It's Showtime! Badr Hari vs Gokhan Saki

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• It's Showtime! Badr Hari vs Gokhan Saki

Jaja! het is bijna zover.

Gokhan Saki Vs Badr Hari. ITS SHOWTIME! 28-01-12 in Leeuwaarden!

Wie denk jij dat er gaat WINNEN?

Laatste gevecht van Badr:

Badr Hari heeft besloten om zijn kickbokscarrière te beëindigen en een carrière als bokser te beginnen. Op 28 januari 2012 zal Badr Hari voor de allerlaatste keer in de ring verschijnen als kickbokser op het IT’S SHOWTIME-gala dat wordt georganiseerd in de WTC Expo in Leeuwarden. Na dit gevecht vertrekt hij definitief naar Amerika om zich daar 100% te storten op zijn bokscarrière.

Badr Hari VS Gokhan Saki - YouTube

Dit bericht zal voor de vele miljoenen kickboksliefhebbers met een brok in de keel gelezen worden, maar de bokssport zal deze charismatische vechter met open armen ontvangen.
    Badr Hari wordt in Amerika gezien als de man die de bokssport van nieuw elan kan voorzien en wordt gezien als een mengeling van Mohammed Ali en Mike Tyson.

Public workout Badr Hari, January 14, 2012 - YouTube

Badr wil niet zomaar afscheid nemen en daarom heeft hij Gökhan Saki uitgekozen als zijn allerlaatste tegenstander in het kickboksen. Vele miljoenen vechtsportliefhebbers willen al jaren deze clash zien en krijgen nu dus de gelegenheid.

Persoonlijke boodschap van Badr Hari:

“Iedereen die op 28 januari naar mijn laatste gevecht komt; blijf zitten in de eerste ronde, anders mis je de knock-out, want Saki gaat de eerste ronde niet overleven! Hij gaat KO in ronde 1!”

Reactie van Gokhan Saki :

"Typisch weer Hari he, wat betreft het kwekken past hij perfect in het bokswereldje. Normaal gesproken ben ik niet zo van de trashtalk, maar ook ik wel wel een belofte doen aan het publiek in Leeuwarden".

Badr hari:

Badr HARI - Golden Boy - Story of Life - English Subs - ??? ???? - YouTube

Gokhan Saki:

Never seen before - Saki vs Hari 28.01.12 with Cor Hemmers - YouTube

This is gonna be a WAR!

Badr Hari Vs. Gökhan Saki II Promo (Machete Prod.) - YouTube
    Never send a boy to do a mans job!

verheug me er nu al op
    my Guns are my Glory. Foppe87@Bodynet

Comment

Originally posted by foppe87 View Post
      verheug me er nu al op
      Ja zeker. het word inderdaad spannend! wel grappig dat Gokhan Saki zo stilletjes over is.

Comment

Zal hem zeker gaan kijken, zal zeker niet live op tv komen?
        keep the focus going!

Comment

Originally posted by xBrian View Post
          Zal hem zeker gaan kijken, zal zeker niet live op tv komen?
          Volgens mij wel.

Comment

ga er wel van uit komt er normaal ook wel
            my Guns are my Glory. Foppe87@Bodynet

Comment

Word zoiezo wel een van de beste wedstrijden. Badr hari die zegt dat hij er helemaal klaar voor is.

Comment

Ik dacht dat Badr Hari nooit meer wou boksen.
                Wel respect voor deze man.

Comment

Originally posted by fit4free View Post
                  Ik dacht dat Badr Hari nooit meer wou boksen.
                  Wel respect voor deze man.
                  Dit is zijn laatste gevecht met Gokhan Saki. Daarna laat hij de kickboxen achter de rug. en gaat in amerika boxen. Zie het als een switch van hobby's

Comment

Ik ben best wel benieuwd hoe Gokhan Saki dit allemaal wel gaat aanpakken

Comment

laatste gevecht tussen hun was close call. dus wordt echt spannend, want gohkan weet wat hij moet doen en badr is er toch tijdje uit geweest. ben zeer benieuwd. 155 euro voor ticket vind ik beetje duur. dan maar eerste rang op de beamer in de kamer
                      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Yeeaaah vett.....dank voor het informeren, wist t niet

Eindelijk weer genieten geblazen Badrrrrr Harriiiiii
                        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                        We like it
                        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Originally posted by bruce View Post
                          laatste gevecht tussen hun was close call. dus wordt echt spannend, want gohkan weet wat hij moet doen en badr is er toch tijdje uit geweest. ben zeer benieuwd. 155 euro voor ticket vind ik beetje duur. dan maar eerste rang op de beamer in de kamer
                          Kaarten koste 100 euro. maar zijn inmiddels allang al uitverkocht

Comment

Badr Hari balanceert 'op de grens van waanzin'

Originally posted by ;911452
                            Badr Hari stopt met kickboksen. 's Werelds meest gevreesde kickbokser, knokt deze maand zijn laatste gevecht. Volgens het affiche een 'proud farewell to a legend', die 77 van zijn 88 partijen won, waarvan 63 op knock-out. Hij reist vervolgens naar de Verenigde Staten om bokser te worden.
                            In samenwerking met de vermaarde Amerikaanse trainer Nazim Richardson moet hij in drie jaar wereldkampioen zwaargewicht zijn. Kenners zien in hem een combinatie van Muhammad Ali en Mike Tyson en voorspellen Hari een grote toekomst.

Diskwalificatie en schorsing
                            Als kickbokser vergat Hari zichzelf twee keer toen hij een reeds gevelde tegenstander natrapte. Het gevolg: diskwalificatie en schorsing. Buiten de arena haalde hij evenzeer het nieuws. Hari kwam in aanraking met justitie toen hij de buurman van zijn ex-vriendin mishandelde. Het kostte hem een taakstraf van 240 uur, die hij invulde voor een klas met moeilijk opvoedbare kinderen. In 2010 zou hij in het gezelschap van anderen een portier in Amsterdam hebben toegetakeld.

Rand van waanzin

'Begrijp me goed: wat ik die twee keer in de ring deed, hoort niet. Mag nooit. Maar in topsport, in een topwedstrijd, tegen een toptegenstander zit je op de top van je emotie. Je balanceert op de rand van waanzin, het scheelt niks. Als je dan een fout maakt, maak je hem ook goed.'

Droomvrouwen
                            Nu heeft hij naar eigen zeggen 'de balans' gevonden in zijn bestaan. Geniet van de roem en rijkdom die zijn sport hem bracht. 'Ik hoef me niet druk te maken of ik wel of geen pindakaas op mijn boterham smeer. Heb jongensdromen verwezenlijkt. Droomvakanties, droomauto's, droomvrouwen... In Nederland praat je niet over geld. Krom. Als je succes hebt, mag iedereen dat weten. Ik deel mijn rijkdom met mijn familie, met vrienden. Tuurlijk gaan mijn ouders lekker op vakantie. Die moeten nog terugkomen, haha.'

Wereldkampioen
                            Straks, in Amerika, 'pakt hij zijn focus en scherpte' weer op. Als profbokser. Zelfbewust: 'Wereldkampioen! Dat is het doel. Mijn missie. En het gebeurt. Wat ik er voor moet doen? Gewoon, mensen blijven neerslaan.'t

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
                              Yeeaaah vett.....dank voor het informeren, wist t niet

Eindelijk weer genieten geblazen Badrrrrr Harriiiiii
                              Geen dank

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X