Orgasme onder c ontrole in 3 stappen.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Richard075 View Post
    Dat kan wel wezen Maas,maar ik vind persoonlijk dat je je dan nog wel respectvol kan blijven gedragen,en niet iedereen voor weet ik veel wat uit te maken.En als ze dan achteraf nog doen alsof ze niet weten wat ze nou verkeerd hebben gezegd,stommer kun je bij mij niet overkomen en kan daar geen respect voor opbrengen.
    Wie zegt dat het over Beeps ging? Ik weet niet eens hoe oud beeps is... ik had het gewoon over het algemeen over vrouwen en dan 17 jarige strakke kutjes gwn lekkerder is.

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
      Dat grietje is waarschijnlijk 17 jaar.....ik denk dat 90% van de leden geen moeite met haar zal hebben.
      Precies van de leden.. niet eens alleen van de mannen..

Comment

• Originally posted by gameface View Post
        Dit dus..

Dat haar tieten zo goed uit zien komt omdat ze grotere/vollere/beter hangende tieten heeft dan de gemiddelde 35 jarige vrouw.

Jaa daar maak ik me druk om! Als ik seks heb met een meisje zoals op dat foto zal ik idd erg snel klaar komen ja! En wie loopt er weer dan voor lul? Precies, ikk!! En een topic als dit kan mij ervan af helpen. Maar nee hoor.. Nibor moest natuuuurrlijk weer lekker lopen geilen met een andere vrouw via internet. Respectloos! Misschien ben ik wel heel onzeker over de lengte van mijn lul? En dan komt dit er ook nog eens bij! Misschien pleeg ik wel zelfmoord omdat ik te onzeker ben.. komt allemaal door jouw Nibor! Puur omdat jij te lang geen sex hebt gehad.

Dankzij Beeps is er geen jailbaittopic meer vriend.

En dit is geen 30+ topic! je bent totaal offtopic! En dit is ook nog eens een open forum dus ik mag overal komen.
        Het klopt inderdaad dat jonge kereltjes met klein pikkies vroegtijdig klaarkomen !

Comment

• Komt vanzelf wel goed dat je een grote knul wordt later als je groot bent!

Comment

Het klopt inderdaad dat jonge kereltjes met klein pikkies vroegtijdig klaarkomen !
            En jij praat over respect!??!?!

Comment

Wie zegt dat het over Beeps ging? Ik weet niet eens hoe oud beeps is... ik had het gewoon over het algemeen over vrouwen en dan 17 jarige strakke kutjes gwn lekkerder is.
              Je vind het stiekumjes toch wel leuk he hier,anders had je niet zolang gebleven.

Comment

Wie zal daar in trappen?

Comment

En jij praat over respect!??!?!
                  Hij blijft leuk he?

Comment

• Nou meiden ik ga lekker mijn koffer in,morgenochtend weer trainen en scheuren aan de gewichten!

Comment

Wie zal daar in trappen?
                      Beeps is 38/37 ik had het over een vrouw van 35.. dusja..

Ik ben dan nog wel jammer maar heb wel een hoger IQ

Comment

Dat kan wel wezen Maas,maar ik vind persoonlijk dat je je dan nog wel respectvol kan blijven gedragen,en niet iedereen voor weet ik veel wat uit te maken.En als ze dan achteraf nog doen alsof ze niet weten wat ze nou verkeerd hebben gezegd,stommer kun je bij mij niet overkomen en kan daar geen respect voor opbrengen.
                        Beetje hypocriet dat we respectvol naar haar moeten zijn terwijl zij zonder enig respect tegen straatvechter inging, terwijl hij toch degene was die het op d'n duur volwassen op wilde lossen.
                        Dan heb ik eerder respect voor die neger met die monstercock uit spellengezicht's voorbeeld

No offence naar jou toe verder Richard!
                        Last edited by Maasproductions; 15-03-2011, 00:14.

Comment

• Originally posted by Maasproductions View Post
                          Beetje hypocriet dat we respectvol naar haar moeten zijn terwijl zij zonder enig respect tegen straatvechter inging terwijl hij toch degene was die het op d'n duur volwassen op wilde lossen.
                          Dan heb ik eerder respect voor die neger uit spellengezicht's voorbeeld

Dusdat.

Comment

• Ik heb trouwens 2.13GB aan jailbait pics en vids op me pc staan.

Comment

• Originally posted by Maasproductions View Post
                              Beetje hypocriet dat we respectvol naar haar moeten zijn terwijl zij zonder enig respect tegen straatvechter inging, terwijl hij toch degene was die het op d'n duur volwassen op wilde lossen.
                              Dan heb ik eerder respect voor die neger met die monstercock uit spellengezicht's voorbeeld

Kijk wat er is gebeurt dat weet ik niet,maar ik vind persoonlijk dat als er iets speelt tussen beiden,ze dat achter de schermen zullen moeten oplossen en niet in een topic,het is/was hier leuk en gezzellie en lachen laten we dat zo houden
                              !!!
                              Nou houden we er verder over op want ik begin er nou een beetje een dikke nek van te krijgen,en dat is niet zo een heel goed teken!
                              Ontopic nou!!

Comment

• Nibor heb jij je vingers nog wel gewassen gisteren?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X