Beheersing der Neerlandsche taelkunde

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Beheersing der Neerlandsche taelkunde

Hallo mede Bodynetters,

Ik ben sinds kort weer actief of Bodynet (nee dit is geen "Even voorstellen"), en nou wil ik niet hatend overkomen of mij direct ongeliefd maken, maar na elk topic wordt mijn verbazing groter hoe slecht het eigenlijk gesteld is met de grammatica en spelling van sommige mensen (Afkortingen, vernederlandsing van Engelse woorden, en internet/bodybuild termen daargelaten)! Nou weet ik dat Nederlands een van de moeilijkere talen in de wereld is, maar kom op! Nogmaals, ik wil hier niet lopen haten, en stoor me er verder niet aan (zolang het leesbaar en te begrijpen is, ben ik tevreden), maar ik vind het wel grappig om te zien. Misschien nemen jullie het op het internet niet zo nauw met de spelling als in jullie sollicitatiebrieven, en dat begrijp ik maar sommige dingen..

Okeeee
    "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Originally posted by BakkertjeBas View Post
      Hallo mede Bodynetters,

Ik ben sinds kort weer actief of Bodynet

OP bodynet?

(nee dit is geen "Even voorstellen"), en nou wil ik niet hatend overkomen

Over het algemeen gebruik je geen komma voor 'en' behalve als dat het begrip van de zin ten goede komt: dat er zonder komma misverstanden ontstaan.

of mij direct ongeliefd maken, maar na elk topic wordt mijn verbazing groter hoe slecht het eigenlijk gesteld is met de grammatica en spelling van sommige mensen (Afkortingen, vernederlandsing van Engelse woorden, en internet/bodybuild termen daargelaten)! Nou weet ik dat Nederlands een van de moeilijkere talen in de wereld is, maar kom op! Nogmaals,

ik wil hier niet lopen haten, en stoor me er verder niet aan

Over het algemeen gebruik je geen komma voor 'en' behalve als dat het begrip van de zin ten goede komt: dat er zonder komma misverstanden ontstaan.

(zolang het leesbaar en te begrijpen is, ben ik tevreden), maar ik vind het wel grappig om te zien. Misschien nemen jullie het op het internet niet zo nauw met de spelling als in jullie sollicitatiebrieven, en dat begrijp ik maar sommige dingen..
      Niet gooien met stenen als je zelf in een glazen huis zit.
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Dat klopt inderdaad, mijn excuses daarvoor! Nogmaals is dit topic niet zeikerig bedoeld, het viel mij gewoon op!

Comment

OOOOOH Props 2 you Dynobet.

@TS:

Comment

Leuke mededeling. Bedankt voor je bijdrage.

Nederlands een van de moeilijkere talen in de wereld is
            Nope.

Comment

Nederlands is toch wel een moeilijke taal voor mensen die hier niet geboren zijn. De d/t regeling is ontzettend moeilijk om onder de knie te krijgen, en wat de Nederlandse kent veel meer uitzonderingen en mist bepaalde logica die andere talen wel hebben. (denk aan de naamvallen in het Duits, mannelijke en vrouwelijke woorden zit geen regel in enz.)

Comment

Logisch dat we BB termen en afkortingen gebruiken. We zitten op een bodybuilding forum, hallo en welkom op aarde vriend.

Comment

"You are what you eat..."
                  That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Als je nou zelf in ieder geval een perfecte beheersing van de taal had laten zien, had het nog ergens heen kunnen gaan met dit topic. Althans, dat betwijfel ik eerlijk gezegd.

Maar als je zelf ook nog fouten maakt als komma's voor het woord "en" vraag ik me toch echt af wat je bezield om dit soort topics te openen...

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                      hé kijk een goofy. das pas leuk

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                        Haha

+1

Comment

mensen afkraken en dan zelf fouten maken

************************ please

gefrusteerd omdat je maar 10kg kan squaten zeker :roflol:
                          Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

"You are what you eat..."
                            That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Valt mij ook al een tijdje op.
                              Als je wilt weten hoe je ermee om kunt gaan; zie handtekening -->
                              Laissez Faire

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X