aftellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Woensdag na Sh'bam kwam er een medesportster naar mij toe of ik volgende keer iets minder hoog wilde springen en enthousiast zijn. Dit zou andere storen tijdens de les.
    Whaha, het is toch sporten?? Tenzij je echt als een idioot bezig bent zie ik het probleem niet.

Comment

• Originally posted by Bodypopje View Post
      niet hier! Ik hoop dat mijn spiergeheugen idd goed blijft. Ik doe nu best veel cardio naast mijn krachttraining.
      Dus die verbranding zal ik wel (persoonlijk) het meest missen.
      Niks is een lekkere uitlaat klep om na een (rustige) werkdag op kantoor lekker rond te springen en dansen door de sportzaal.

Soms ben ik bijna ADHD-erig druk...Woensdag na Sh'bam kwam er een medesportster naar mij toe of ik volgende keer iets minder hoog wilde springen en enthousiast zijn. Dit zou andere storen tijdens de les.
      Eigenlijk wilde ik zeggen: maar ik kan nog maar 2 weken losgaan en dan moet ik 6 weken stilzitten! waar bemoeit ge zich mee?

dus ik zei: Oke, dat had ik niet in de gaten. Ik zal volgende keer opletten.

Ik zal het ook nog even met mijn pc overleggen hoe ik KT kan opbouwen.

Bedankt voor jullie feedback.

Ik overleg ook regelmatig met mijn PC.. die van mij heet Michelle.. We hebben een erg hechte band.. En erg vaak lichamelijk contact. Ik speel bevoorbeeld graag met haar. En ook kijk ik regelmatig uren onafgebroken naar haar.. Zij is degene waar ik altijd op kan bouwen.. Ik ben goed voor haar.. Zij is goed voor mij.. Soms is ze wel eens ziek en dan zorg ik extra goed voor haar.. Virusje ofzo.. Maar we komen er altijd samen weer uit.. Ik zou niet weten wat ik zonder haar moet.. Als ik smorgens wakker word is het eerste wat ik doe naar haar toe en even aan d'r mooie knoppen zitten.. Ik kan zien dat zij dit waardeerd.. want ze begint dan meteen te gloeien en stralen.. Voor het slapen gaan eet ik vaak nog even een hapje met haar.. Ik mijn kwark.. en ik voer haar vaak nog even de laatste updates zodat ook zij lekker in haar vel blijft zitten.. Zij is ook erg geinteresseerd in mijn sport.. Mijn passie.. Ze zeurt niet.. Ze is alleen maar erg ondersteunend daarin.. Als ik haar wakker maak laat ze me al gauw de laatste nieuwtjes op bodynet zien.. Oh mijn schatje.. Kzou niet weten wat ik zonder haar moet..
      "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

• Originally posted by Cidious View Post
        Ik overleg ook regelmatig met mijn PC.. die van mij heet Michelle.. We hebben een erg hechte band.. En erg vaak lichamelijk contact. Ik speel bevoorbeeld graag met haar. En ook kijk ik regelmatig uren onafgebroken naar haar.. Zij is degene waar ik altijd op kan bouwen.. Ik ben goed voor haar.. Zij is goed voor mij.. Soms is ze wel eens ziek en dan zorg ik extra goed voor haar.. Virusje ofzo.. Maar we komen er altijd samen weer uit.. Ik zou niet weten wat ik zonder haar moet.. Als ik smorgens wakker word is het eerste wat ik doe naar haar toe en even aan d'r mooie knoppen zitten.. Ik kan zien dat zij dit waardeerd.. want ze begint dan meteen te gloeien en stralen.. Voor het slapen gaan eet ik vaak nog even een hapje met haar.. Ik mijn kwark.. en ik voer haar vaak nog even de laatste updates zodat ook zij lekker in haar vel blijft zitten.. Zij is ook erg geinteresseerd in mijn sport.. Mijn passie.. Ze zeurt niet.. Ze is alleen maar erg ondersteunend daarin.. Als ik haar wakker maak laat ze me al gauw de laatste nieuwtjes op bodynet zien.. Oh mijn schatje.. Kzou niet weten wat ik zonder haar moet..
        Jij bent wel gevoelig voor kuren he

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
          Jij bent wel gevoelig voor kuren he
          Hehe.

Comment

Herkenbaar, mijne heet Lola

Comment

• Originally posted by Bolder View Post
              Herkenbaar, mijne heet Lola
              En hoe oud is ze?

Comment

En hoe oud is ze?
                is infeite redelijk nieuw sletje,nog fresh en strak.... heb Ursula moeten opgeven, was een moeilijke tijd

Comment

• Originally posted by Bolder View Post
                  is infeite redelijk nieuw sletje,nog fresh en strak.... heb Ursula moeten opgeven, was een moeilijke tijd
                  ahh voel met je mee dude..

Ik weet wat je doorgemaakt hebt.. Ik zelf kon geen afscheid nemen van Nathalie.. en heb een beetje van haar genomen in Michelle gestoken..

Weet niet of Michelle het zo kon waarderen.. maar ik zag geen andere opties..

Comment

• Originally posted by Beaudien View Post
                    Nou, als ik zie waar jij mij op vindt lijken, laten we dat daten maar zitten!!
                    Is een compliment hoor
                    maar.....eehm okay .....daar past een muziekje bij

‪The Darkness - I Believe In A Thing Called Love‬‏ - YouTube
                    Last edited by onderhandelen; 06-08-2011, 01:58.
                    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                    We like it

Comment

Dit topic begint epic te worden..

Before and after pics lijken onvermijdelijk na zo'n discussie.. pas dan kan iedereen goed oordelen.. njah we zouden nog een gezamelijke voeldag kunnen organiseren..

PICS OR IT DIDN'T HAPPEN!
                      Exactly, ook ff kliniek en arts bij vermelden als t goed is gelukt, handy voor peepz die in de toekomst willen..........
                      We like it

Comment

• zal om mijn bemoeizuchtige kritiek te compenseren dit es linken..nogmals veel succes, hopelijk maakt het je echt blijer

Soc/Psych | Groter cup geeft vrouw meer aanspraak

Guégen deed een experiment met een studente met cupmaat A. Ze was 20 jaar oud en was niet opvallend mooi. De psycholoog liet haar disco's bezoeken, en turfde hoe vaak mannen haar aanspraken. De studente had de instructie gekregen om de mannen af te wimpelen. Ze moest zeggen dat ze wachtte op haar vriend. Daarna herhaalde de onderzoeker het experiment, maar vergrootte met een latex leaf de cupmaat van de studente tot een B. Tenslotte liet Guégen de studente ook nog eens rondlopen met een cupmaat die was opgewaardeerd tot een C. Telkens droeg de studente dezelfde kleren.

Dezelfde proeven deed Guégen terwijl de studente zat op een terras.

De onderstaande tabel vertelt hoe vaak mannen de de studente aanspraken. Hoe groter de cupmaat van de studente, hoe meer mannen ze van zich moest afslaan.

Comment

• slotje

Thanks Bolder voor dit (voorlopig) laatste commentaar.
                          Vanaf vandaag gaat er een slotje op dit topic (zodat t niet epic wordt)

Nog 4 dagen tot mijn boobjob, dus kan ik nog even mediteren en rustig worden want anders slaan de zenuwen beetje hard toe ben ik bang. Haha.

groetjes en tot over een paar weken.

Body-A-cup-popje
                          I don't care what the whisperers say
                          Cos' they whisper too loud for me
                          na 3 weken rust houden, nu weer KT oppakken en fietsen op de ligfiets.

Comment

• hm... heb je ook zoiets over mannen? wat wij moeten doen?
                            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Zou het mislukt zijn?

Comment

• Originally posted by Silk View Post
                                Zou het mislukt zijn?
                                Nope, zeer goed gelukt zelfs. Check maar in het fototopic.

edit. wel in andermans topic gepost
                                "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X