Ik stoor me maar aan een paar dingen zoals mensen die "wouen" als honden ipv "willen" en "wilde" te gebruiken. Of van die vage lid woorden gebruiken.
Beheersing der Neerlandsche taelkunde
Collapse
X
-
Hahahahahahha prachtig, er staan wel meer dingen tussen die niet helemaal correct zijn.
Zoals een zin die tussen aanhalingstekens staat starten met een hoofdletter, onnodig lange zinnen en verschillende keren spreektaal gebruiken in plaats van schrijftaal.
En past 'lopen haten' niet in het rijtje (afkortingen, vernederlandsing van Engelse woorden, en internet/bodybuild termen)?
Maar wat maakt het uit? Het is een forum. Kijk op een willekeurig ander groot forum en je treft dezelfde grammatica en spelfouten.
Ik zie van mijzelf ook regelmatig foutjes. Zolang het niet bij een sollicitatiebrief is, maakt me dat niets uit
Comment
-
Het fiel mei oock al op.mensen nemen de moeite nied eens om ff grammmmmatikakontrole te gebruiken, en dan zech je er war fan gaan ze fet moeileik doen over aanhaleringstekens, en dan is commandantix noch geeneeneens lanks geweest.
Serieus, wat boeit het, ik zit vaak op me telefoon, typefoutjes verbeteren kost zoveel tijd, zo dat woude ik effe kwijt
Comment
-
Taal is een levend iets, het is niet statisch. Ik denk dat de gemiddelde Nederlander uit de Middeleeuwen ons totaal niet zou begrijpen. En wij hem ook niet. De 'afkortingstaal' deed zijn intrede met de opmars va de nieuwe media, er komen steeds meer buitenlandse woorden bij, enzovoorts. Soit. Die ontwikkelingen zijn gaande. Zolang we elkaar maar begrijpen en ook willen begrijpen en elkaar niet op vormfouten willen vangen, communiceren we prima in alle vormen. Zodra wij met zijn allen gaan zeggen dat "groter as mijn' goed is, dan IS het ook goed, daar hebben we geen groen boekje voor nodig. Taal wordt namelijk gedefinieerd door de gebruikers daarvan, niet door een stel geleerde geletterden.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door datarecoveeNeed to access BIOS :
- Change Boot Order – Boot from a USB or CD/DVD for OS installation or recovery.
- Enable Virtualization – Activate technologies
-
Kanaal: Algemeen
8 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...1 day ago
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...1 day ago
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment