Gaat inderdaad erg ver. Afwachten tot ik aan de beurt ben dan! General weet waar je woont vriend, en nee ben maar niet bang, my fingers are crossed!
Het schietraad Ethisch commité
Collapse
X
-
Originally posted by Snuff-Sann View Post
Ik heb geen zin om alle 24 bladzijden te lezen, dus heb er een paar uitgepikt.
Dit was dus een "grap" van General, jij wist er niets van en het was lachen, gieren, brullen?
Beetje ziek."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by Beaudien View PostIk heb geen zin om alle 24 bladzijden te lezen, dus heb er een paar uitgepikt.
Dit was dus een "grap" van General, jij wist er niets van en het was lachen, gieren, brullen?
Beetje ziek.
Maar ja, iemand die de touwtjes in handen heeft kan doen en laten wat hij wil.
Er is toen een poll-topic geopend waarin werd gevraagd aan de leden of Gen moest blijven of vertrekken. Gen kreeg het op een gegeven moment heel erg benauwd, het aantal leden dat hem weg wilde hebben groeide gestaag en overtrefde bijna het percentage van degeen die hem wel zag zitten. Gen sloot toen het topic.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostDat dacht ik ook, en ik bleek niet de enige te zijn.
Er is toen een poll-topic geopend waarin werd gevraagd aan de leden of Gen moest blijven of vertrekken. Gen kreeg het op een gegeven moment heel erg benauwd, het aantal leden dat hem weg wilde hebben groeide gestaag en overtrefde bijna het percentage van degeen die hem wel zag zitten. Gen sloot toen het topic.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostDat dacht ik ook, en ik bleek niet de enige te zijn.
Ik ken de General verder niet, toen ik hier kwam, postte hij zelden, de laatste tijd wat meer. Daar maak ik uit op dat hij een zeer eigen mening heeft, maar niet heel snel met een ban loopt te zwaaien wat je op andere fora wel veel ziet.
Dat is aan de ene kant tolerant, aan de andere kant heeft BodyNet mede daardoor vaak helaas een "slechte" naam, er mag hier vaak té veel.
Ook is hij volgens mij niet vrij van vriendjespolitiek, maar goed, je bent allemaal mens tenslotte.
Toch heb ik het vrij ouderwetse idee dat als je een forum leidt, je daardoor een soort voorbeeldfunctie hebt. En een soort rechter bent, eerlijk en rechtvaardig.
Dit zie ik bij Iguana heel sterk terugkomen, bij de General helaas niet.
Iguana zou voor bij dus een goede Admin zijn.
Als ik nu maar geen ban krijg..............help!"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by Beaudien View PostInteressant!
Ik ken de General verder niet, toen ik hier kwam, postte hij zelden, de laatste tijd wat meer. Daar maak ik uit op dat hij een zeer eigen mening heeft, maar niet heel snel met een ban loopt te zwaaien wat je op andere fora wel veel ziet.
Dat is aan de ene kant tolerant, aan de andere kant heeft BodyNet mede daardoor vaak helaas een "slechte" naam, er mag hier vaak té veel.
Ook is hij volgens mij niet vrij van vriendjespolitiek, maar goed, je bent allemaal mens tenslotte.
Toch heb ik het vrij ouderwetse idee dat als je een forum leidt, je daardoor een soort voorbeeldfunctie hebt. En een soort rechter bent, eerlijk en rechtvaardig.
Dit zie ik bij Iguana heel sterk terugkomen, bij de General helaas niet.
Iguana zou voor bij dus een goede Admin zijn.
Als ik nu maar geen ban krijg..............help!
Goed gesproken...
Maarja.. wij zijn wat ouder he... andere normen en waarden..
Comment
-
Persoonlijk gezien vind ik Gen geen slechte moderator, op zich.
Echter toont hij nogal eens zijn leeftijd met ondoordachte acties.
Ook vind ik dat hij missbruik maakt van zijn bevoegdheden.
Hij heeft eens iemand gebant waar ik heel erg boos om ben geweest.
Het lid had volgens hem gelogen en dat kon niet door de beugel.
Ikzelf vond dat het lid verkeerde woorden had gebruikt wat het lid ook beaamde. Het was een misopvatting wat met permanente ban werdt afgestraft.
Comment
-
gen is altijd een hele goeie mod geweest. daarna verdween hij een beetje uit het zicht en kwam hij weer terug. wat hij aantrof was een verziekt forum, wat bij lange na niet is wat het was. als er 10 serieuze gasten zitten die lang bezig zijn met de sport is het veel. voorheen waren er alleen serieuse gasten. nu denken veel dat als ze 1 jaaar 3x per week getraind hebben het allemaal weten en na 1 kuur of zelfs zonder mensen gaan adviseren hoe te prikken. mensen met ervaring worden uitgelachen omdat ze oude manieren vasthouden. nee, tis bter om meteen ug labs met vele milliliters tegelijk naar binnen te spuiten. liefst voor weinig geld. alles is gwoon veranderd.
en de dingen die gen zegt... ik heb zoooo vaak de neiging gehad dingen te zeggen. het is gewoon balen om et zien dat zo een leuk forum naar de klere gaat.
ik heb dus pas voor het eerst wat gezegd en je ziet war het meteen heengaat. een general die afgekraakt wordt, terwijl dit toch echt begon door opmerkingen van mij.
het leukste: door mensen die niet zo lang hier zijn.
jammer. (ook al is niet alles politiek terecht)een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Originally posted by bruce View Postgen is altijd een hele goeie mod geweest. daarna verdween hij een beetje uit het zicht en kwam hij weer terug. wat hij aantrof was een verziekt forum, wat bij lange na niet is wat het was. als er 10 serieuze gasten zitten die lang bezig zijn met de sport is het veel. voorheen waren er alleen serieuse gasten. nu denken veel dat als ze 1 jaaar 3x per week getraind hebben het allemaal weten en na 1 kuur of zelfs zonder mensen gaan adviseren hoe te prikken. mensen met ervaring worden uitgelachen omdat ze oude manieren vasthouden. nee, tis bter om meteen ug labs met vele milliliters tegelijk naar binnen te spuiten. liefst voor weinig geld. alles is gwoon veranderd.
en de dingen die gen zegt... ik heb zoooo vaak de neiging gehad dingen te zeggen. het is gewoon balen om et zien dat zo een leuk forum naar de klere gaat.
ik heb dus pas voor het eerst wat gezegd en je ziet war het meteen heengaat. een general die afgekraakt wordt, terwijl dit toch echt begon door opmerkingen van mij.
het leukste: door mensen die niet zo lang hier zijn.
jammer. (ook al is niet alles politiek terecht)
General vond het nodig om een misplaatste grap (in mijn optiek) te plaatsen in jouw topic..
Ik had geen moeite met jouw topic ,maar wel met de "grap"van General...
Comment
-
@ Snuff
Je blijft wel zeiken over dat geintje he. Ik ben ook een keer doodverklaard. DSO ook. Het droop van het topic af dat het nep was. Ik heb nog niemand geband om zoiets. Dus nee, ik heb nog nooit misbruik gemaakt van mijn bevoegdheden. Geloof maar dat het forum dan een stuk minder leden kende.
Dat je nog steeds met die idioot tino zit, is echt ongelofelijk. Die gast had het iq van een schuifpui, was net luppie. Als we het dan toch over kwaliteit op het board hebben, moet je echt blij zijn dat die gast eraf ligt.
@ Beaudien
Vriendjespolitiek vind ik ver gaan. Ik heb echter wel een aantal mensen hoog zitten, en een aantal mensen niet. Naar de mensen die ik hoog heb zitten, luister ik een stuk eerder. Is volgens mij logisch dat ik klachten van iemand met één post minder serieus neem, dan de klachten van een Bruce bijvoorbeeld. Voorbeeldfunctie discussie hebben we al vaker gehad. De reden dat ik minder postte was (o.a.) het continue gezeik van andere mensen die lopen te kankeren op het beleid (meestal zijn dat nieuwelingen, of relatief nieuwelingen), die alles opblazen, die alle lol uit een moderator/adminfunctie zuigen. En als de maat dan vol is, na dertig waarschuwingen en dertigduizend drogredenen over waarom je beleid kut is, ban je ze, en dan staat het vriendje van weer te zeiken, zoals ook nu weer.
Daarom geef ik daar nu echt geen pest meer om, wat de één goed vindt, vindt de ander kut. Dus heb daarmee afgedaan. Als mijn beleid mensen onoverkomelijk niet aanstaat: lazer lekker op. Als mensen mijn beleid overkomelijk niet aanstaat, of bevalt: blijf gezellig. Maken we het weer mooi. Maar dat gekanker ben ik echt zat. Het zijn altijd dezelfden over hetzelfde onderwerp, etc. etc.
@ Bruce
Thanks pik."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by Revius View PostNibor kan jij tellen tot de waarde van je iq?
Comment
-
Originally posted by Hermandad View PostHe kontelikker, als je nou eens ophoud met die onzin. Zo blijft het onnodig doorgaan hier in dit topic. Nibor en General hebben beiden hun standpunt duidelijk gemaakt, en dat is nu wel duidelijk. Niet iedereen hoeft elkaar tof te vinden, maar als we allemaal iets soepeler zijn en sommigen dingen met een korreltje zout nemen blijft het hier ook gewoon leuk.
Not sure if serious.Groeten
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
4 dagen geleden -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
6 dagen geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-