censuur in belgië

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• censuur in belgië

alles hebben ze geprobeerd om de stakers te ridiculiseren zodat de politiek hun belachelijke pensioensleeftijd kunnen verhogen, nu de stakingen achter de rug zijn komt de media machine nog met een na-trap, hier in de volgende link een ode aan de belgische censuurmedia, die voor ddr-propaganda niet hoeft onder te doen:

Valsspelen met stakingsfoto's | DeWereldMorgen.be

ik hoop dat in nederland de democratie wel fair gespeeld wordt, want de fiere belgische leeuw is veranderd in een laffe hond
    "I challenge you to make your life a masterpiece. I challenge you to join the ranks of those people who live what they teach, who walk their talk."

Zo dan...
    Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

so what, een krant heeft een foto bewerkt, DRAMA. Dit is waarschijnlijk nog nooit eerder gebeurt... Met hun belachelijke staking, want ja dat helpt de economie en al de rest waarschijnlijk wel vooruit...

Comment

Bij die begrafenis in Noord-Korea fotoshopte ze de pers weg om meer orde te creëren. Links is origineel.
        Last edited by Wasofski; 31-01-2012, 21:54.
        Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Originally posted by El_Loco View Post
          so what, een krant heeft een foto bewerkt, DRAMA. Dit is waarschijnlijk nog nooit eerder gebeurt... Met hun belachelijke staking, want ja dat helpt de economie en al de rest waarschijnlijk wel vooruit...
          die oostblokkers die hier tegen een honger loontje komen werken en belasting betalen in hun thuisland met het werk dat ze hier verrichten, die helpen onze economie wel dan???
          als ze bij stelling van de huidige politiek, dan toch arbeidsplaatsen tekort komen, waarom dan niet tegen het loon van een normale arbeider?
          en is het niet zo dat als je spullen van china wilt invoeren, dat je dan een dumpingstax moet betalen en dat lage loon arbeiders, zonder een sociale zekerheid of degelijk pensioen stelsel zonder schroom binnen gehaald worden,

waarom deze plastische constructie niet eerst aan de kaak stellen, omdat zij nog nooit aan het sociale systeem ook maar 1 euro hebben bijgedragen, terwijl de politiek het geld gaat zoeken bij mensen die na 30 jaar intensieve bijdrage er niet van kunnen profiteren?

het sociale systeem is namelijk berekend op de locale structuur, en kan de externe factoren simpelweg niet dragen,

ik vind dat europa pas kan fungeren in zijn vrijheid van personen als de sociale statuten in elk land op gelijkwaardig niveau staat,

en dit is volgens mij waar de staking om draait,

er is nog nooit een revolutie ontketend door politieke gehoorzaamheid,
          jp sartre als ik mij niet vergis
          "I challenge you to make your life a masterpiece. I challenge you to join the ranks of those people who live what they teach, who walk their talk."

Comment

ik vind het toch beetje raar dat het in belgie kan, massas kritiek over tripoli, pakistan, egypte, iran, en ga het lijstje maar af, en dan gaan ze zo met hun eigen volk om, bastards

Comment

Foto's worden zo achterlijk vaak bewerkt joh. Zelfde hier met dat Occupy. Loop eens voorbij zo'n kamp en je ziet hoe klein de schaal daadwerkelijk is, en dat het alleen een stel zwerverts betreft en wat overgebleven werkschuwe hippies. Niets nieuws onder de zon.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X