Erg leuk om is wat over vrouwen wedstrijden enzo te horen....Hoe anders zijn die poses dan paars geef is een voorbeeld .
Mijn vorderingen...
Collapse
X
-
NIet echt hele mooie voorbeeld foto's maar toch iets...
http://www.missfitness.nl/posesenregels.html
Comment
-
Tof voor te lezen purple, vindt het heel intersant, je mag meer update's geven vind ik, hoe zit je training eruit ,waar concentreer je je op, ik heb al een paar van die wedstrijden bekenen en het lijkt me vrij moeilijk om zo een routine op muziek in elkaar te steken. Kan je al zeggen let erop dat het podium droog is,want veel meisje maken deze nat tijdens hun dansje en die dat er dan achter komt schuift dan meestal uit , wat natuurlijl niet bevorderend is voor je punten
Grtzstil growing
Comment
-
Ik doe niet veel cardio alleen 's morgens op nuchtere maag. En 's avonds doe ik mijn krachttraining... Ik train iedere maand met een ander schema en ander trainingsprincipe... Waardoor iedere keer mijn kleine spiertjes een prikel krijgen en zo goed blijf voorruitgaan.
Ik train nu volgens 4 split maar train 4 tot 6 dagen dag 5 is dan als dag 1. Heb mijn schema niet digitaal anders had ik hem wel even snel geplaats. Misschien dat ik dat nog doe...
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Purple @ Okt. 23 2004,18:10)]NIet echt hele mooie voorbeeld foto's maar toch iets...
http://www.missfitness.nl/posesenregels.htmlShitty food will make you look like shit.
http://www.pro-active-medicine.nl
Comment
-
Mijn eten nu en van de afgelopen weken.. over 2 weken wordt het weer aangepast en 2 weken later weer.
Nu mag ik als ik honger heb nog wel eiwitten extra eten zoals kip, eieren en amandelen ook nog wel.
Ik weet het best eenzijdig maar voor mij werkt het prima en voel me er goed bij.
Maaltijd 1.
35 gr whey proteïne met water
2 bruine boterhammen
100 gr kipfilet
Maaltijd 2.
200 gr kipfilet
1 appel
Maaltijd 3.
150 gr kipfilet
150 gr rauwkost
Maaltijd 4.
150 gr kip filet (beleg)
1 tomaat
komkommer
Maaltijd 5.
150 gr sperziebonen
150 gr kip
Maaltijd 6.
200 gr kipfilet
100 gr broccoli
50 gr rijst (ongekookt)
Maaltijd 7.
35 gr shake met water
Comment
-
knap schema purple, ik weet dat het werkt voor je zoals je zelf zegt maar geloof me die kip kan je na de wedstrijd niet meer zien, ik at vroeger ook heel de dag kip en heb daar zeker 6 maanden moeten van afkicken, als ik het nog maar ruikte of zag kreeg ik al braakneigingen.
Respect voor je dat je dit kan volhouden en dat je aan je eerste wedstrijd deelneemt wat ik me kan voorstellen niet makkelijk moet zijn
Grtzstil growing
Comment
-
Vind het geen goed schema. Had ik de vorige keer ook al gepost toen je een iets ander voedingsschema had.
Ik snap dat je voor die wedstrijd heel wat moet doen en dat je voeding hierdoor ook wat eenzijdig wordt. Als je dat een paar weken doet kan dat prima.
Ik denk dat als je dit te lang doet je serieuze tekorten gaan krijgen van bepaalde vitamines en/of mineralen. Zo zie ik bijv. helemaal niets staan van zuivel, dus ik vraag me af waar jij je calcium vandaan haalt.
Ook zie ik dat je extreem laag zit in je vetten. Waar haal je je vitamine a, d, en e dan vandaan? Ook als je hiervoor een multivitamine neemt zal je een tekort krijgen want deze vitamines kunnen alleen opgenomen worden als er vet aanwezig is.
Wens je veel suc6 met je voorbereidingen, maar ik raad je aan om na de wedstrijd je voeding aan te passen.Shitty food will make you look like shit.
http://www.pro-active-medicine.nl
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...1 hour ago
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
7 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: