hoeveel cardioën jullie per week ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Tijdens cut vind ik het wel lekker, omdat ik altijd wel graag cardio wil doen, maar ik moet dan in de bulk weer meer gaan eten dus dan mijd ik het eigenlijk.

Op het moment 3x in de week 20mins op HIT of HIIT
    Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Ik fiets regelmatig 10-20km op een dag. Wel op zo'n electrisch ding, maar voor vakantiebegrippen is dat al relatief veel.
      Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

3x per week uur kickboksen

3 uurtjes dus!

Comment

20 minutten cardio of een plak brood minder, dan is de keuze snel gemaakt.
          focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Originally posted by Teddek View Post
            20 minutten cardio of een plak brood minder, dan is de keuze snel gemaakt.
            Ik hoop dat dit een grap is.

---------

Ik vind 3-4 uurtjes KT in de week te weinig. Ik kan m'n energie er niet in kwijt. Het is gewoon ff pijn en flink verzuren. Dan relatief lang nodig om te herstellen.

Voetballen, squashen, wielrennen en hardlopen wel. Je kan er ook veel lekkerder mee stuk gaan. En er zit echt een aantoonbaar talent/competatief element in dat ik mis met alleen maar KT doen. Dus ik probeer in alle twee goed te zijn, maar dat bijt elkaar weleens. Vroeger veel ge(kick)bokst. Dat is wel een leuke middenweg trouwens
            Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by Triple Aces View Post
              cardio moet je alleen maar nóg meer van eten...
              Dit is waarom ik geen cardio doe , zit in de bulk
              If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Ik doe geen cardio dieet en me training doen de arbeid for mich
                "You are what you eat..."
                That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Halfuurtje fietsen of 15 minuten lopen
                  Hangt ervan af of ik er zin in heb :P

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                    Ik hoop dat dit een grap is.
                    Nee niet echt. Als ik cardio moet ik meer eten om mijn behoefte te halen.
                    Cardio heeft heel veel voordelen, maar het is niet voor mij. Zeker niet naast 4x per week kt.
                    focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Heel zwaar trainen in de gym icm een andere sport zoals voetbal, kickboks bijt elkaar volgens mij ook wel eens tijdens de training in de zin van verschrikkelijke spierpijn. Hierdoor komen elkaars trainingen af en toe in de knoei.

Dat is namelijk mijn bevinding geweest toen ik nog waterpolo deed en fanatiek in de sportschool trainde.
                      "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Triple Aces View Post
                        cardio moet je alleen maar nóg meer van eten...
                        Dat is een serieus probleem. Toch:

Elke dag sowieso 3 kwartier fietsen. Dan 2x in de week 20 minuten HIIT.

Comment

niet.
                          sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Vanochtend 3 min en anders nooit haha
                            Bodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
                            musicians have their instruments and voice, I HAVE MY BODY

Comment

Mja, ik heb zoiets dat ik gewoon ga en dan zien we wel wat het lichaam zegt. Toen het seizoen net weer begon en de trainer op het voetballen er ff hard aan trok en de selectie weer op standje "ik moet mezelf in t eerste spelen en me bewijzen" was het wel ff zwaar maar voor de rest herstel ik best wel goed eigenlijk. Ik denk dat dit ook een gevolg van dat soort belasting is en een beetje genetics wellicht, not sure though. Ik heb wel al een aantal keren aangegeven dat het fiks opkrikken van je vo2max echt veel voordelen heeft ook voor krachtsporters. Wellicht iets om over na te denken, buiten de gezondheidsvoordelen.

Die maximale gains enzo, ik begrijp het wel maar voor mij hoeft het niet zo maximaal in zoverre dat ik gewoon een allround lichaam wil. Ik geef gewoon alles als ik de gym in stap, eet goed en dan zien we wel wat het netto resultaat is. Maar voor diegenen die weleens wat posts van me gelezen hebben weten dat ik vind dat als je jezelf serieus neemt als sporter en er veel voor laat dat het hebben van een dijk van een conditie wel iets is om te overwegen. Ieder zijn ding though, de meeste mensen hier zijn al bewust bezig met hun lichaam en doelen, dus sowieso hats off daarvoor! Ik heb er soms alleen een eigenwijze en mss wel incorrecte kijk op..
                              Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Als ik ga stappen pak ik de fiets wel eens, in mijn huidige sportschool ben ik nog nooit in de cardioruimte geweest behalve met de rondleiding :')

Af en toe mountainbiken maar da's puur recreatief niet voor m'n trainingsschema.
                                "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X