Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
die loten verdien je niks op, das wel een hele kleine kans.
kan je beter je geld een keer spenderen aan de roulette tafel ofzo heb je er meer plezier van als je dan toch wilt gokken
ach, mensen die nooit een lot kopen, zullen ook nooit het geluk hebben om de loterij te winnen.
Is een prima keuze, ikzelf vind het alleen toch altijd leuk om staatslot te kopen. Heb er elke maand 1, nog nooit wat gewonnen helaas.
ach, mensen die nooit een lot kopen, zullen ook nooit het geluk hebben om de loterij te winnen.
Is een prima keuze, ikzelf vind het alleen toch altijd leuk om staatslot te kopen. Heb er elke maand 1, nog nooit wat gewonnen helaas.
Als je niet meespeelt heb je in ieder geval zeker geen kans op de jackpot.
Soms speel ik mee, hoop nog altijd op de grootste prijs : Met mijn 22e met pensioen.
GODVERDOMME mijn neef heeft vandaag 50.000 euro gewonnen,
geen grap ik meen het.. fucker bitch asshole mijn toto heeft verneukt en hij koopt voor de eerste keer met kleingeld wat ie over had een lot wint ie ook nog
LIFE WHY ARE YOU SO FUCKING UNFAIR
20 euro is het hoogste wat ik gewonnen heb met een kraslot.
Speel sinds kort mee met de vriendenloterij ( 2 maanden) heb voor 40 euro waardebonnen gewonnen al.
BP (95kg)
DL (100kg) (zit meer in maar vanwege ijzer in me bekken doe ik nog even rustig aan )
mp (55) kg
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Comment