Sandalen met sokken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sandalen met sokken

Zomer komt er weer aan, voor sommige mensen zijn de winterschoenen te warm. Toevallig had ik vanneweek een leraar voor een vak die daarom maar sandalen met blouwe sokken aan had getrokken.

Wat vinden jullie nou eigenlijk van sandalen met sokken?
    33
    Ja kan goed, draag dat zelf ook
    9.09%
    3
    Nee, dat kan gewoon echt niet
    90.91%
    30

The poll is expired.

"People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Originally posted by FitnessBoer View Post
    Zomer komt er weer aan, voor sommige mensen zijn de winterschoenen te warm. Toevallig had ik vanneweek een leraar voor een vak die daarom maar sandalen met blouwe sokken aan had getrokken.

Wat vinden jullie nou eigenlijk van sandalen met sokken?
    deze site hadk ooit is gevonde
    Home of Socks and Sandals the world over
    next goal: becoming baloe jwt

"velen voelen zich geroepen,maar weinigen zijn uitverkoren"

Comment

Verschrikkelijk, niet doen. Tenzij je iedereens ideeën / mening opzij schuift en alles geeft voor je warme voetjes. Maar denk niet dat je er chikies mee zal scoren als je zo voor de dag komt.
      Building to a better me

Comment

Als ik een man zie met sokken in sandalen, zou ik het er niet mee kunnen.
        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
          Heb zo"n hekel aan die vrouwen die dat altijd roepen.Lekker kort door de bocht.Alleen als er een supermacho met een kop en een lichaam om van te kwijlen mee rond loopt,dan maakt het ineens niets meer uit.Ik draag het zelfs overigens niet.

Comment

Originally posted by levensgenieter View Post
            Heb zo"n hekel aan die vrouwen die dat altijd roepen.Lekker kort door de bocht.Alleen als er een supermacho met een kop en een lichaam om van te kwijlen mee rond loopt,dan maakt het ineens niets meer uit.Ik draag het zelfs overigens niet.

Sorry hoor, maar ik knap daar echt op af, ik vind dat uitermate fout gewoon.
            Het gaat bij mij om uitstraling, maar die uitstraling valt volledig weg op het moment dat ik afknap. En ik knap af op sokken met sandalen. Ik knap ook af op grote witte onderbroeken, of hoog opgetrokken broeken met een shirt erin gepropt, of arrogant gedrag. En als dat dan een supermacho met kop en lichaam om bij te kwijlen aan vast zit, knap ik gewoon nog steeds af.
            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Sokken in sandalen is gewoon niet een logische combinatie: als het warm genoeg is voor sandalen heb je ook geen sokken nodig. Anders neem je zomerschoenen en dunnere sokken. Sokken in sandalen lijkt net alsof je een ski-jas draagt op een korte broek.

En als je het doet, doe het dan meteen zo fout dat je aangeeft celibatair te willen leven, zodat je genoeg tijd over hebt voor Warhammer en WoW. Zoals bij ons op de campus: gebreide grijze sokken in Birkenstocks.
              Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Sorry hoor, maar ik knap daar echt op af, ik vind dat uitermate fout gewoon.
                Het gaat bij mij om uitstraling, maar die uitstraling valt volledig weg op het moment dat ik afknap. En ik knap af op sokken met sandalen. Ik knap ook af op grote witte onderbroeken, of hoog opgetrokken broeken met een shirt erin gepropt, of arrogant gedrag. En als dat dan een supermacho met kop en lichaam om bij te kwijlen aan vast zit, knap ik gewoon nog steeds af.
                Ik kom wel een keer bij je langs op mijn sandalen met witte sokken,mijn grote witte onderbroek of ballenknijper en mijn broek tot aan mijn schouders en dan zeg ik heel arrogant met mijn leuter in de hand:Neuken?
                Wedden dat je ja zegt!

Comment

Ik kom wel een keer bij je langs op mijn sandalen met witte sokken,mijn grote witte onderbroek of ballenknijper en mijn broek tot aan mijn schouders en dan zeg ik heel arrogant met mijn leuter in de hand:Neuken?
                  Wedden dat je ja zegt!
                  I take that bet, kan het geld wel gebruiken..

Comment

Komop, het is toch wel sneu als je dat moet vragen. Iedere mafkees weet toch wel dat het niet staat?!

Wat is het volgende? Kan ik mijn kapotte bril maken met een pleister? Moet ik gele of rode bretels over mijn overhemd dragen? Kan ik daten met mij pc?

Comment

Wedden dat je ja zegt!
                      Wedden van niet?

Comment

echt gewoon een no go.

Comment

Aha, dus het is wellicht een ideale manier om van een lastige vrouw af te komen ...
                          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                          - Dave Tate

Comment

draag gewoon slippers

Comment

Originally posted by tinybite View Post
                              draag gewoon slippers
                              Teenslippers neem ik aan? Aangezien je ook nog wel eens badslippers ziet opduiken

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X