand te defqonnen!
Nog meer mensen van dit forum daarheen??
Ik ga ook defqonnen
Q-dance heeft wel de vergunning proberen aan te vragen om het live uit te zenden op een groot scherm alleen heeft deze toestemming helaas niet gehad
Ja dat had ik ook gelezen slaat dus nergens op. Overal in nederland word het uitgezonden en daaro mag het niet. want voor rellen hoeven ze echt niet bang te zijn.
Hey Arie, krijg je bij jouw poule ook 3 punten voor goede keuze (winnaar/verliezer/gelijk) en 5 punten voor juist voorspellen doelsaldo??
Ik heb geen verstand van voetbal, maar had wel 4x goede winnaar gekozen en waar van 3x juiste eindstand. Totaal nu op 27 punten. En nu maar hopen dat Spanje- Griekenland 1-0 blijft.....
Citaat[/b] (JaapB @ Jun. 16 2004,18:37)]Hey Arie, krijg je bij jouw poule ook 3 punten voor goede keuze (winnaar/verliezer/gelijk) en 5 punten voor juist voorspellen doelsaldo??
Ik heb geen verstand van voetbal, maar had wel 4x goede winnaar gekozen en waar van 3x juiste eindstand. Totaal nu op 27 punten. En nu maar hopen dat Spanje- Griekenland 1-0 blijft.....
inderdaad,jaap!
ik speel mee op gratispool.nl
ik heb 23 punten dus je doet het nu nog beter dan mij.
ik heb 1-2 voorspeld dus hoop dat er nog 2 keer gescoord gaat worden.
Dit is mooi K*T Arie, nu hebben we allebei geen punten.
Ik denk dat ik nu ff snel ga stoom afblazen door 5 kmtjes hard te lopen.
Zometeen Rusland - Portugal: 1-2, wat denk jij?
Dat waren 3 matige puntjes gisteren voor mijn poule.
Vanavond winst voor Frankrijk tegen Zwitserland: 2-0 en voor Engeland tegen Kroatie: 2-0.
Ik merk dat die poule me meer boeit dan het daadwerkelijke voetbal (behalve oranje dan)
Citaat[/b] (JaapB @ Jun. 17 2004,09:43)]Dat waren 3 matige puntjes gisteren voor mijn poule.
Vanavond winst voor Frankrijk tegen Zwitserland: 2-0 en voor Engeland tegen Kroatie: 2-0.
Ik merk dat die poule me meer boeit dan het daadwerkelijke voetbal (behalve oranje dan)
ik heb vandaag ook weer klote gescoord
gaat niet echt lekker terwijl ik best hoog stond in mn pool.
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment