Wat denken mannen?? :-)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by adon1s View Post
    Weer een serieuze vraag tussendoor. Hoeveel vrouwen zie jij gemiddeld trainen (kt) op je sportschool. Bij mij 0,6.
    0,6 vrouw 0,4 man she's on the anavar brah.

nee bij mij serieuze vrouwen die aan het squatten en deadliften zijn echt 0.

je hebt daarentegen wel vrouwen die af en toe voor 5 min het krachtgedeelte binnentreden en front raises en db curls doen.
    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Originally posted by adon1s View Post
      Weer een serieuze vraag tussendoor. Hoeveel vrouwen zie jij gemiddeld trainen (kt) op je sportschool. Bij mij 0,6.
      Er zijn er twee die relatief serieus trainen. (Amper benen, maar níemand doet die fatsoendelijk bij ons.) En die zijn waarschijnlijk net rond de 50.

Om dan maar direct te schatten: ééns in de paar trainingen.
      Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• echte kracht 0
        1tje die alleen benen en buik die hard traint

vroeger hadden we wel een vrouwelijke body builder maar die is verdwenen
        There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

• Originally posted by seanl94 View Post
          Er zijn er twee die relatief serieus trainen. (Amper benen, maar níemand doet die fatsoendelijk bij ons.)

.
          En het vreemde is dan weer....áls je het wél doet (zoals ik) dan zeggen "de mannen" : Hey, daar krijg je een dikke reet van, hoor!
          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Originally posted by Beaudien View Post
            En het vreemde is dan weer....áls je het wél doet (zoals ik) dan zeggen "de mannen" : Hey, daar krijg je een dikke reet van, hoor!
            Nee hoor
            Train hard or go hormone

Comment

• Originally posted by Toph View Post
              Nee hoor

I know. Maar zij niet.
              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

I know. Maar zij niet.
                De geluidjes op de sportschoolruil waren anders best vermakelijk hoor ahha.

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
                  De geluidjes op de sportschoolruil waren anders best vermakelijk hoor ahha.

Grrrrrrr!!!!!

Comment

• Originally posted by kojak View Post
                    nee bij mij serieuze vrouwen die aan het squatten en deadliften zijn echt 0
                    Jij traint in de zomer toch bij Adonis? Want daar zitten er sowieso 2

Comment

• Originally posted by Patricia86 View Post
                      Jij traint in de zomer toch bij Adonis? Want daar zitten er sowieso 2
                      Over 2 weekjes train ik daar weer. Wie zijn dat dan?
                      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Gelukkig maar dat dat in ieder geval geen flabberreet is.
                        Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• Wat denk ik als ik n vrouw ziet trainen?

Ik denk erbij hetzelfde alsdat ik een kerel zie trainen. Ik kijk naar de manier waarop ze traint, en naar de intensieteit van de training. Niet naar haar figuur, omdat het natuurlijk ook n beginner kan zijn.
                          Is ze serieus bezig? Of staat ze maar wat met dr reet te draaien, en in de spiegels te loeren.
                          Je kunt wel zien of ze weet wat ze doet, of dat ze nog moet leren met de materialen om te gaan.
                          Traint ze alleen? Of traint ze met n roedel giegelende meiden.
                          Als ze vaker gaat komen, en ook werkelijk alles traint? Zal ik zeker hetzelfde respect voor haar hebben als voor welke kerel dan ook.
                          Maar als later blijkt dat ze tot de soort behoort die alleen komt om te showen en anderen van hun training af te houden? Denk ik, was jij maar gewoon thuis op je zuiger blijven zitten. Maar datzelfde denk ik dus ook bij n beachboy.

Comment

• bij mijn sportschool is er letterlijk geen enkel vrouw aanwezig.
                            en de meeste zijn niet gemotiveerd.ook mannen die enkel biceps trainen etc.
                            ik krijg zelfs kritiek dat ik teveel train .blah blah blah.
                            ik train gewoon lekker verder.ik zie soms jaloerse blikken van vrouwen.maar meestal ben ik echt op mijn oefeningen aan het concentreren.

ps: hoeveel trainen jullie per week?
                            en hoelang?

Comment

• Originally posted by sunamila View Post
                              bij mijn sportschool is er letterlijk geen enkel vrouw aanwezig.
                              en de meeste zijn niet gemotiveerd.ook mannen die enkel biceps trainen etc.
                              ik krijg zelfs kritiek dat ik teveel train .blah blah blah.
                              ik train gewoon lekker verder.ik zie soms jaloerse blikken van vrouwen.maar meestal ben ik echt op mijn oefeningen aan het concentreren.

ps: hoeveel trainen jullie per week?
                              en hoelang?
                              Dus er is geen enkele vrouw aanwezig maar die afwezige vrouwen kijken je jaloers aan? Jaja...
                              "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

• Originally posted by Mohr View Post
                                Dus er is geen enkele vrouw aanwezig maar die afwezige vrouwen kijken je jaloers aan? Jaja...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X