Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Mannen denken maar 1 ding......vrouwen trouwens ook ook al ontkennen ze als de zieke......
So true, ik heb wel eens gelezen dat vrouwen het er onder elkaar vaker over hebben dan mannen.. dat betwijfel ik wel heel erg, maarre het zijn iig geen heilige boontjes
Verder spot ik wel altijd samen met een maat van mij hoor in de sportschool.. bedoel ja, je kijkt overal naar vrouwen en hier lopen af en toe nog in een mooi strak broekje/shirtje.. testosteron is sky high tijdens trainen hehe
Current status: Bulkin' and gainin'
"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."
Als ik de sportschool binnen kom en al die mooie gespierde mannen zie, vraag ik me altijd af wat hun nou denken, dat ik als vrouw ook aan KT doe.....
Ik denk altijd bijmezelf, dat jullie denken pppfffff..... weer zo'n huisvrouwtje die wat wil doen.....
Ben nou echt eens benieuwd!!
Ik denk eigenlijk helemaal niks als ik vrouwen zie trainen. Ben zelf te druk bezig. Maar goed als het nou een lekker vrouwtje is om te zien...
Maar dan denk ik niet aan haar trainingschema hahaha!
Verder spot ik wel altijd samen met een maat van mij hoor in de sportschool.. bedoel ja, je kijkt overal naar vrouwen en hier lopen af en toe nog in een mooi strak broekje/shirtje.. testosteron is sky high tijdens trainen hehe
+1 voor je eerlijkheid, straight 2 the point. Herkenbaar dat zijn de mooiste trainingssessies haha
So true, ik heb wel eens gelezen dat vrouwen het er onder elkaar vaker over hebben dan mannen.. dat betwijfel ik wel heel erg, maarre het zijn iig geen heilige boontjes
Haha wil je niet weten, zijn nog erger dan mannen.
Ben zelf te druk bezig. Maar goed als het nou een lekker vrouwtje is om te zien...Maar dan denk ik niet aan haar trainingschema hahaha!
Whahaha, looool, prachtig (Y)
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Vind het wel leuk om bijvoorbeeld tijdens dippen goed uitzicht te hebben op mooie vrouwen in strakke pakjes die op de zoveelste nutteloze buikspiermachine zitten
Heb nog nooit een vrouw fatsoenlijk zien squatten/deadliften, maar datzelfde geld eigenlijk ook voor de mannen, behalve mijn maten die het van mij geleerd hebben
Ken anders vrouwen zat in de gym waar ik train die hun benen gruwelijk zwaar aanpakken. En ze squatten vaak nog behoorlijk diep ook.
Heb ook al een aantal goede trainingschema's van wat vrouwen daar uitgeprobeerd. Had 4 dagen spierpijn whoa!
Ken anders vrouwen zat in de gym waar ik train die hun benen gruwelijk zwaar aanpakken. En ze squatten vaak nog behoorlijk diep ook.
Heb ook al een aantal goede trainingschema's van wat vrouwen daar uitgeprobeerd. Had 4 dagen spierpijn whoa!
Je moet die dumbells ook niet in je kont proberen te proppen whoaoaaa!
Ik kijk altijd wel meewarig als twee vrouwen, de een op de abductor machine, de andere op de adductor machine, met veel te laag gewicht met elkaar aan het beppen zijn.
True story.
OT:
Altijd goed als vrouwen zich echt uitsloven om wat te bereiken. Anderzijds als je dan ziet wat ze daar dan doen, denk ik meestal: wellicht wordt het tijd dat je een andere trainer zoekt.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment