Mijn man heeft een hobby.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Beaudien View Post
    Originally posted by karwan2 View Post
    hij lijkt een beetje op mij (niet kwa lichaam etc gedrag alleen)
    raar dat niemand dat heeft gezegt
    Zeg, hij lijkt wel een beetje op Karwan.
    Niet qua lichaam, maar qua obsessie enzo.

Karwan, je bent echt een legende aan het worden hier....
    'Half men, half animal, all dead!'

Comment

• hahahah het is waar hoor kwa obsessie 2de ik
      Lost all i got

Comment

• Zal me benieuwen van wat er nu nog met zijn dieet en thuistraining terecht komt.

Comment

• Ze zeggen dat hij er aan dood kan gaan, maar ik acht de kans dat zij het loodje legt groter. Ze is te dik, en dan bedoel ik gevaarlijk te dik, en ze rookt. Zou wat vaker met hem mee gaan
          Train hard or go hormone

Comment

• mag ook wel een grotere bh kopen want ze had 4 tieten
            Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
            Doel eind 2015: 100kg
            http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Comment

• jongens het is tv .. altijd overdreven. Bodybuilding is gewoon eng voor de nietswetende medemens. Daarbij is gezellig gefrituurd voedsel eten zwaar ingeburgerd.. Zijn vrouw rookt ook nog is en is dik.. te vage aflevering.
              sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Originally posted by Iguana View Post
                Is fake, ik ken de deelnemer (Henry Vos) persoonlijk van sterkste man wedstrijden waar zijn vrouw vaak deelnam aan de sterkste vrouw klasse!
                In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                Squat 230 kilo
                Bankdrukken 137.5 kilo
                Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

• Originally posted by Milan1 View Post
                  Als je samen naar een tv-programma kijkt zit je nog niet onder de plak hoor. We waren allebei wel benieuwd naar de ervaringen van die mensen. En wij doen dus veel samen, dan hoor je ze ook niet als je wat vaker naar de sportschool gaat. Misschien wel een tip voor jou. Kost niks!
                  Im just kidding. Het kwam nogal grappig over dat je vrouw aan het posten was:P ik heb geen vaste vrouw, maar ik zal de tip onthouden.

Comment

• Originally posted by El Magico View Post
                    welke browser gebruik je? Als je Chrome of Mozilla gebruikt, dan kan je inderdaad een foutmelding krijgen.

Probeer het met Internet Explorer. Anders moet je de laatste versie van silverlight ff downloaden:

Get Silverlight | Microsoft Silverlight
                    Mijn systeem geeft aan dat ik hem al heb.
                    En hij doet het nog steeds niet.
                    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Mijn systeem geeft aan dat ik hem al heb.
                      En hij doet het nog steeds niet.
                      Google is uw vriend.

Comment

• Originally posted by Silk View Post
                        Google is uw vriend.

haha, en jij denkt echt dat ik nog zelf niets geprobeerd heb???? Dus wel.
                        Maar als dingen het niet doen, en ik kom er niet uit, dan ga ik het vragen.
                        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Originally posted by Silk View Post
                          Im just kidding. Het kwam nogal grappig over dat je vrouw aan het posten was:P ik heb geen vaste vrouw, maar ik zal de tip onthouden.
                          I'm just kidding too! Maar ik heb gewoon een topwijf al zeg ik het zelf. Welke vrouw maakt de sporttas klaar voor haar man? Zij wel.

Comment

Dat heb ik ook eens gehad, dat uitzending gemist het niet deed. Moest volgens mij me pc reinstalleren toen.
                            keep the focus going!

Comment

Oke, dat begrijp ik goed. Misschien volgende keer een apart topic ervoor aanmaken in de desbetreffende sectie, krijgt het wat meer aandacht. Voor nu: deinstalleren en opnieuw installeren.

Comment

• Originally posted by Iguana View Post
                                Hoe goed ken je hem? Want anders kunnen ze wel heel goed acteren. Zag er niet nep uit. Verder kan zij wedstrijden doen, maar nog steeds balen dat hij er nooit is. Dusseh, weet je het zeker?
                                Train hard or go hormone

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X