Originally posted by Silk
View Post
Maakt geld gelukkig?
Collapse
X
-
Originally posted by Fitness-maniak View PostEr staat dan wel no offence achter en het was niet naar mij gericht maar toch vind ik dit iets wat je niet kunt doen silk.
Zelfde als iemand neer schieten en zeggen ooh sorry was niet mijn bedoeling om te doden.
Of zoals ik dat doe.....omdat hij dat doet, dan ik ook
Ik vind het ook niet kunnen, vdaar dat ik daarna ook op de man ben gaan spelen zoals Silk deed.
Heerlijk vies.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
Oh wat ben je toch een aardige knul.
Als je je daadwerkelijk zo goed voelt, dan is volgend plaatje wat voor jou:
http://2.bp.blogspot.com/_T8Z9f-Xvo_...+the+troll.jpg
Hoewel ik silk niet echt als de troll beschouw, maargoed.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Originally posted by Fitness-maniak View Postin mijn geval word er buitenom familie/vrienden totaal geen rekening mee gehouden.
Wat een mongool!
heb je ADHD?
Kankerzooi
Josti
mafkees
Denk je dat alle kezen het leuk vinden om maf genoemd te worden.
Mijn zusje is verstandelijk gehandicapt en als je eens wist hoe zelfspot en openheid binnen die wereld aan de orde is, kunnen wij nog wat van leren met al dat overgevoelige gedoe.
Je noemde jezelf laatst een egoïstische klootzak, hoe kan je dan überhaupt nog gekwetst worden?Ssssmoking
Comment
-
Originally posted by Marv View PostDie shit is gay.
Wat een mongool!
heb je ADHD?
Kankerzooi
Josti
mafkees
Mijn zusje is verstandelijk gehandicapt en als je eens wist hoe zelfspot en openheid binnen die wereld aan de orde is, kunnen wij nog wat van leren met al dat overgevoelige gedoe.
Je noemde jezelf laatst een egoïstische klootzak, hoe kan je dan überhaupt nog gekwetst worden?
Zal jij wel niet begrijpen natuurlijk...
Comment
-
Originally posted by Marv View PostDie shit is gay.
Wat een mongool!
heb je ADHD?
Kankerzooi
Josti
mafkees
Je noemde jezelf laatst een egoïstische klootzak, hoe kan je dan überhaupt nog gekwetst worden?
Comment
-
Originally posted by Fitness-maniak View Postik ben egoistisch en ben daar heel eerlijk over. dat is een totaal ander iets dan gericht op iemand zijn psychische toestand pesten.
Comment
-
Originally posted by Fitness-maniak View Postik ben egoistisch en ben daar heel eerlijk over. dat is een totaal ander iets dan gericht op iemand zijn psychische toestand pesten.
Pesten op iemands psychische toestand of autist als algemeen scheldwoord voor iemand die niet te begrijpen is? you decide!
En waarom zou IK dat niet begrijpen?
Ik leg je net uit dat ik af en toe in de wereld van gehandicapten verkeer, waar zelfspot de boventoon voert.
Man trek jezelf uit die slachtoffer-rol.
Ben je nooit gepest als kind ofzo?
EDIT: Oeps of zit je op speciaal onderwijs en begeleid wonen met allemaal andere gehandicapte kindjes? in dat geval oprecht sorry.Last edited by Marv; 15-12-2011, 19:52.Ssssmoking
Comment
-
Originally posted by Marv View PostEen autist met inlevingsvermogen!
Pesten op iemands psychische toestand of autist als algemeen scheldwoord voor iemand die niet te begrijpen is? you decide!
En waarom zou IK dat niet begrijpen?
Ik leg je net uit dat ik af en toe in de wereld van gehandicapten verkeer, waar zelfspot de boventoon voert.
Man trek jezelf uit die slachtoffer-rol.
Ben je nooit gepest als kind ofzo?
EDIT: Oeps of zit je op speciaal onderwijs en begeleid wonen met allemaal andere gehandicapte kindjes? in dat geval oprecht sorry.
2. Ik had je reactie blijkbaar niet helemaal begrepen, sorry for misunderstanding
3. ben zeker gepest vroeger, alleen die slachtoffer rol vat ik niet helemaal nu?
4. heb een aantal jaar geleden op speciaal onderwijs gezeten, daarna naar een ''overstap-school'' om van speciaal onderwijs af te komen en nog de mogelijkheid hebben om iets aan vmbo-basis te doen.
daarna naar een reguliere school en vmbo tl gehaald tegen alle verwachtingen in, en nu in havo leerjaar 4.
Comment
-
01-02-2023, 12:33This reply by WanabieBodybuilder has been deleted by Admin Bodynet
Originally posted by Fitness-maniak View Posthet zou beter zijn als topics zoals dit niet meer gestart zouden worden, net zoals topics over actualiteiten. Loopt áltijd op shit uit omdat er een te groot meningsverschil is.
-
01-02-2023, 12:33This reply by WanabieBodybuilder has been deleted by Admin Bodynet
Originally posted by talalelh15 View PostLol, je weet niet hoe je moet reageren dus je doe je het maar niet. Duh! Je weet het niet XD -
Gooi maar een slotje op dit topic. We kunnen nog altijd verder discussiëren in OH's topic uit 2009. :')
Tot slot, FM: chill man. Je moet niet alle generalisaties op je zelf spiegelen. Doe je dat ook als arabieren de Nederlandse vlag verbranden, om maar wat te noemen?Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 115kg 3x (VPR)
- 105kg 2x
Deficit wide grip SL DL:
- 100kg 5x
- 100kg...-
2 dagen geleden -
-
door Alex WouzaHey allemaal,
Voor iedereen die in Raalte of omgeving HYROX wil trainen: bij Lifestyle Centre kun je nu officieel HYROX-trainingen volgen!...-
Kanaal: Links
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 95kg 3x
Sumo safety bar goodmorning:
- 22.5kg 2x15
Wide...-
4 dagen geleden -
-
door jensonThe clarity of your writing makes complex ideas accessible. It's evident that you prioritize the reader's understanding. uscis approved translators...
-
Kanaal: Algemene database
4 dagen geleden -
-
door Roycejhooten<<<Keto Flow ACV@>>> The aspect carries green tea extracts that have antioxidants that prevent all health problems. It allows with a...
-
6 dagen geleden -
-
door isableI love how you break down complex ideas into easy-to-understand points. It makes learning about [subject] so much more enjoyable. ooglift zonder ...
-
5 dagen geleden -
-
door richersonThe conversational tone of your writing makes your blog feel like a friendly conversation. It's a pleasure to read and learn from. mccqe
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 80kg 3x
- 80kg 4x
Safety bar back extension:
- 45kg 1x
- 25kg 12x...-