Eurotrip 2013

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Marv View Post
    Wauw..

Niets 'coolers' als met een oude auto door de hitte rijden!

Wat betreft rij-ervaring; je doet nergens zoveel rijervaring op als op zo'n roadtrip.
    Zelf zou ik gewoon een budget stellen en proberen het daar zo lang mogelijk op te redden.
    2/3 weken weg 2.500,- x 5 = 12.500 E

Maak er de sport van zo cheap mogelijk zo rijk mogelijk te leven.
    Je kan elke avond gaan clubben, maar een fles drank op het strand met een paar chicks en de beats uit je camper...

Verder pak je de nationale wegen, koop en bereid zelf je eten en vrijkampeer je hier en daar.
    Als je de ramen van je camper dicht verft of gewoon een beetje lowprofile busje haalt, zet je zo'n ding middenin Parijs neer!!

Waar alle witte hymlermobielen werden verwijderd stonden mijn ouders met hun gepimpte brandweerbus toch mooi op een P bij een rioolputdeksel tussen de jachten in Monaco.

Hoe cool camperen is dat!
    hahaha geweldig! kijk dat lijkt me nou mooi inderdaad, bijna te mooi om waar te zijn.

en inderdaad van zoiets leer je natuurlijk alleen maar rijden,
    Maar alle euro's die ik nu over hou gaan gaan eigenlijk direct in de pot voor mijn net aangeschafte Motor, en Vakantie 2012 natuurlijk..

Dus een van de grootste obstakels gaat nog het budget worden in een jaar tijd haha.
    maar een sport maken van het eenvoudig/goedkoop reizen is natuurlijk een oplossing!
    18 jr/179cm/81kg/bf 11%
    SQ 1x90 BP 1x100 DL 1x140
    Living the dream that's called "my life"!

Comment

Originally posted by Mauke View Post
      Haha, Gen mooi verhaal!
      Je moet een camper netjes onder de 120 houden, niet mee gaan blazen... al helemaal niet in de bergen!
      Verzekering zit met jullie leeftijd op 150eu per maand(WA), wegenbelasting zal ook zoiets zijn, 300e per maand dus.. als je slim bent schors je hem zodra jullie er klaar mee zijn.
      Zal hem wel APK laten keuren(als dat niet al gebeurd is) Heb je bij de verkoop ook wat aan.
      Er zit een kennis van me met een nieuwe zaak die voornamelijk campers verkoopt in Gorredijk aan het nieuwe industrieterrein(Overtoom) Is te doen vanaf Groningen, heeft in alle prijsklassen wel wat staan.. en is een jonge gast(25 oid) die wel snapt dat jullie ermee op vakantie willen en daarna kwijt willen. dus misschien kun je hem na gebruik wel terug verkopen aan hem. Weet niet precies kan nooit kwaad ff te kijken, geeft in ieder geval wat zekerheid.

Voor de rest ben ik het met GEN eens qua kosten, gaat dik 2000 de man kosten.. ik zou proberen het met 6 of misschien wel 7 man te doen.. past wel in een camper toch? beetje normale zittafel kan 4 man hebben.. scheelt alweer paar 100e de neus
      bedankt voor je reactie! kan tzt altijd x gaan kijken idd daaro voor een camper, met 7 man in een camper overnachten lijkt me beetje aan de krappe kant overigens. maar we zullen het beleven!

iig bedankt voor de tips ghehe
      18 jr/179cm/81kg/bf 11%

Comment

haha leuk idee hoor!
        lijkt me echt wel kicken om te doen, maar ook ik denk dat je kwa budget het lastigste zit. overigens is in parijs rijden met een camper geen echte aanrader wat een idioten heb je daar op de weg zitten zeg.

maar verder zou ik er voor gaan joh!
        btw ik ga dit jaar ook naar sunny beach haha

Comment

Originally posted by mratos View Post
          haha leuk idee hoor!
          lijkt me echt wel kicken om te doen, maar ook ik denk dat je kwa budget het lastigste zit. overigens is in parijs rijden met een camper geen echte aanrader wat een idioten heb je daar op de weg zitten zeg.

maar verder zou ik er voor gaan joh!
          btw ik ga dit jaar ook naar sunny beach haha

Hahah echt? vet , wanneer ga je? en ben je er al 'ns geweest? ik ben namelijk heel benieuwd
          18 jr/179cm/81kg/bf 11%

Comment

Wel vet man!, 2000 moet toch wel lukken als student.

Ik denk dat veel van jullie profiteren van studiefinanciering, ikke iig wel.
            Dan nog beetje vakantie's fulltime werken (50 uurtjes, kan je 's avonds naar de sportschool). En in de niet vakantie's 2 avondjes per week in de bediening.

Als je iets wilt, en iedereen wilt het 100 procent gaat het jullie lukken.

Mij lijkt het ook gaaf om met maten overal heen te rijden.
            Make it count!
            Always look on the bright side of life...

Comment

Originally posted by mynameisbob View Post
              Hahah echt? vet , wanneer ga je? en ben je er al 'ns geweest? ik ben namelijk heel benieuwd

ik ga 5 tot 12 juli, word ook mijn eerste keer daarheen dus ook ik ben erg benieuwd. maar gezien de verhalen die ik gehoord heb van maten die er vaker geweest zijn moet het daar wel super vet zijn!

wanneer ga jij dan?

Comment

Originally posted by mratos View Post
                ik ga 5 tot 12 juli, word ook mijn eerste keer daarheen dus ook ik ben erg benieuwd. maar gezien de verhalen die ik gehoord heb van maten die er vaker geweest zijn moet het daar wel super vet zijn!

wanneer ga jij dan?
                wij gaan vet laat pas, 16-24 augustus volgens mij
                18 jr/179cm/81kg/bf 11%

Comment

Iemand trouwens nog een Europese Must have stad waar je absoluuttt geweest moet zijn?
                  18 jr/179cm/81kg/bf 11%

Comment

Een paar vrienden van mij hebben dit ook gedaan, incl. 30 gram wiet:,)
                    Is wel een tof idee, veel plezier!
                    Lid van de 200 club

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X