Het schietraad Ethisch commité

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by nibor76nl View Post
    Iedereen hier heeft recht om te reageren op jouw topic.. Ik dus ook..
    Of het jouw nou wel of niet beval is niet mijn probleem.

Op bodynet kun je dit verwachten ... dat weet je inmiddels wel denk ik..

Oorspronkelijk kwam ik hier om dingen te lezen over Bodybuilding en dat er meer word gepost wat totaal niets met de sport te maken heeft is mij onderhand wel duidelijk geworden..

Ga naar een ander forum????

Er zijn vast fora waar jij met anderen serieus over je pistooltjes kan praten dus misschien had je daar beter je topic kunnen plaatsen..

Wat is nou eigenlijk de definitie van SPORT?
    Met een pistool stil staan en de trekker overhalen noem ik geen sport...
    is dammen een sport? denksport?
    is darten een sport? is fitness een sport:P beetje aan gewichten trekken:P?
    1.94 103KG

Comment

Even e.e.a. verplaatst gezien de drang tot reactie toch wel heel groot is. Hier kunt u zagen, elders schuren.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
        Ik heb wel eens geschoten. Was echt een gezeik joh, juten erbij, ambulance erbij... Ga ik één keer naar Alphen, mag je daar niet eens in een winkelcentrum schieten.

Ga daar nooit meer heen, kutdorp.

Maar serieus: nog nooit geschoten, zou het wel willen. Desert en Barret staan hoog op die lijst. Dat zijn geweren.
        Deze reactie doet mij helemaal niets, ook al weet ik precies waar General op doelt. Maar als je naar zijn bericht zelf kijkt, zegt hij niets verkeerds met betrekking op gebeuren in Alphen aan de rijn. De woorden geschoten,Alphen en winkelcentrum hebben alleen voor nibor genoeg inhoud. Waar hij vervolgens zoveel stampij over maakt.

Wat veel erger is, is dat meneer Gibor zelf een bedreiging doet naar Moderator General. Ik herhaal: ''Alleen voor zo'n opmerking verdien je al een kogel''.
        Best raar voor iemand die het zo erg vind wat er is gebeurt in Alphen aan de rijn, maar zelf eigenlijk precies dezelfde behoefte heeft om te doen.

Hermandad.

Comment

Generalix je bent een klootzak datje zoiets durft te zeggen, mijn broer is daar dus omgekomen!!

Comment

Aha. Gecondoleerd als het waar is. Heb mijn twijfels, maar goed.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik wil aan de ene kant alle wapens de wereld uit en aan de andere kant niet. Ben tegen geweld met (vuur)wapens maar als het voor de 'fun' is en daarmee bedoel ik dat je niet andere mensen gaat neerknallen in bv een winkelcentrum maar bv gaat schieten in een vereniging.. dan vind ik vuurwapens best kunnen. Maar er zijn altijd wel gekken die over een vergunning beschikken en daarmee aan de nodige wapens kunnen komen en daar dan ook daadwerkelijk gebruik van kunnen maken. Er zullen weliswaar wel controles plaatsvinden maar ik vind dat je dit niet zelf in de hand hebt.. want als een gek wil schieten op mensen, dan doet hij dat ook.
              sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
                Deze reactie doet mij helemaal niets, ook al weet ik precies waar General op doelt. Maar als je naar zijn bericht zelf kijkt, zegt hij niets verkeerds met betrekking op gebeuren in Alphen aan de rijn. De woorden geschoten,Alphen en winkelcentrum hebben alleen voor nibor genoeg inhoud. Waar hij vervolgens zoveel stampij over maakt.

Wat veel erger is, is dat meneer Gibor zelf een bedreiging doet naar Moderator General. Ik herhaal: ''Alleen voor zo'n opmerking verdien je al een kogel''.
                Best raar voor iemand die het zo erg vind wat er is gebeurt in Alphen aan de rijn, maar zelf eigenlijk precies dezelfde behoefte heeft om te doen.

Hermandad.
                3 woorden genoeg voor mij?

Jij bepaal dus nu voor mij welke woorden ik bezwaarlijk zou vinden?????

Het gaat mij om het feit dat iemand grappen maakt over iets zoals de schietpartij in Alphen!!!!

Heb ik gezegd dat IK BEHOEFTE heb om het te doen????

Voortaan eerst even nadenken voordat je weer met zoiets aan komt zetten in JOUW woorden.. en niet de mijne gaan verdraaien he !!!!

Comment

Lange tenen! ik verdraai helemaal niets, kontedraaier. Wanneer ga je die hongerbuik van je weg werken?

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
                    Lange tenen! ik verdraai helemaal niets, kontedraaier. Wanneer ga je die hongerbuik van je weg werken?
                    Is dit alles?

Geen onderbouwde reactie op mijn reactie??

Comment

Is dit alles?

Waarom zou hij. Jij probeert ook alleen maar jouw visie op te dringen zonder fatsoenlijke onderbouwingen.

Comment

Gunz machtige dingen zijn het.
                        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                        We like it
                        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Is dit alles?

Kun je btw ook nog even zeggen of je het mijn post eens bent of niet? Ik heb er erg mijn best op gedaan, en heb nog graag een reactie na al die moeite.
                          Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Ik zou wel eens met een Smith & Wesson M&P 15-22 willen schieten.

The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

ben je niet de enigste kev

Comment

Originally posted by seanl94 View Post
                                Kun je btw ook nog even zeggen of je het mijn post eens bent of niet? Ik heb er erg mijn best op gedaan, en heb nog graag een reactie na al die moeite.
                                He Sean...

Was inderdaad een lange post..

Ik zie mijzelf niet terug in hoe jij mij beschrijf...
                                ook vele anderen zullen er niet zo over denken als jou..

Maar aan de andere kant zullen het er vast ook vele het met jou eens zijn..

Ik lig er niet wakker van en iedereen moet zelf maar zijn beeld vormen over mij of over anderen hier op het forum..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X