aftellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by yvesb View Post
    nie zo hielenlikken bij ome bruce
    wil je het niet zo ingewikkeld maken dan snap ik het niet meer, volgende keer aub alles op een rijtje zetten wie wie likt.

ik wens je veel succes en ik begrijp goed waarom je het doet!

groetjes van een smeltende ijsblok
    Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by Bodypopje View Post
      ps. ik word niet opgewonden van (mannelijke) reacties, ik heb een vriend en ik ben al 8 jaar heel erg gelukkig.
      De reden wat ik dit heb gepost is omdat ik hier regelmatig kom voor advies over sport en voeding. Als ik dan plotseling 6 weken niet kan trainen zonder duidelijke reden, komt dat ook verkeerd over.
      Nu daald het aantal lezers van je profiel wel drastisch heĆ” =p

nee maar we vinden dat niet vreemd hoor, alles heeft zijn reden. en het is leuk dat je het meedeeld =) leren wij ook nog eens iets bij

Comment

Excuses aan bruce voor mijn respectloze reactie,jullie hebben geleik dat was fout. Ik vond het bericht gewoon zo aanvallend overkomen dat ik bij mezelf dacht... Wtf bij deze voordedydelijkheid: ik heb veel respect voot zowelbruce als de rest hier die dromen najagen waarvan de meeste mensen niet eena durfen te dromen.

Comment

hoi hoi Allemaal,

sommige van jullie kennen mij al een beetje van mijn andere topics.
          Maar ik heb een ander nieuwtje...

Zoals ieder ander ben ik paar maanden geleden met sporten en afvallen om lekker strak in mijn velletje te komen voor de zomer en vakantie.
          Alleen ik heb nog een extra motivatie...

Over precies 2 weken is het zover!
          dan neem ik afscheid van mijn 75A-cupje (bye bye ) en ga ik onder het mes. Want ik ga mijn borsten laten vergroten.
          Afgelopen maand ben ik 2 keer op consult geweest bij de plastische chirurg en gekozen voor 400 cc, achter de spier.

Ik heb gehoord dat je na je borstvergroting beter niet te veel kan afvallen of aankomen, daarom dat ik nu natuurlijk nog wat aan mijn figuur wil bijschaven.

Alleen na de operatie mag ik 3 tot 6 weken niet sporten dus ik zit nu te bedenken hoe ik mijn spierafspraak zo min mogelijk kan tegen gaan of gewoon accepteren en na die 6 weken weer KT oppakken
          Dan komen mijn spieren vanzelf weer terug?

Ik vind het zelf echt super spannend en tegelijk ook een soort berusting, van kom maar hier met die cc's! Kan ik straks misschien een 75D bikini topje aan!

Spreek jullie laten.

groetjes, Bodypopje
          doe het gewooon niet! Kleine borsten zijn ook mooi... mannen die je fake boobs lekker zullen vinden zijn toch nozems, zoek meteen een kerel die je geil vind, ik vind kleine tieten best geil... spendeer je geld aan een reisje met een knappe jongen, je zal veel gelukkiger zijn

aayt!

Comment

ps. ik word niet opgewonden van (mannelijke) reacties, ik heb een vriend en ik ben al 8 jaar heel erg gelukkig.
            De reden wat ik dit heb gepost is omdat ik hier regelmatig kom voor advies over sport en voeding. Als ik dan plotseling 6 weken niet kan trainen zonder duidelijke reden, komt dat ook verkeerd over. Zoals je kan lezen reageren er ook veel dames en toevallig zitten er meer heren op Bodynet. Dus een kort berichtje met een succes wens is altijd fijn om te krijgen.
            sorry maar je vriend is een klootzak dat hij je die boobjob laat doen, bah...sorry hoor, wil niet onvriendelijk doen, maar je bent wie je bent en dat is lekker genoeg..fake boobs aren't that sexy you know

Maar goed je hebt je beslissing al lang gemaakt, veel succes ermee en houdt moed na de operatie because it will hurt a bit

Comment

Originally posted by Silk View Post
              +1

Je komt iig niet op mij over als een dom blondje.

Dit soort ingrepen? Ik ken iemand die een borstverkleining nam omdat ze last van haar rug had. Is dat ook een van dit Ā“soortĀ“ ingrepen. Ik vind het zo kortzichtig als mensen zeggen Ā“accepteer wie je bentĀ“ FUCK DAT, wie doet dat nu echt? Als jij je leven kunt verbeteren (op wat voor manier dan ook) met een knip van je vingers, zou je daar dan nee tegen zeggen?
              sorry maar dat is bullcrap

En daarboven op komt ook nog is dat je jezelf beoordeeld uitsluitend met behulp van andere mensen. Het is namelijk je enige maatstaf.

Pff, filosofisch gezwam
              niet mee akkoord, niet uitsluitend... vind het gewoon twisted dat je het zo verdedigd

Comment

Originally posted by Bolder View Post
                doe het gewooon niet! Kleine borsten zijn ook mooi... mannen die je fake boobs lekker zullen vinden zijn toch nozems, zoek meteen een kerel die je geil vind, ik vind kleine tieten best geil... spendeer je geld aan een reisje met een knappe jongen, je zal veel gelukkiger zijn

aayt!

hehehehe dan ben ik een nozem en als zij der tieten laat doen willen er zoveel gasten geld spenderen om met haar een reisje te doen ipv andersom dus dubbel win win situatie

Comment

hehehehe dan ben ik een nozem en als zij der tieten laat doen willen er zoveel gasten geld spenderen om met haar een reisje te doen ipv andersom dus dubbel win win situatie
                  hahaha waarschijnlijk nog echt waar

Comment

Echte kleine tieten voelen lekkerder dan grote nep tieten...

Maar het is jouw keuze...

sterkte....

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post

sterkte....
                      qft...

Comment

zolang er wat te voelen valt dan

Comment

sorry maar dat is bullcrap

niet mee akkoord, niet uitsluitend... vind het gewoon twisted dat je het zo verdedigd
                          Je moet jezelf zeker accepteren, maar ik bedoel er mee te zeggen dat mensen toch altijd bezig zijn met hun leven te verbeteren? In dat opzicht is het redelijk stom om te zeggen dat je jezelf moet accepteren, in deze context, op een bodybuilding forum notabene, is het zelfs erg stom om dat te zeggen.

Niet uitsluitend? Vertel mij is dan, waar meet jij je aan? Is er een bepaalde godheid waar wij niks van weten die mensen beoordeeld op van alles en nog wat? Naar mijn inzien is er maar een manier om naar jezelf te kijken en dat is door jezelf te meten aan andere mensen. Dat is simpelweg omdat er geen andere maatstaf is. Maar ik ben benieuwd hoe je erover denkt ipv alleen maar te zeggen dat je het er niet mee eens bent.

Comment

antwoord op jullie brandende vragen

Originally posted by nibor76nl View Post

sterkte....
                            ik heb daar geen ervaring mee
                            het voelt zeker anders dan Ć©cht. Daar valt niet over te twisten

Originally posted by IJsBlok View Post
                            ik wens je veel succes en ik begrijp goed waarom je het doet!

groetjes van een smeltende ijsblok
                            thanks ijsje. Pas op dat je niet smelt, blijft er nix meer van je over. Ga maar even in de vriezer liggen

fake boobs aren't that sexy you know

yes i know. Maar ik wil gewoon vrouwelijk zijn.

zo groot wil ik overigens niet. Ff voor de duidelijkheid
                            Maar goed je hebt je beslissing al lang gemaakt, veel succes ermee en houdt moed na de operatie because it will hurt a bit
                            i know

Originally posted by Posseltje View Post
                            nee maar we vinden dat niet vreemd hoor, alles heeft zijn reden. en het is leuk dat je het meedeeld =) leren wij ook nog eens iets bij
                            precies Posseltje. Ik heb eerst met de zoekfunctie gezocht naar een eerder topic over plastische chirurgie en/of operaties. Maar er zijn nog geen andere bodynetters die er een bericht over hebben gepost.
                            We leven in een moderne tijd. Ik vind dat iedereen openlijk zou moeten kunnen spreken over ingrepen.
                            Op die manier kun je inderdaad mee-lezers van advies voorzien, tips uitwisselen of het gewoon een interessant onderwerp vinden.
                            Ook de mensen die 'tegen' zijn, kunnen met goede argumenten een reactie geven.
                            We leven niet in een wereld waarin iedereen elkaar leuk moet vinden.
                            Er zijn mensen die alles wat nep is niet goedkeuren. Ook hoor je vaak dat de stap naar een tweede operatie minder groot is.
                            Maar ik wil echt niet nog meer laten doen.
                            Ik wil juist liever met sporten mijn doelen bereiken.
                            Mijn billen zullen daarvoor nog wel duizenden squads voor nodig hebben haha. Daar ga ik dan ook voor!
                            Ik ben blij dat jij het wel leuk vind en zo open-minded bent

doei!
                            I don't care what the whisperers say
                            Cos' they whisper too loud for me
                            na 3 weken rust houden, nu weer KT oppakken en fietsen op de ligfiets.

Comment

mocht ik ooit zonder vent komen te zitten, dan zal ik deze test in de praktijk uitproberen
                              I don't care what the whisperers say
                              Cos' they whisper too loud for me
                              na 3 weken rust houden, nu weer KT oppakken en fietsen op de ligfiets.

Comment

Er schijnen ook mannelijke implantaten te zien die voor een grote borst moeten zorgen zodat je super gespierd lijkt.

Dit is in mijn ogen beetje mislukt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X