Originally posted by Richard075
View Post
Orgasme onder c ontrole in 3 stappen.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by gameface View PostDit dus..
Dat haar tieten zo goed uit zien komt omdat ze grotere/vollere/beter hangende tieten heeft dan de gemiddelde 35 jarige vrouw.
Jaa daar maak ik me druk om! Als ik seks heb met een meisje zoals op dat foto zal ik idd erg snel klaar komen ja! En wie loopt er weer dan voor lul? Precies, ikk!! En een topic als dit kan mij ervan af helpen. Maar nee hoor.. Nibor moest natuuuurrlijk weer lekker lopen geilen met een andere vrouw via internet. Respectloos! Misschien ben ik wel heel onzeker over de lengte van mijn lul? En dan komt dit er ook nog eens bij! Misschien pleeg ik wel zelfmoord omdat ik te onzeker ben.. komt allemaal door jouw Nibor! Puur omdat jij te lang geen sex hebt gehad.
Dankzij Beeps is er geen jailbaittopic meer vriend.
En dit is geen 30+ topic! je bent totaal offtopic! En dit is ook nog eens een open forum dus ik mag overal komen.
Comment
-
Originally posted by gameface View PostWie zegt dat het over Beeps ging? Ik weet niet eens hoe oud beeps is... ik had het gewoon over het algemeen over vrouwen en dan 17 jarige strakke kutjes gwn lekkerder is.
Comment
-
Originally posted by Richard075 View PostDat kan wel wezen Maas,maar ik vind persoonlijk dat je je dan nog wel respectvol kan blijven gedragen,en niet iedereen voor weet ik veel wat uit te maken.En als ze dan achteraf nog doen alsof ze niet weten wat ze nou verkeerd hebben gezegd,stommer kun je bij mij niet overkomen en kan daar geen respect voor opbrengen.
Dan heb ik eerder respect voor die neger met die monstercock uit spellengezicht's voorbeeld
No offence naar jou toe verder Richard!Last edited by Maasproductions; 15-03-2011, 00:14.
Comment
-
Originally posted by Maasproductions View PostBeetje hypocriet dat we respectvol naar haar moeten zijn terwijl zij zonder enig respect tegen straatvechter inging terwijl hij toch degene was die het op d'n duur volwassen op wilde lossen.
Dan heb ik eerder respect voor die neger uit spellengezicht's voorbeeld
No offence naar jou toe verder Richard!
Comment
-
Originally posted by Maasproductions View PostBeetje hypocriet dat we respectvol naar haar moeten zijn terwijl zij zonder enig respect tegen straatvechter inging, terwijl hij toch degene was die het op d'n duur volwassen op wilde lossen.
Dan heb ik eerder respect voor die neger met die monstercock uit spellengezicht's voorbeeld
No offence naar jou toe verder Richard!
!!!
Nou houden we er verder over op want ik begin er nou een beetje een dikke nek van te krijgen,en dat is niet zo een heel goed teken!
Ontopic nou!!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
Kanaal: Trainingslogjes
6 uur geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
8 uur geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...2 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
2 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 10x
Mentaal kon ik niet verder / chicken. Volgende keer naar minimaal 15x.
One legged...-
5 dagen geleden -
-
door flotillaiotXML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...5 dagen geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment