Reden om te beginnen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Robbie1970 View Post
    En heeft dat goed gedaan voor je dat trainen?

Ja gelukkig wel sinds die heb ik stukke minder last van me rug

Comment

Ik was gewoonweg veels te zwaar,
      Als ik op dezelfde manier door was gegaan, Zat ik nu aan de 200+kg.
      Ben blij dat ik het zelf in heb gezien.
      keep the focus going!

Comment

Bij mij ooit begonnen puur om het uiterlijk toen ik 18 was. Zonder plan twee keer per week fitnessen en niks bij eten (fora bezocht ik nog niet ). Geen resultaat en dus weer gestopt. Altijd tegen mezelf gezegd dat ik er de bouw niet voor heb, maar vorig jaar toch de geest gekregen om het nogmaals te proberen. Super veel gaan eten en gestructureerd gaan sporten om te bewijzen dat ik wel degelijk kon aankomen. Dat lukte

Nu nog steeds vooral voor het uiterlijk, maar merk ook dat mijn rugpijn minder wordt en ik lekkerder in mijn vel zit. Voel me fitter. Ook merk ik dat ik de uitdaging van het steeds zwaarder trainen tof vind.
        Train hard or go hormone

Comment

Ik ben begonnen om toen een ripped beachboy te zijn..

Het is iets anders uitgevallen
          Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Ik begon omdat ik altijd dik ben geweest en nooit trots heb kunnen zijn op mijn lichaam. Hierdoor heb ik veel gemist. Toen kreeg ik een vriendin en toen dacht ik, die moet ik houden en daar ga ik voor zorgen. (Dit tevergeefs maar ik heb nu wel meer tijd om te sporten xd)

Comment

Originally posted by okidoki71 View Post
              De reden voor mij was omdat ik vader werd en ik er zo lang en gezond mogelijk in het leven van m´n dochter wilt vertoeven...
              Dat is wel een hele mooie

Comment

Originally posted by okidoki71 View Post
                De reden voor mij was omdat ik vader werd en ik er zo lang en gezond mogelijk in het leven van m´n dochter wilt vertoeven...

+oneindig
                http://forum.bodynet.nl/algemeen/54512-bedankt-bodynetters.html

Comment

Omdat ik eruitzie als het lieve, aardige meisje denkt iedereen altijd maar over me heen te kunnen lopen. Ik wil laten zien dat ik zowel mentaal als lichamelijk heel sterk ben.

Comment

Tja, ik deed helemaal niets aan sport.
                    Had al vanalles geprobeerd: voetbal, volleybal, rugby, tennis, badminton.

Het enige wat ik ietswat volhield was zwemmen en muurklimmen.

Maar omwille de kostprijs en de afstand tot de muur om te klimmen (75m rijden met de auto) ben ik daarmee gestopt. Met zwemmen ben ik gestopt omdat ik te onzeker was.

Ik vond mezelf dik, had geen kennis van voeding en ik vond mezelf traag. Ik kon niet meer gaan trainen d.m.v school. En mijn onzekerheid zorgde ervoor dat ik stopte met zwemmen.

Toen ik 16 was (ja al die sporten die ik probeerde was voor mijn 16de) en in het 5de middelbaar zat kwam ik erachter dat ik naar het leger wou. Ik was op een soort stage geweest naar luchtmachtbasis kleine-brogel (was uitleg over wat ze deden).

Maarja, als militair heb je toch een ietswat fysiek nodig (minimaal).
                    En ik had het ideaalbeeld van die amerikaanse, sterke, gespierde mariniers en seals in actiefilms. Z wou ik ooit worden. Ik wist wel dat zoiets jaren zou duren.

Dus ik begon met lopen. Dit hield ik moeilijk vol. Ik begon te voluit, zonder schema. En kampte constant met blessures.

Op het einde van het schooljaar in juni 2011 had ik maar 33% op het vak sport en had herexamens (lopen, 2100m op 12min, niet veel maar een hele uitdaging voor mij, ik haalde maar 1900 ofzo).

Samen met een klasgenoot (die nu aan het wachten is op uitslagen van het leger) besloot ik te beginnen met lopen.

Ik haalde vlot de 2200.

Die klasgenoot wilde naar een gym gaan. Aangezien de sportproeven van het leger ook push-ups, sit-ups en pull-ups bevat. Krachttraining zou ons daarin verbeteren. Ik wilde eigenlijk gewoon wat push-ups thuis doen.

Maar ik ging toch mee met wat tegenzin in het begin.

Ik werd sterker maar mijn voeding en training trok op niets.

In december 2011 faalde ik definitief op de medische proeven. Op de sportproeven zou ik 80% halen.
                    Ik stopte met lopen omdat ik veel werk had met mijn eindwerk maar ik bleef doortrainen.
                    Ondertussen was ik in 4 maand zo'n 9kg vet kwijt en 13 kg lichaamsgewicht, ik woog 69 kg.

Begon nu met deadliften.
                    In februari werd ik hier overtuigd om te gaan bulken.
                    In april werd mijn trainingsschema verbeterd.

Nu wil ik blijven doorgaan met powerlifting. (en massa blijven kweken) De olympische lifts doe ik terzijde, als iets extra.

Nu ga ik terug wat cardio invoeren.
                    Mijn zelfbeeld is beter maar nog niet optimaal.

edit: half boek geschreven
                    lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Heel mooi Axel!Top dat je lekker blijft doorknallen, je hebt toch al behoorlijke stats
                      Wel leuk dat Berry de Mey ooit begon met trainen omdat ie bij de commando's wilde en dat een van de redenen was om te trainen
                      "You are what you eat..."
                      That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Ik ben gaan krachttrainen als aanvulling op ijshockey en boksen... Wilden sterker zijn en vind dat je dit ook bij een vrouw/meisje best mag zien. Nu heb ik de andere sporten laten vallen ivm onregelmatig werken, maar geeft een goeie set mij de (adhd) kick die ik nodig heb!
                        Nou... nu even niet... maar mag van fysio volgende week weer op lage gewichten starten! Stomme whiplash

Comment

Ik ben met krachttraining begonnen omdat ik minder tijd kreeg toen de kinderen geboren waren. Het kost relatief weinig tijd voor het effect dat het geeft en ik ga er zeker meer door ook al heb ik nu weer wat meer tijd en doe ik er andere sporten bij. Kracht geeft een geweldige kick!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X