Wat denken mannen?? :-)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by resike View Post
    ik denk meestal, zou ik die doen....?
    dat denk ik niet alleen in de sportschool

OT: bij onze sportschool zie je ze niet in het krachthok. allemaal aan de machines, cardioapparaten of groepslessen.
    BP: 90/DL:130/SQ:125

Comment

Omg wat een vraag.... Als je je dat moet afvragen dan zal t antwoord wel bevestigend zijn
      Bij mij gaan ze standaard over hun scheiding beginnen dus ik gok dat ze dr gewoon op/in/over willen
      Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
        Mannen denken maar 1 ding......vrouwen trouwens ook ook al ontkennen ze als de zieke......
        Ik ontken nix whaha
        En ja vrouwen kunnen ook aardig in de details treden tegen hun vriendinnen.
        De mijne lullen iig een bouwvakker nog onder tafel
        Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
          Ik denk eindelijke een vrouw die kt doet en het niet boeit wat andere mensen denken.
          mooi gezegt jongen.
          Beest in opleiding

Comment

Ik heb hier in 2 maanden tijd welgeteld 3 vrouwen gezien. Allemaal aan de squat met een houten stok, en verschillende machines uiteraard.

En wat ik dan denk? Tja, hetzelfde als iedere man... to do, or not to do?

Comment

Originally posted by Danielle80 View Post
              De mijne lullen iig een bouwvakker nog onder tafel
              Prachtig dubbel taalgebruik, lullen wel een x over :P
              ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
              We like it
              ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Ik zei nog dat ik het niet wilde weten...maar ik kon het niet laten om mee te lezen; een afdaling in de duistere krochten van het mannelijk brein.

Comment

Originally posted by xBrian View Post
                  Ik heb respect voor iedereen die wat aan zijn/haar lichaam wil veranderen.

Comment

als een vrouw serieus bezig is zullen mannen daar echt niets van zeggen
                    Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Originally posted by resike View Post
                      ik denk meestal, zou ik die doen....?
                      Same.

Kijk maar goed want er zijn er wel die er ook echt naar vragen. Ik kan het weten..

Comment

Originally posted by Pallas View Post
                        Ik zei nog dat ik het niet wilde weten...maar ik kon het niet laten om mee te lezen; een afdaling in de duistere krochten van het mannelijk brein.
                        Zo duister is het anders niet. Eerder helder en overzichtelijk. You get what you see.
                        Bij vrouwen is dat heel anders. Ze zeggen het een, denken het ander, maar bedoelen wat anders.
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

Ik ben bij mij in de sportschool een van de weinige vrouwen die serieus traint, heel soms komt er weleens een verdwaald exemplaar het testosteronhoekje binnen maar die is ook snel weer verdwenen.
                          Ik weet niet wat die gasten van mij denken maar ik heb er iig een paar leuke trainen aan over gehouden. Zelf heb ik mindere gedachten over bepaalde "mannen" (lees kleuters)

Comment

wat denken mannen?? als vrouw zijnde kan ik daar natuurlijk niet over oordelen...

maar ik weet wel...dat veel mannen denken....wow....waarom traint zij zo??
                            want dat vragen ze regelmatig

en dan leg ik dat uit....goed trainen=beter resultaat..& dan tonen ze begrip
                            voordeel....ze maken zelfs plaats voor mij.....haha...ik hoef noooooit te w88

dat krijg je ook in de fitness waar ik train.....nooit iemand aan het bankdrukken...squatten...deadliften
                            allleen maar op de en hele lichte gewichten(ook logisch in een gym waar de gemiddelde leeftijd 65 is)

Comment

voor mij heel simpel. als ik een vrouw zie zweten in de gym, vind ik het mooi. zie ik ze beetje lopen kakken enzo, dan mogen ze blijven. of ze mooi zijn of niet. velen zijn lid om te kunnen zeggen dat ze lid zijn bij een sportschool. zelfs al komen ze niet. zowel wijven als kerels kunnen apparaten bezet houden zonder wat inspanning. opzouten dan.
                              dus @ts: zweet je tijdens je workout, dan ist oke. (en blijven komen niet 1x of 2 maandjes) en anders ben je voor mij in de gym iig een tutje
                              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by inabouw View Post
                                Ik ben bij mij in de sportschool een van de weinige vrouwen die serieus traint, heel soms komt er weleens een verdwaald exemplaar het testosteronhoekje binnen maar die is ook snel weer verdwenen.
                                Ik weet niet wat die gasten van mij denken maar ik heb er iig een paar leuke trainen aan over gehouden. Zelf heb ik mindere gedachten over bepaalde "mannen" (lees kleuters)
                                Hoe kinderachtig?
                                Daten? Ik ben de lekkerste jongen op bodynet!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X