Mijn man heeft een hobby.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• die henry overdrijft wel.. 4-5 uur per dag, dat is nergens voor nodig..

Je kan toch 4x per week een uurtje trainen en 2x per week een uurtje koken voor de hele week..
    Dan kan je echt wel groeien.. En dan hij ze gezin verwaarloosd vind ik schandalig. Ik begrijp dat hij zo fanatiek is, dat heb ik ook, maar je moet ook je sociale leven managen.

Ik vind wel dat 'normale' mensen niks snappen van BB, komop he, die psycholoog vergeleek het met alcoholisme en drugverslaafden.. echt belachlijk.. Die lage bloedsuiker kwam waarschijnlijk van een of ander keto dieet ofso, ook niet nodig..
    Failure is your friend

Comment

• Waarom kan ik toch nooit die links openen, zoals bij "programma gemist"?
      Hij gaat laden en dan krijg ik een foutmelding, eeuwig en altijd.
      Iemand die er verstand van heeft die weet hoe dit komt?
      Ik wil dit programma namelijk best even kijken en nog meer van die gemiste dingen, maar niets hoor!
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Originally posted by Beaudien View Post
        Waarom kan ik toch nooit die links openen, zoals bij "programma gemist"?
        Hij gaat laden en dan krijg ik een foutmelding, eeuwig en altijd.
        Iemand die er verstand van heeft die weet hoe dit komt?
        Ik wil dit programma namelijk best even kijken en nog meer van die gemiste dingen, maar niets hoor!
        welke browser gebruik je? Als je Chrome of Mozilla gebruikt, dan kan je inderdaad een foutmelding krijgen.

Probeer het met Internet Explorer. Anders moet je de laatste versie van silverlight ff downloaden:

Get Silverlight | Microsoft Silverlight
        Failure is your friend

Comment

• dat zijn vrouw aan sterkste vrouw wedstrijden meedoet wil nog niet zeggen dat zij niet schijtziek wordt van zijn gedrag.
          Die trainer had zelf prijzen gewonnen maar zelfs hij vond dat ie te ver ging

die gozer was echt wel verslaafd. dat was geen fanatiek meer.

Dat je na een paar dagen niet trainen changerijnig wordt oke, maar die gozer werd onrustig als hij niet ieder vrij moment in de sportschool zat.
          Sommige mensen kunnen aan de raarste dingen (geestelijk) verslaafd raken.

Wel een relaxte kerel verder, beter dat ie tijd aan z'n gezin gaat besteden.
          ''Elke reis begint met een stap''

Comment

• Originally posted by El Magico View Post
            welke browser gebruik je? Als je Chrome of Mozilla gebruikt, dan kan je inderdaad een foutmelding krijgen.

Probeer het met Internet Explorer. Anders moet je de laatste versie van silverlight ff downloaden:

Get Silverlight | Microsoft Silverlight
            Ik gebruik inderdaad al jaren Mozilla.
            en ik ga nu even dat silverlight downloaden, thank you!!!
            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Originally posted by Silk View Post
              Wel lekkere boobies

Maar godver, wat een kut programma, die gasten vreten gehaktballen heel de dag door, hij neemt zijn appeltjes mee en dan gaan ze daar over zeuren!! Waar gaat het heen met deze wereld?

En de grap is dat die presentator zo te zien ook wel zijn traininkjes meepakt.
              Maar ze hebben nu wel een mooie thuisgym.
              Mijn vrouw vond het ook allemaal wat overdreven van haar. Mijn vrouw vond ook dat zijn vrouw haar handen dicht mocht knijpen met zo'n man. Zag er tiptop uit. Had een baan en was een relaxte vent. Het viel dus allemaal wel mee.

Comment

• Originally posted by Rotterdam View Post
                dat zijn vrouw aan sterkste vrouw wedstrijden meedoet wil nog niet zeggen dat zij niet schijtziek wordt van zijn gedrag.
                Die trainer had zelf prijzen gewonnen maar zelfs hij vond dat ie te ver ging

die gozer was echt wel verslaafd. dat was geen fanatiek meer.

Dat je na een paar dagen niet trainen changerijnig wordt oke, maar die gozer werd onrustig als hij niet ieder vrij moment in de sportschool zat.
                Sommige mensen kunnen aan de raarste dingen (geestelijk) verslaafd raken.

Wel een relaxte kerel verder, beter dat ie tijd aan z'n gezin gaat besteden.
                Helemaal mee eens, belachelijk om 3 tot 5 uur per dag te trainen.
                Lichaam krijgt geen tijd om te herstellen.
                Blijf vooral je zelf, er zijn al zo veel anderen.

Comment

• Originally posted by Tonic View Post
                  Helemaal mee eens, belachelijk om 3 tot 5 uur per dag te trainen.
                  Lichaam krijgt geen tijd om te herstellen.
                  was niet alleen puur het trainen hoor... de tijd dat hij met voeding bezig was telde hij ook mee als je goed had opgelet!!!

Comment

• hij lijkt een beetje op mij (niet kwa lichaam etc gedrag alleen)
                    raar dat niemand dat heeft gezegt
                    Lost all i got

Comment

• Originally posted by nibor76nl View Post
                      was niet alleen puur het trainen hoor... de tijd dat hij met voeding bezig was telde hij ook mee als je goed had opgelet!!!

Ja idd.

zijn vrouw was elke dag 2 a 2.30 uur bezig met ze voeding.
                      En ze moest elke dag kijken hoe hij ging poseren.

Comment

• Originally posted by Milan1 View Post
                        Maar ze hebben nu wel een mooie thuisgym.
                        Mijn vrouw vond het ook allemaal wat overdreven van haar. Mijn vrouw vond ook dat zijn vrouw haar handen dicht mocht knijpen met zo'n man. Zag er tiptop uit. Had een baan en was een relaxte vent. Het viel dus allemaal wel mee.
                        Haha, zit je zwaar onder de plak vanwege het ´mijn vrouw´? Die thuisgym is wel chill inderdaad. Lijkt me ook wel een must als je er zo veel mee bezig. Dan kun je in ieder geval in je rust even met je vrouw praten^^

Comment

• Originally posted by karwan2 View Post
                          hij lijkt een beetje op mij (niet kwa lichaam etc gedrag alleen)
                          raar dat niemand dat heeft gezegt

Zeg, hij lijkt wel een beetje op Karwan.
                          Niet qua lichaam, maar qua obsessie enzo.

Comment

• Originally posted by lucky_luc View Post
                            Ja idd.

zijn vrouw was elke dag 2 a 2.30 uur bezig met ze voeding.
                            En ze moest elke dag kijken hoe hij ging poseren.
                            Ze maakte eten klaar voor 2 dagen joh, dus niet elke dag.
                            Blijf vooral je zelf, er zijn al zo veel anderen.

Comment

• Originally posted by Tonic View Post
                              Ze maakte eten klaar voor 2 dagen joh, dus niet elke dag.

Oke pardon

Comment

• Originally posted by Silk View Post
                                Haha, zit je zwaar onder de plak vanwege het ´mijn vrouw´? Die thuisgym is wel chill inderdaad. Lijkt me ook wel een must als je er zo veel mee bezig. Dan kun je in ieder geval in je rust even met je vrouw praten^^
                                Als je samen naar een tv-programma kijkt zit je nog niet onder de plak hoor. We waren allebei wel benieuwd naar de ervaringen van die mensen. En wij doen dus veel samen, dan hoor je ze ook niet als je wat vaker naar de sportschool gaat. Misschien wel een tip voor jou. Kost niks!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X