Het goede daden topic.
Collapse
X
-
Originally posted by Koppejan View PostZaterdag 8 km hardlopen voor de black people's in Afrika. Laatste 4 km met 5 liter water. En ja daar word ik voor gesponsord. Lijkt me dat ik de eerst 2 volgende maanden niks meer hoef te doen!Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Originally posted by Beaudien View PostWat knap! Dat lukt mij maar heel zelden.
Eigenlijk alleen als ik betreffende mensen echt zó waardeloos vindt, dat ik er helemaal niets meer tegen wil zeggen.Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!
Verlichting is houden van jezelf!!!
Comment
-
Ik heb vanneweek een tas gevonden met een notebook, paspoort enzo erin van een of andere buitenlander uit Letland. Heb die met al mijn goedheid gewoon naar het politiebureau gebrachtZelfs nog contact opgenomen met die kerel met de gegevens die ik uit zijn laptop heb verkregen, gezegd dat hij z'n spul op kan halen. Vond dat best een goede daad.
"People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Comment
-
Originally posted by FitnessBoer View PostIk heb vanneweek een tas gevonden met een notebook, paspoort enzo erin van een of andere buitenlander uit Letland. Heb die met al mijn goedheid gewoon naar het politiebureau gebrachtZelfs nog contact opgenomen met die kerel met de gegevens die ik uit zijn laptop heb verkregen, gezegd dat hij z'n spul op kan halen. Vond dat best een goede daad.
Originally posted by seanl94 View PostEindelijk eens een noemenswaardig iets in dit topic.
+10 voor FitnessBoer
ik ben blij dat er toch nog best veel goede daden worden verricht onder de members van Bodynet.
Comment
-
Ik heb gisteren een zanglijster opgelapt. We hoorden op kantoor opeens een knal tegen de ramen en zagen een vogel naar beneden pleuren. Iedereen lachen, maar ik rende naar beneden. Lag dat vogeltje K.O. maar leefde nog wel. Liep een collega langs, probeert het vogeltje weg te vliegen, vliegt ie weer tegen een glazen wandje bij de parkeergarage aan. Weer K.O. Ik naar binnen om bij de kantine een theedoek te vragen, vogeltje gevangen, mee naar binnen genomen en in een doos in een donker hoekje gezet om hem bij te laten komen. En na een uurtje weer vrijgelaten."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
dit topic terug halen:
Mijn goede daad:
wat machines in de sportschool verzetten zodat een persoon in een rolstoel erdoor kon rijden (hij ging naar de kinesist in de sportschool maar dan moet je eerst langs allerlei machines die nogal dicht bij mekaar staan).lucky short-armed-spine-bending bastard
~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~
Comment
-
Gisteren een portemonee gevonden in een parkeer garage na een avondje stappen met een date..
Ik zag dat er nog aardig wat geld inzat en alle pasjes.
Zonder twijfel heb ik via facebook opgespoord en een bericht gestuurd..
vanmorgen nog niets gehoord en ik zag dat haar vriend werkt bij een bedrijf en dat heb ik opgebeld om te zeggen dat ik wat gevonden had..
net belde het meisje op van wie de portemonee was en was zielsgelukkig dat ik haar portemonee gevonden had en moeite deed om hem terug te geven..
vanavond komt ze het ophalen bij mij..
eind goed al goed...
al met al heeft ze geluk gehad dat ik het gevonden heb..
Comment
-
Originally posted by nibor76nl View PostGisteren een portemonee gevonden in een parkeer garage na een avondje stappen met een date..
Ik zag dat er nog aardig wat geld inzat en alle pasjes.
Zonder twijfel heb ik via facebook opgespoord en een bericht gestuurd..
vanmorgen nog niets gehoord en ik zag dat haar vriend werkt bij een bedrijf en dat heb ik opgebeld om te zeggen dat ik wat gevonden had..
net belde het meisje op van wie de portemonee was en was zielsgelukkig dat ik haar portemonee gevonden had en moeite deed om hem terug te geven..
vanavond komt ze het ophalen bij mij..
eind goed al goed...
al met al heeft ze geluk gehad dat ik het gevonden heb..
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
1 week geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-