Wat denken mannen?? :-)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Mannen denken maar 1 ding......vrouwen trouwens ook ook al ontkennen ze als de zieke......
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    We like it

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
      Mannen denken maar 1 ding......vrouwen trouwens ook ook al ontkennen ze als de zieke......
      So true, ik heb wel eens gelezen dat vrouwen het er onder elkaar vaker over hebben dan mannen.. dat betwijfel ik wel heel erg, maarre het zijn iig geen heilige boontjes

Verder spot ik wel altijd samen met een maat van mij hoor in de sportschool.. bedoel ja, je kijkt overal naar vrouwen en hier lopen af en toe nog in een mooi strak broekje/shirtje.. testosteron is sky high tijdens trainen hehe
      Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Originally posted by Diva 36 View Post
        Als ik de sportschool binnen kom en al die mooie gespierde mannen zie, vraag ik me altijd af wat hun nou denken, dat ik als vrouw ook aan KT doe.....

Ik denk altijd bijmezelf, dat jullie denken pppfffff..... weer zo'n huisvrouwtje die wat wil doen.....

Ben nou echt eens benieuwd!!
        Ik denk eigenlijk helemaal niks als ik vrouwen zie trainen. Ben zelf te druk bezig. Maar goed als het nou een lekker vrouwtje is om te zien...
        Maar dan denk ik niet aan haar trainingschema hahaha!
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Wilcodemug View Post
          Verder spot ik wel altijd samen met een maat van mij hoor in de sportschool.. bedoel ja, je kijkt overal naar vrouwen en hier lopen af en toe nog in een mooi strak broekje/shirtje.. testosteron is sky high tijdens trainen hehe
          +1 voor je eerlijkheid, straight 2 the point. Herkenbaar dat zijn de mooiste trainingssessies haha

Originally posted by Wilcodemug View Post
          So true, ik heb wel eens gelezen dat vrouwen het er onder elkaar vaker over hebben dan mannen.. dat betwijfel ik wel heel erg, maarre het zijn iig geen heilige boontjes
          Haha wil je niet weten, zijn nog erger dan mannen.

Ben zelf te druk bezig. Maar goed als het nou een lekker vrouwtje is om te zien...Maar dan denk ik niet aan haar trainingschema hahaha!
          Whahaha, looool, prachtig (Y)
          We like it

Comment

Vind het wel leuk om bijvoorbeeld tijdens dippen goed uitzicht te hebben op mooie vrouwen in strakke pakjes die op de zoveelste nutteloze buikspiermachine zitten

Heb nog nooit een vrouw fatsoenlijk zien squatten/deadliften, maar datzelfde geld eigenlijk ook voor de mannen, behalve mijn maten die het van mij geleerd hebben
            Lid van de 200 club

Comment

Ken anders vrouwen zat in de gym waar ik train die hun benen gruwelijk zwaar aanpakken. En ze squatten vaak nog behoorlijk diep ook.
              Heb ook al een aantal goede trainingschema's van wat vrouwen daar uitgeprobeerd. Had 4 dagen spierpijn whoa!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                Ken anders vrouwen zat in de gym waar ik train die hun benen gruwelijk zwaar aanpakken. En ze squatten vaak nog behoorlijk diep ook.
                Heb ook al een aantal goede trainingschema's van wat vrouwen daar uitgeprobeerd. Had 4 dagen spierpijn whoa!
                Je moet die dumbells ook niet in je kont proberen te proppen whoaoaaa!

Comment

Bij ons squatten de vrouwen gelukkig niet,dan functioneer ik niet meer!

Comment

Originally posted by levensgenieter View Post
                    Je moet die dumbells ook niet in je kont proberen te proppen whoaoaaa!
                    Ik train in een sportschool, niet in een darkroom goorlap

Comment

Originally posted by Toph View Post
                      Ik kijk altijd wel meewarig als twee vrouwen, de een op de abductor machine, de andere op de adductor machine, met veel te laag gewicht met elkaar aan het beppen zijn.
                      True story.

OT:
                      Altijd goed als vrouwen zich echt uitsloven om wat te bereiken. Anderzijds als je dan ziet wat ze daar dan doen, denk ik meestal: wellicht wordt het tijd dat je een andere trainer zoekt.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Oh excuus

Comment

Originally posted by levensgenieter View Post
                          Oh excuus
                          lol

Comment

Die brunette die tijdens het squatten of lunges doet met zo'n kort broekje wat omhoog gaat

hehe denk dat iedereen wel weet wat ik dan denk

Comment

Wat ik denk is: eindelijk één die niet bang heeft om met gewichten te trainen en niet heel de tijd op die cardio toestellen zit...
                              Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

ik denk meestal, zou ik die doen....?
                                Mind is everything.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X