Beste app voor in de sportschool

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Beste app voor in de sportschool

Ik heb nu als (gratis) apps op de iphone:
    Bodyfitness
    Fitness pro
    fitness free fitbox
    Gym free
    Gym abc
    Gymboss
    Pushups
    Virtualgym
    Menshealth workouts lite
    De een bevalt meer dan de ander maar wat is voor jullie de beste app als trainingshulpje? mag ook wel een betaalde app zijn.
    Ik vind het altijd wel makkelijk om een geheugensteuntje bij me te hebben en tegelijk ook een beetje muziek.

waarom heb je in godsnaam een app nodig? wat een teringzooi toch ook allemaal , ga gewoon trainen en eet je voeding wat is daar zo moeilijk aan?

Comment

Originally posted by SpuitJunkie View Post
      wat een teringzooi toch ook allemaal
      Dit dus.

Enige wat ik nodig heb is een blaadje waar staat hoeveel ik moet squatten elke training.
      Squat 5 x 147.5
      Bench 5 x 122.5
      Deadlift 5 x 180

Comment

Originally posted by SpuitJunkie View Post
        waarom heb je in godsnaam een app nodig? wat een teringzooi toch ook allemaal , ga gewoon trainen en eet je voeding wat is daar zo moeilijk aan?
        Bedankt voor je reaktie, maar staat de vraag je niet aan hoef je niet perse te reageren, laat je de reakties over aan mensen die er wel brood in zien.

Comment

Ik vind dat zo raar mensen die met hun mob aan het kloten zijn tijdens het trainen, tenzij je een ander nummer op zet

Comment

Originally posted by megamax View Post
            Bedankt voor je reaktie, maar staat de vraag je niet aan hoef je niet perse te reageren, laat je de reakties over aan mensen die er wel brood in zien.
            denk niet dat iemand die de sport serieus neemt hier 'wel brood inziet'

dus verwacht dan ook niet dat je hier serieuze reacties gaat over krijgen
            Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Sportkleding, bidon water, handdoek en eventueel een vel papier met pen is alles wat je nodig hebt. Al het andere moet achter gelaten worden in de kleedkamer. Dus ook die achterlijke telefoontjes incl. apps.

Comment

.

en een mp3 speler met keiharde metal op is ook nog wel toegestaan

Comment

Sowieso dat ik nooit z'n app ga gebruiken. Dat gekloot... Nee gewoon een mp3 speler + lekkere metal. Want die muziek die ze in de sportschool afspelen val ik bijna van in slaap. Maar goed als deze app je helpt in de sportschool dan zeg ik gewoon doen. Ja toch? Zo lang niemand er last van heeft..
                  “Not many people understand what a pump is. It must be experienced to be understood. It is the greatest feeling that I get.” - Arnold Schwarzenegge

Comment

Iphone apps hoeven ook helemaal geen hulpje voor in de gym te zijn. Of het nu een database is voor oefeningen om tijdens het wachten op de trein wat inspiratie op te doen voor je nieuwe traininsschema, of dat je in je dieetlogboek bijhoudt hoeveel calorieën je naar binnenwerkt. Zo zijn er nog tal van apps te bedenken waar wij niet eens van weten dat ze bestaan.

Tuurlijk pen en papier is fijn. Ik hou ook van rooksignalen, maar smartphones zijn nou eenmaal niet meer weg te denken en daarbij dan ook apps die zelfs in de gym van toepassing zouden kunnen zijn.

Jij mag je er misschien aan ergeren, maar voor een ander is het misschien een uitkomst. Zou leuk zijn als er toch wat gehoor wordt gegeven aan de vraag van de topicstarter.

Even voor de duidelijkheid. Ik heb geen Iphone of andere smartphone. Ik gooi gewoon graag wat extra kolen op het vuur :-)
                    I don't need a gym.. Just a bench and some iron and i'll do fine at home

Comment

bij ons zijn mobiele telefoons niet toegestaan in de sportruimte, natuurlijk geen hond die zich er aan houd.. klaat hem zelf overigens altijd in me kluisje
                      ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

heb al tal van apps gedownload maar nog geen 1 zonder succes.
                        schema staat op mijn telefoon en gewichten ook maar staat allemaal gewoon op kladblok nog geen goeie app voor gevonden.
                        Calisthenics / Street workout

Comment

Telefoon hoort niet in de trainingsruimte. Tenzij je waakdienst hebt of iets dergelijks.
                          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                          - Dave Tate

Comment

Originally posted by badjak View Post
                            [knip]
                            Of te wel hoop geblaat, maar geen 1 reden waarom je een technologisch hulpmiddel moet gaan invoeren in deze sport. Puur omdat het niks toevoegt.

Comment

Ik gebruik Fitness Pro. Er zijn tal van app's die allemaal ongeveer hetzelfde doen, maar aangezien het vervelend is om elke keer tussen app's te wisselen heb ik voor Fitness Pro gekozen. Bijna alle oefeningen staan er in, en het is makkelijk in gebruik. Daarnaast kun je heel gericht oefeningen zoeken voor spieren/spiergroepen. Ik gebruik hem ook vooral als geheugensteuntje, omdat ik nog niet zo lang fitness. Als er meer routine in komt zal ik hem minder gaan gebruiken denk ik, maar ik heb mijn telefoon toch mee voor de muziek.
                              No audience. No finish line. Just do it.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X