Olympische spelen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Olympische spelen

Zoals iedereen wel weet zijn de olympische spelen vandaag begonnen (openingsceremonie), wie volgt deze spelen, of welke onderdelen volg je alleen
    Ik volg alvast deze spelen, natuurlijk voor te supporteren voor de belgen maar toch ook andere delen van de sporten ,zoals gewichtheffen en worstelen en gevechtsporten.

Is er nog zolang geleden niet gesproken geweest om bb ook een olympsche sport te maken, dacht dit ergens eens gelezen te hebben

Grtz
    stil growing

Gewichtheffen is eigenlijk het enige wat ik probeer te volgen. Verder kijk ik wel regelmatig andere sporten maar echt volgen....nee.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Probeer schieten te volgen want mn pa is nl coach, maar daar komt meestal niet veel van op tv
      It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

ik dacht ook gelezen te hebben dat bb in 2004 als demonstratie sport op de olympische spelen zou komen.
        de broers weider zouden daar voor gezorgd hebben.
        dan zal het toch nie doorgegaan zijn.
        no thumbnail yet

Comment

ga naar het wielrennen kijken en supporteren voor de belgen natuurlijk!

Comment

Muah...Die belgen interesseren mij niet.dat weightliften lijkt me opzich wel leuk dan zie je tenminste nog wat grote kerels met echte kracht .

Comment

Is eigenlijk niets dat ik echt helemaal volg, maar zijn veel sporten die ik leuk vind om te kijken.
              Zal dus nergens voor thuis blijven ofzo maar vast toch wel weer heel veel zien...

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (red @ Aug. 14 2004,09:49)]Probeer schieten te volgen want mn pa is nl coach, maar daar komt meestal niet veel van op tv
                Vergeet de ZDF niet, hier wordt wel regelmatig schieten uitgezonden!
                Voor de vechtsporten moet je meestal bij Eurosport zijn.

Comment

Kijk hier en daar naar OS, vooral atheletiek (100 en 200m) vind ik tof. Niet normaal wat voor beren er tegenwoordig bij de sprinters tussen lopen. Turners trouwens ook, alleen die dunne beentjes staan er niet onder.

Weet iemand misschien wat de criteria zijn on een sport te laten toe treden tot de OS?
                  (voetbal en (baan)wielrennen hoeft voor mij niet zo.
                  En ik waarom zijn alleen de boksers amateurs en alle andere sportdisiplines prof???

Comment

belgie pakt toch zijn eerste medaille bij het wielrennen
                    brons voor Merckx!

Comment

yep yep we doen het weer, brons voor onze Merck
                      alleen spijtig van Van Petegem van hem had ik meer verwacht , zeker zilver , goud was natuurlijk beter geweest.

Grtz
                      stil growing

Comment

als ik toevallig een beetje voor de tv hang,wil ik best een beetje sportief doen en wat sporten kijken maar ik blijf ook nergens voor thuis.

ben wel heel chauvinistisch dus als WE ergens kans op een medaille hebben probeer ik wel te kijken.

tis natuurlijk straks wel weer leuk om te schermen met de goede resutaten van de nederlanders want die belgen presteren niet echt veel,he?

kom maar op boys met dat commentaar...............

greetz

Comment

inge de bruijn!

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (ariekanarie @ Aug. 14 2004,18:35)]als ik toevallig een beetje voor de tv hang,wil ik best een beetje sportief doen en wat sporten kijken maar ik blijf ook nergens voor thuis.

ben wel heel chauvinistisch dus als WE ergens kans op een medaille hebben probeer ik wel te kijken.

tis natuurlijk straks wel weer leuk om te schermen met de goede resutaten van de nederlanders want die belgen presteren niet echt veel,he?

kom maar op boys met dat commentaar...............

greetz
                            elke mens met een beetje gezond verstand gaat hier niet op in

Ben juist naar het turnen aan het kijken, damm zeg die gasten hebben nog al een lichaam zeg; wat een schouders en wat een armen dat zijn al bijna bb'ers , daar zal ik nog hard voor moeten trainen, en dan staan ze nog serieus droog en hebben ze nog massa , veronderstel dat hier ook serieus as gebruikt wordt

Grtz
                            stil growing

Comment

Ja, mooi hè die turners... Helemaal aan de ringen!  

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X