"why isn't she in her kitchen?"
Wat denken mannen?? :-)
Collapse
X
-
Originally posted by He-Man View PostIk denk meestal: pppfffff..... weer zo'n huisvrouwtje die wat wil doen.....
haha, ik weet bijna zeker dat veel bij ons dat vast ook dachten toen ik verscheen. Inmiddels is die houding totaal veranderd. En helaas ben ik zelf geen haar beter dan mannen want dit:
Oorspronkelijk geplaatst door Toph
Ik kijk altijd wel meewarig als twee vrouwen, de een op de abductor machine, de andere op de adductor machine, met veel te laag gewicht met elkaar aan het beppen zijn.
doe ik zelf ook. (dat meewarig kijken dan, he....)
"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by fitnessfreak View PostAls ze jou lekkere buikje zien kunnen ze maar aan 1 ding denken vrees ik
Haha, nee hoor. Ik ben daar "one of the guys", word nooit lastig gevallen eigenlijk of seksueel benaderd ofzo. Misschien een voordeel van mijn leeftijd, of ik kom totaal aseksueel over, dat kan natuurlijk ook. Heb gewoon heel leuke contacten met die jongens/mannen.
Er zijn wel veel (oudere) mannen die me regelmatig afkeurend vragen waarom ik dit doe, maar daar heb ik maling aan."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by Beaudien View PostHaha, nee hoor. Ik ben daar "one of the guys", word nooit lastig gevallen eigenlijk of seksueel benaderd ofzo. Misschien een voordeel van mijn leeftijd, of ik kom totaal aseksueel over, dat kan natuurlijk ook. Heb gewoon heel leuke contacten met die jongens/mannen.
Er zijn wel veel (oudere) mannen die me regelmatig afkeurend vragen waarom ik dit doe, maar daar heb ik maling aan.
Als ik vrouwen zie in de sportschool ben ik nu eenmaal direct gefocust.Ik train altijd keihard,maar als er leuke dames rondlopen ben ik tussen de oefeningen door toch gefocust en dan vooral op de billen.
Ik train liever zonder vrouwen,het lijdt alleen maar af hahaha.
Comment
-
Originally posted by levensgenieter View PostAls je one of the guys bent ben je 9 van de 10 x lelijk of aseksueel of lelijk en aseksueel hahahaha.(ja sorry Beaudien)Maar ik zeg 9 van de 10 keer he,dus misschien ben jij die ene.
.
Jaaa, ik ben vast die ene.
En zoals ik al zei, ik heb maling aan wat vervelende mannetjes zeggen en nee levensgenieter, daar bedoel ik jou niet mee, hoor."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by Beaudien View PostJaaa, ik ben vast die ene.
En zoals ik al zei, ik heb maling aan wat vervelende mannetjes zeggen en nee levensgenieter, daar bedoel ik jou niet mee, hoor.
Ik hoe van sportieve vrouwen en dan vooral van die met een dikke reet,heerlijk!
Comment
-
Originally posted by Diva 36 View Postvraag ik me altijd af wat hun nou denken, dat ik als vrouw ook aan KT doe.....
Als je niet serieus krachttraining doet, zie ik altijd een hamster op een tredmolen.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Originally posted by Toph View PostDe gedachten van mannen wordt voornamelijk bepaald door jouw fysieke eigenschappen.
Duidelijk gevalletje overgewicht?:
"Juist! Goed bezig! Volhouden en doorzetten!"
Zak met botten?:
"Als je zo doorgaat wordt je nog een wandelende rontgenfoto...."
Mooi figuur en leuk uiterlijk?:
"??" (Dan kan ik van alles denken )
Bejaard, in een doorschijnend t-shirt waarbij overduidelijk te zien is dat er geen ondersteuning gedragen wordt voor de voorgevel van deze persoon:
"gadverdamme..." (gisteren nog... YUCK)
Comment
-
Originally posted by CamelP View PostDit inderdaad.
Duidelijk gevalletje overgewicht?:
"Juist! Goed bezig! Volhouden en doorzetten!"
Zak met botten?:
"Als je zo doorgaat wordt je nog een wandelende rontgenfoto...."
Mooi figuur en leuk uiterlijk?:
"??" (Dan kan ik van alles denken )
Bejaard, in een doorschijnend t-shirt waarbij overduidelijk te zien is dat er geen ondersteuning gedragen wordt voor de voorgevel van deze persoon:
"gadverdamme..." (gisteren nog... YUCK)
Gewoon even op de hack squat machine zetten met 250kg erop,zitten ze weer strak naar voren!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
12 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 115kg 3x (VPR)
- 105kg 2x
Deficit wide grip SL DL:
- 100kg 5x
- 100kg...-
2 dagen geleden -
-
door Alex WouzaHey allemaal,
Voor iedereen die in Raalte of omgeving HYROX wil trainen: bij Lifestyle Centre kun je nu officieel HYROX-trainingen volgen!...-
Kanaal: Links
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 95kg 3x
Sumo safety bar goodmorning:
- 22.5kg 2x15
Wide...-
4 dagen geleden -
-
door jensonThe clarity of your writing makes complex ideas accessible. It's evident that you prioritize the reader's understanding. uscis approved translators...
-
Kanaal: Algemene database
5 dagen geleden -
-
door Roycejhooten<<<Keto Flow ACV@>>> The aspect carries green tea extracts that have antioxidants that prevent all health problems. It allows with a...
-
6 dagen geleden -
-
door isableI love how you break down complex ideas into easy-to-understand points. It makes learning about [subject] so much more enjoyable. ooglift zonder ...
-
5 dagen geleden -
-
door richersonThe conversational tone of your writing makes your blog feel like a friendly conversation. It's a pleasure to read and learn from. mccqe
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 80kg 3x
- 80kg 4x
Safety bar back extension:
- 45kg 1x
- 25kg 12x...-