Poker

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

pokerstars ftw omdat ze minder rake nemen in lage limits, speel nog niet lang dus zit langzaam mijn 20$ br te verhogen naar 50$ om vervolgens limiet hoger te gaan. helaas af en toe een tilt na een slechte move (of goeie van iemand anders) en dan ben ik weer paar $ kwijt maarja slowely but surely hehe

speel niet zoveel meer tho

Comment

Ik speel ook wel aardig wat poker af en toe, bijna alleen maar tournooien en geen cash games (ben beter in tournooien), maar probeer net als iguana het spel te leren en niet te huilen om de beats of het resultaat.

Ben nou alleen nog maar actief op pokerstars en onder de naam TZWORL6Q.

Wat zijn de andere namen van members hier?
      22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by ReaLKoYu View Post
        lol floris.
        vertel, waar heb jij gespeeld en wat is jou screen name?
        TheBrain

Speel op diverse sites, vooral Full Tilt.

@ tha man; pokerstars heeft bijna de hoogste rake en je vpp bouw je te traag op, zeker op low stakes en als je geen gold bent. Als je vooral cashgames speelt kan je beter naar ipoker netwerk bijv want die geven je 20 tot 30% rakeback. Gewoon even zoeken naar een goed offer (zijn er nu zat met die problemen in de states).
        Squat 5 x 147.5
        Bench 5 x 122.5
        Deadlift 5 x 180

Comment

Originally posted by FlorisPL View Post
          TheBrain

Speel op diverse sites, vooral Full Tilt.

@ tha man; pokerstars heeft bijna de hoogste rake en je vpp bouw je te traag op, zeker op low stakes en als je geen gold bent. Als je vooral cashgames speelt kan je beter naar ipoker netwerk bijv want die geven je 20 tot 30% rakeback. Gewoon even zoeken naar een goed offer (zijn er nu zat met die problemen in de states).
          Als je een decent winrate haalt op de 50nl op stars, dan heb je die rakeback helemaal niet nodig. Op stars zitten de meeste vissen, puur omdat stars het meest reclame maakt. Op I-poker zitten allemaal grinders en veel minder vissen..
          En het rakeverschil tussen stars en ipokernetwerken is op de 50nl bijna te verwaarlozen.
          Failure is your friend

Comment

haha vind het wel mooi om te zien hoe hier over poker gedacht wordt
            ben zelf een tijdje serieus bezig geweest maar dat vond ik uiteindelijk toch te saai, heb teveel gamble in me
            nu gewoon af en toe een paar tientjes storten en wat MTT's spelen/gokken, wat me toch een leuke auto heeft opgeleverd
            mijn nick is overal hetzelfde, namelijk: demandi

Comment

Originally posted by El Magico View Post
              Als je een decent winrate haalt op de 50nl op stars, dan heb je die rakeback helemaal niet nodig. Op stars zitten de meeste vissen, puur omdat stars het meest reclame maakt. Op I-poker zitten allemaal grinders en veel minder vissen..
              En het rakeverschil tussen stars en ipokernetwerken is op de 50nl bijna te verwaarlozen.
              Oke, maar stel je draait 50.000 tot 100.000 handjes, wat zo'n gemiddelde was voor mij. Dan krijg je natuurlijk te maken met swings. Soms draaide ik break-even en dan zorgde mn rakeback alsnog voor een dikke winst die maand.

Natuurlijk als je supernova bent op stars uit dat zich ook in leuk geld aangezien je van je vpp dan tourny tickets kan kopen, maar zo veel grinden de meeste users hier niet denk ik.
              Squat 5 x 147.5
              Bench 5 x 122.5
              Deadlift 5 x 180

Comment

aardige ship die 80k TheBrain

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X