welke bb dragen er een rok thuis

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

"You are what you eat..."
    That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

topic gaat dan toch nog gered worden zie ik... way to go robbie, even bijspringen...

Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Facking hell, doe ff normaal zeg. Het ging over rokken en mannen.

Comment

nice triple!
          sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

tja dan maar zo

sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Ik wil niet lullig doen, maar wie heeft er nou nooit een rok aangehad?
              Ik loop er bijna dagelijks mee rond in de sportschool, anders plakt alles teveel, en in deze hitte kan ik imo wel wat frisse lucht gebruiken!
              Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                Ik wil niet lullig doen, maar wie heeft er nou nooit een rok aangehad?
                Ik loop er bijna dagelijks mee rond in de sportschool, anders plakt alles teveel, en in deze hitte kan ik imo wel wat frisse lucht gebruiken!
                Heerlijk ja, niets onder die rok aan en dan je trainingsmaat spotten bij het bankdrukken .

Comment

Toch maar ns wat vaker op dbb gaan kijken ipv hier.

Comment

Originally posted by Triple Aces View Post
                    topic gaat dan toch nog gered worden zie ik... way to go robbie, even bijspringen...

Is dat niet die wijfie van die progamma met die seksverslaafden op RTL 5 'sex rehab' of zo? Hehe
                    I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

@kojak
                      Jij moet echt meteen een ban krijgen en eigenlijk een complete internet ban
                      Ik zet je in ieder geval op mijn ignore lijst!
                      Wat jij gedaan hebt gaat echt alles te buiten,echt hoe kun jij met jezelf leven?

Zyzz is normaal gesproken al niet nodig,maar jij hebt het lef om Zyzz foto's in de buurt van Laura Prestin (mijn toekomstige ex vrouw ,nadat ik op nathalia Melo ben uitgekeken) te plaatsen!?
                      Ik ben diep teleurgesteld in je en hoop dat jij zo met jezelf kan verder leven.

@triple
                      Sara jean Underwood,....yummy

Nu snel mijn bed uit even mijn billetjes en benen scheren.
                      Daarna even mijn rokje en fishnets uitzoeken ( bedankt voor de tip Robbie) ,zodat ik
                      die goed bij mijn nieuwe hakken passen.

Fijne dag poesjes!

wat een topic!
                      Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                      Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                        Rokken niet, maar wel fishnets en hoge hakken, die leen ik dan altijd van Patricia, achterkantje eruit knippen wat ik heb maat 44 en zij maat 41,5 dus zijn net iets te klein.
                        Ik heb bijna hetzelfde. Ik krijg mijn stockings ook van Patricia, maar ik moet ze wat extra aansnoeren om dat tengere lijfje van me.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                          Ik heb bijna hetzelfde. Ik krijg mijn stockings ook van Patricia, maar ik moet ze wat extra aansnoeren om dat tengere lijfje van me.
                          Dan heeft ze die gegeven zeker toen ik ze aan had gehad met me vette lijf?
                          Kunnen we wel een keertje een shoot doen, ik vind die dingen best stoer.....mits je wel je bilnaadje scheert he?

Comment

Originally posted by Mvos View Post
                            @kojak
                            Jij moet echt meteen een ban krijgen en eigenlijk een complete internet ban
                            Ik zet je in ieder geval op mijn ignore lijst!
                            Wat jij gedaan hebt gaat echt alles te buiten,echt hoe kun jij met jezelf leven?

Zyzz is normaal gesproken al niet nodig,maar jij hebt het lef om Zyzz foto's in de buurt van Laura Prestin (mijn toekomstige ex vrouw ,nadat ik op nathalia Melo ben uitgekeken) te plaatsen!?
                            Ik ben diep teleurgesteld in je en hoop dat jij zo met jezelf kan verder leven.

Haha dit was ook precies een soort van reactie die ik bij jou wilde uitlokken...zo voorspelbaar

@topic. ...

Geen woorden voor.
                            sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

haha, van laura prestin blijf je met je poten af!!!
                              een ban zeg ik je een BAN!

Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                              Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X