hoeveel cardioën jullie per week ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Mijn werk is al genoeg cardio. Heb ooit eens uitegerekent hoeveel kcal ik verbrand tijdens een 8 urige werkdag en ik kwam uit op bijna 1800.
    Geniet, en drink met maten!

Comment

@pescatore, no offence maar als je met een squatsessie alles geeft dan kun je echt niet nog daarna een potje voetballen, ik ben behoorlijk wat gewend en fiets alle dagen, maar niet na een quatdag, onmogelijk namelijk.
      Tenzij ik op halve kracht ofzo zou squatten, niet dat er iets mis mee is maar imo ga je dan niet echt vol.

Comment

Originally posted by quibus View Post
        @pescatore, no offence maar als je met een squatsessie alles geeft dan kun je echt niet nog daarna een potje voetballen, ik ben behoorlijk wat gewend en fiets alle dagen, maar niet na een quatdag, onmogelijk namelijk.
        Tenzij ik op halve kracht ofzo zou squatten, niet dat er iets mis mee is maar imo ga je dan niet echt vol.
        Dan ben je blij dat je normaal op de wc pot kan zitten, als pescatore anders beweerd ......ik wil hem graag eens dan benen trainen
        "You are what you eat..."
        That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
          Mijn werk is al genoeg cardio. Heb ooit eens uitegerekent hoeveel kcal ik verbrand tijdens een 8 urige werkdag en ik kwam uit op bijna 1800.
          verbrand je op je werk 1800 kcal ?
          dat zal geen kantoorjob zijn
          dan vraag ik me toch af hoeveel je eet per dag...
          Geschiedenis herhaalt zich, sehr stolz!

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
            Dan ben je blij dat je normaal op de wc pot kan zitten, als pescatore anders beweerd ......ik wil hem graag eens dan benen trainen
            Na een benen training pis en schijt ik altijd 3 dagen in de douche!
            dan kan ik lekker blijven staan en het kan gewoon lekker wegspoelen.
            soms met je wel even met je voet alles erdoor drukken,maar ja als dat het enige is.

Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
            Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Originally posted by Mvos View Post
              soms met je wel even met je voet alles erdoor drukken,maar ja als dat het enige is.

wel eerlijk, als ik mijn benen teveel of tehard train dat ik er pijn van heb maak ik minder progressie dan als ik ze hard train en geen pijn ondervindt.
              benen 12 sets per week in 2 dagen, werkt het best voor mij ;D
              Geschiedenis herhaalt zich, sehr stolz!

Comment

Wie doet dat dan?
                Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Hooguit wat sprinten en fietsen. Heb een pesthekel aan hardlopen en al helemaal aan wat het met mijn gewrichten doet. Maar als 25 kmu fietsen cardio is 5 uur per week
                  Lid van de 200 club

Comment

Elke dag 40 km fietsen ook in dit shit weer van vanochtend
                    Goed gejat is het halve werk!

Comment

Originally posted by east1977 View Post
                      Elke dag 40 km fietsen ook in dit shit weer van vanochtend
                      Anders zou het niet elke dag zijn
                      Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                      Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

nou eigenlijk lieg ik in weekend mag mn fiets op stal blijven, gelukkig ! Dus in de sportschool geen cardio voor mij, begin er wel eens aan maar ben er dan snel klaar mee
                        Goed gejat is het halve werk!

Comment

@pes, jij zegt in het begin van het seizoen was het effe zwaar maar het herstel ging uiteindelijk goed, ik zeg daarop dat als je echt squat tot de max dat je dan niet kan voetballen de dag erna.

Comment

Originally posted by Mvos View Post

Douche jij trouwens op de sportschool??
                            "You are what you eat..."
                            That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

@pes, jij zegt in het begin van het seizoen was het effe zwaar maar het herstel ging uiteindelijk goed, ik zeg daarop dat als je echt squat tot de max dat je dan niet kan voetballen de dag erna.
                              En ik beweer dan weer het tegendeel. Sterker nog, na 2 uurtjes voel ik het nog amper in mijn benen.

Maar het is wel zo dat als ik één of meerdere maanden niet getraind heb, en ik dan weer volle bak begin, ik de dag erna helse pijnen doorsta als ik ga zitten. Imho is het dus gewoon een kwestie van gewenning. (En een verschil van persoon tot persoon, volgens mij hebben sommige mensen gewoon eerder spierpijn.)
                              Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Originally posted by seanl94 View Post
                                En ik beweer dan weer het tegendeel. Sterker nog, na 2 uurtjes voel ik het nog amper in mijn benen.

Maar het is wel zo dat als ik één of meerdere maanden niet getraind heb, en ik dan weer volle bak begin, ik de dag erna helse pijnen doorsta als ik ga zitten. Imho is het dus gewoon een kwestie van gewenning. (En een verschil van persoon tot persoon, volgens mij hebben sommige mensen gewoon eerder spierpijn.)
                                Ik had inderdaad weleens issues daarmee dus ergens ben ik het er wel mee eens, maar gaandeweg ging mijn lichaam wennen aan die kadans en begon ik beter te herstellen. Het is nog steeds een beetje passen en meten en komt weleens voor dat ik nog wel een dagje extra herstel zou willen hebben als ideaal, maar nooit heel erg.

Ik squat nu 3 x 8 met alles dat ik heb, ik zou niet weten wat hier nog anders aan zou moeten en ik heb net als Sean ook niet zoveel moeite ermee. Ik ondervind trouwens meer herstelproblemen met romanian deadlift....

Ik heb wel hersteltijd nodig en probeer de dag na benen vrij te hebben wat betreft andere sporten om die reden. Ik heb al vaker deze discussie gehad en het std antwoord is dat ik iets verkeerd doe en dat ik niet diep ga blabla / kom maar eens met mij trainen laat ik je zien wat benen trainen is. Allemaal een beetje suggestief en pretentieus. Dit is geen directe opmerking naar jou overigens quibus. Ik denk dat dit onzin is en voortkomt uit het feit dat mensen denken dat wanneer hun lichaam op een bepaalde manier reageert dat dit automatisch ook voor anderen geldt. En wanneer dit niet zo is moet het wel aan de ander liggen. Ik snap dit niet zo goed
                                Last edited by pescatore; 01-09-2012, 19:35.
                                Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X