Mijn man heeft een hobby.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Is fake, ik ken de deelnemer (Henry Vos) persoonlijk van sterkste man wedstrijden waar zijn vrouw vaak deelnam aan de sterkste vrouw klasse!
    In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
    Squat 230 kilo
    Bankdrukken 137.5 kilo
    Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by Iguana View Post
      Is fake, ik ken de deelnemer (Henry Vos) persoonlijk van sterkste man wedstrijden waar zijn vrouw vaak deelnam aan de sterkste vrouw klasse!
      Serieus? Dat is dan wel weer interessant om te horen :P
      19j - 1.96m - 105kg
      Train harder, grow faster

Comment

99% wat er tv is is fake.

Alles voor kijcijfers.
        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Pas geleden Baltus, in "Je echte leeftijd"....was volgens mij ook grote fake.
          Het was een beetje TE.......en alleen zij was echt afgevallen. Metingen en cijfertjes alleen duidelijk van haar, niet van hem....
          Flauwekul allemaal.
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Baltus kwam uiteraard gewoon in beeld om zijn naam, veel niet trainende mensen spraken me de volgende dag aan."die baltus gezien damn zo wordt je dus als je stopt met trainen hahaha"
            In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
            Squat 230 kilo
            Bankdrukken 137.5 kilo
            Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Baltus kwam uiteraard gewoon in beeld om zijn naam, veel niet trainende mensen spraken me de volgende dag aan."die baltus gezien damn zo wordt je dus als je stopt met trainen hahaha"
              ik schrok meer toen ik svend karlsen een wedstrijd zag scheidsrechten. Damn wat is hij klein en skinny geworden :O Die gast was een huge wedstrijd bodybuilder en heeft na 5 jaar eindelijk world strongest man gewonnen eer hij stopte. wellicht return to bodybuilding zodra hij veteran is qua leeftijd.

http://www.zonecapone.com/bilder/nor...nd_Karlsen.jpg
              http://www.viking-power.no/old/hovedsider/about.html
              damn zo klein.

Comment

Maar hij kan mooi weer een paar keer lekker uit eten van de vergoeding..haha. doet ie goed.

Comment

Tja Fal,....dat kan erg hard gaan met je massa......ik was ook heel erg veel kwijt voor ik weer echt begon. Was onder die enorme vetlaag van me echt niks meer.

Comment

Ik hoop gewoon me hele leven te kunnen blijven sporten Vind het heerlijk en altijd al heerlijk gevonden. Naast dat is het gewoon vet als je iets ouder bent en er nog gewoon top en gespierd uit ziet

Respect voor mensen zoals marnop en snoecxk om er zo uit te zien wanneer je halverwege de 40 bent
                    Last edited by GespierdeMug; 02-07-2011, 19:22.
                    Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Originally posted by karwan2 View Post
                      ik eet niet mee dit dat vroeger wel
                      gewoon mee eten man, tenzij er suiker of frituur rommel gegeten wordt

Comment

Originally posted by Wilcodemug View Post

Respect voor mensen zoals marnop en snoecxk om er zo uit te zien wanneer je halverwege de 40 bent

Tsss, die komen net kijken, joh!
                        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

heeft iemand een link waar ik hem kan bekijken?
                          sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by Milestone View Post
                            Al keer gezien. Deze kerel gaat ook wel ver hoor, zijn vrouw staat 1,5 uur per 2 dagen voor hem te koken.
                            Vind 1,5 uur per 2 dagen nog wel meevallen. Ik sta dagelijks een 1 tot 2 uur in de keuken om alles zelf te maken. Dan zit daar uiteraard ook wel zelfgebakken brood e.d. bij en ik experimenteer natuurlijk graag. Ga van de week bezig om een koek zonder suiker en boter te maken, met haver, noten, eieren en wat rozijnen. Als het wat is dan zet ik hem hier ook in het receptenforum.
                            Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

al gezien... weer zo'n fucking herhaling

Comment

Originally posted by kojak View Post
                                heeft iemand een link waar ik hem kan bekijken?

Ja, wil ik ook graag, ik heb gezocht maar kan het zelf niet vinden.
                                Ben wel benieuwd.
                                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X