Beheersing der Neerlandsche taelkunde

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Mijn vissekom had vierkandt en me kameel is verdwenen.

Comment

Haha mooie post oki!

Comment

Hey weet je wat leuk is? Als we allemaal expres fout gaan spellen!
        Laissez Faire

Comment

OP ik zou je neggen als het kon..
          maar shh no tears have my jimmies

Comment

Originally posted by BakkertjeBas View Post
            het viel mij gewoon op!
            start nog een paar threads man, onder t mom "viel mij op"

Goed bezig
            ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
            We like it
            ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Ik vind wel dat hij een punt heeft, vooral "fitniss" zie je gewoon te vaak

Comment

Ok, het is maar een forum en ok, er zijn belangrijkere dingen.........maar het valt mij ook heel vaak op.
                Vind het toch vaak triest gesteld met de kennis van de Nederlandse taal eigenlijk.
                En ligt dat aan het onderwijs of aan desinteresse? Misschien beide.
                Ik kom nog uit de tijd dat je echt moest stampen op de spelling, fouten met d, dt, of voltooid deelwoord werden echt niet goed gekeurd, ook niet als je bijvoorbeeld een toets Aardrijkskunde had. Dan werden nóg de spelfouten eruit gehaald en fout gerekend. Ik zal ongetwijfeld ook weleens een foutje maken hoor, zeker als ik snel typ.
                Maar ik ben zelf ook zo'n zeikerd die corrigeert omdat ik het ook altijd onmiddellijk zie (dat is soms nog best lastig eigenlijk :P) , maar ik heb het hier allang opgegeven.
                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Tijd voor spellingscontrole op bn, net als in word.

Maar ik vindt het vervelender als mensen verkeerde adviezen mbt voeding of training geven dan dat ze goede adviesen verkeerd schrijven.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                    Tijd voor spellingscontrole op bn, net als in word.
                    Moet je via Google Chrome ook kunnen instellen.

Comment

Opzich boeien wat spelfouten of grammaticale onjuistheden niet, maar sommigen schrijven wel echt alsof ze met hun vuisten typen.
                      Groeten

Comment

Ik vraag me wel eens af of sommige spelfouten ontstaan vanuit desinteresse, domheid of dyslectie. Soms is iets duidelijk een typefoutje, maar als ik iemand "egt" zie schrijven ipv echt, dan doet dat toch een beetje pijn aan de ogen. Ik ben geen taalpurist, maar toch ben ik van mening dat de taalbeheersing bij sommigen vrij slecht is. Ik zou echter niet de behoefte voelen er een topic over te openen.
                        Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Toph View Post
                          Ik vraag me wel eens af of sommige spelfouten ontstaan vanuit desinteresse, domheid of dyslectie. Soms is iets duidelijk een typefoutje, maar als ik iemand "egt" zie schrijven ipv echt, dan doet dat toch een beetje pijn aan de ogen. Ik ben geen taalpurist, maar toch ben ik van mening dat de taalbeheersing bij sommigen vrij slecht is. Ik zou echter niet de behoefte voelen er een topic over te openen.
                          Heerlijk genuanceerd weer Wij studenten hebben ook makkelijk praten natuurlijk...
                          Laissez Faire

Comment

Originally posted by Yawa77 View Post
                            Heerlijk genuanceerd weer Wij studenten hebben ook makkelijk praten natuurlijk...
                            Misschien wel inderdaad, maar daarom vraag ik me ook oprecht af wat de oorzaak is. Ik kan me niet voorstellen, mits je een flinke dyslect bent, dat je "egt" ipv echt schrijft. Je hoeft maar enkele hersencellen te hebben om redelijk foutloos Nederlands te schrijven, dus lijkt het me meer een geval van desinteresse of slordigheid. Enkel dat laatste is verwijtbaar.
                            Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Toph
                              ... dyslectie ...
                              Zelfstandig naamwoord: dysleXie
                              Bijvoeglijk naamwoord: dysleCTisch
                              Kortom: iedereen maakt fouten, zelfs ik. ( )

Comment

mits = tenzij
                                Groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X