Het schietraad Ethisch commité

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by yvesb View Post
    een strenger beleid is goed,,,, maar als een idioot een vuurwapen wilt hebben dan komt die er toch wel aan... met of zonder vergunning... zo moeilijk is het allemaal niet om eraan te komen
    Precies, en als iemand je wilt vermoorden doet hij/zij dat wel of met zonder vuurwapen.. Kijk maar naar die programma's op tv, die lui maken van dagelijkse voorwerpen wapens.. Zo vermoorden/verwonden die lui elkaar met een sok en een paar batterijen erin gepropt en slaan maar..
    "Straight outta gym"

Comment

wat een hoop huilies hier

Comment

klopt wpboy en als ze helemaal gek zijn vermoorden ze eerst hun gezin en daarna hunzelf en steken ze hun huis nog in de fik ook :S

Mensen zijn ontoerekeningsvatbaar...

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
          wat een hoop huilies hier
          Wees specifiek en onderbouwend of ga larpen NERD!
          Ssssmoking

Comment

Originally posted by Marv View Post
            Wees specifiek en onderbouwend of ga larpen NERD!
            Ohhh huillenbalk gaat het persoonlijk proberen te maken. Better luck next time loser

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
              Ohhh huillenbalk gaat het persoonlijk proberen te maken. Better luck next time loser
              We voelen ons allebei tof als we door elkaar beledigd worden.

Vrees dat de culturele verschillen bij ons beide te groot zijn om er ook maar een beetje verdrietig van te worden.

Alsof iemand uit Rouveen verteld dat ik naar de Hel ga voor mijn onzedelijk gedrag.

Game is ON!!

EDIT:
              OT: Kun je onderbouwen waarom we huillies* zijn?

*Falstyrsch voor: een groep mensen die mietjes zijn en huillie doen en/of Huillis doen: kleine huilltjes doen omdat het mietje me niet snapt
              Last edited by Marv; 19-05-2011, 22:00.
              Ssssmoking

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                Ik heb wel eens geschoten. Was echt een gezeik joh, juten erbij, ambulance erbij... Ga ik één keer naar Alphen, mag je daar niet eens in een winkelcentrum schieten.

Ga daar nooit meer heen, kutdorp.
                Hehe, ik vond hem best grappig

Als je grappen maakt over iets serieus relativeer je de zaken, zouden eens meer mensen moeten doen dag van vandaag.

OT: heb zelf nog nooit met een wapen geschoten maar zou het wel eens willen doen.
                On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Originally posted by gleke View Post
                  Hehe, ik vond hem best grappig

Als je grappen maakt over iets serieus relativeer je de zaken, zouden eens meer mensen moeten doen dag van vandaag.

OT: heb zelf nog nooit met een wapen geschoten maar zou het wel eens willen doen.
                  O.k.. waar ligt jou grens dan?

Ga jij ook grappen maken als jouw moeder/zus/vriendin is verkracht?
                  Om het maar te relativeren..

Of als jij kanker ofzo krijg??

Noem het allemaal maar op...

Soms moet je gewoon geen grapjes maken over dat soort dingen...

Helaas is dit typisch bodynet om ieder topic weer te laten eindigen in gezeik..

Het zou general sieren om gewoon toe te geven dat zijn grap niet past i.p.v zich er weer eens uit te lullen...

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
                    O.k.. waar ligt jou grens dan?

Ga jij ook grappen maken als jouw moeder/zus/vriendin is verkracht?
                    Om het maar te relativeren..

Of als jij kanker ofzo krijg??

Noem het allemaal maar op...

Soms moet je gewoon geen grapjes maken over dat soort dingen...

Helaas is dit typisch bodynet om ieder topic weer te laten eindigen in gezeik..

Het zou general sieren om gewoon toe te geven dat zijn grap niet past i.p.v zich er weer eens uit te lullen...
                    Nibor beter had ik het niet kunnen zeggen.. probs
                    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Ach Nibor toch jongen, je meent toch niet serieus dat je denkt dat ik me moet gaan verantwoorden over een verschil van smaak dan wel normen en waarden? Ik leg jou mijn waarden niet op, en het zou je sieren als je jouw waarden niet aan mij probeert op te leggen. Ik laat zelfs je virtuele kogelbrief staan en je account gevrijwaard van een ban. Het dunkt me zo dat mijn gedrag me genoeg siert. Wellicht is het ook wat voor jou: niet meteen mensen een kogel toewensen alleen omdat ze iets zeggen wat jou plaatsvervangend niet aanstaat. Over sieren gesproken.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Nevermind, bij nader inzien voeg ik aan bovenstaande niet veel toe.
                        Last edited by scoobydoo; 20-05-2011, 00:39.
                        Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                          Ach Nibor toch jongen, je meent toch niet serieus dat je denkt dat ik me moet gaan verantwoorden over een verschil van smaak dan wel normen en waarden? Ik leg jou mijn waarden niet op, en het zou je sieren als je jouw waarden niet aan mij probeert op te leggen. Ik laat zelfs je virtuele kogelbrief staan en je account gevrijwaard van een ban. Het dunkt me zo dat mijn gedrag me genoeg siert. Wellicht is het ook wat voor jou: niet meteen mensen een kogel toewensen alleen omdat ze iets zeggen wat jou plaatsvervangend niet aanstaat. Over sieren gesproken.
                          Je ben een geweldige vent...helemaal top..

Je lult lekker...

Hetzelfde als in het topic over het puntenrijbewijs...

Comment

Originally posted by seanl94 View Post
                            Nevermind, bij nader inzien voeg ik aan bovenstaande niet veel toe.
                            Jammer.. ik had toch graag jouw mening erover gehoord...

Waar ligt de grens bij jou?

Comment

Als ik kanker zou krijgen zou ik het weg lachen.

Broer zijn vinger is er afgescheurd (letterlijk) door mijn schuld, we zitten daar nu ook altijd grappen over te maken.

En verder reageer ik niet meer in dit topic, sorry voor het off topic gebeuren.
                              Wat als een goede grap begon, eindigt met heel wat zever.
                              On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Originally posted by gleke View Post
                                Als ik kanker zou krijgen zou ik het weg lachen.

Broer zijn vinger is er afgescheurd (letterlijk) door mijn schuld, we zitten daar nu ook altijd grappen over te maken.

En verder reageer ik niet meer in dit topic, sorry voor het off topic gebeuren.
                                Wat als een goede grap begon, eindigt met heel wat zever.

We hebben hier een held......Je broer of enig ander familielid uitlachen omdat hij een vinger mist (ook al is het jou schuld) is geen kunst, ben benieuwd of je net zo hard lacht als je broer dood ging door jouw schuld....

Kanker weglachen?....m'n vader had kanker, vanaf prognose tot zijn dood, 2 weken tijd, uitgezaaid over heel zijn lichaam, alle organen aangetast, platgelegd door de morfine, kon geen a of u zeggen laat staan weglachen.....maar een held als jij zou dat wel kunnen hé....Jij lacht om alles....goed bezig.
                                .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                                There is no failure except in no longer trying

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X