Mijn werk is al genoeg cardio. Heb ooit eens uitegerekent hoeveel kcal ik verbrand tijdens een 8 urige werkdag en ik kwam uit op bijna 1800.
hoeveel cardioën jullie per week ?
Collapse
X
-
@pescatore, no offence maar als je met een squatsessie alles geeft dan kun je echt niet nog daarna een potje voetballen, ik ben behoorlijk wat gewend en fiets alle dagen, maar niet na een quatdag, onmogelijk namelijk.
Tenzij ik op halve kracht ofzo zou squatten, niet dat er iets mis mee is maar imo ga je dan niet echt vol.
Comment
-
Originally posted by quibus View Post@pescatore, no offence maar als je met een squatsessie alles geeft dan kun je echt niet nog daarna een potje voetballen, ik ben behoorlijk wat gewend en fiets alle dagen, maar niet na een quatdag, onmogelijk namelijk.
Tenzij ik op halve kracht ofzo zou squatten, niet dat er iets mis mee is maar imo ga je dan niet echt vol."You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostMijn werk is al genoeg cardio. Heb ooit eens uitegerekent hoeveel kcal ik verbrand tijdens een 8 urige werkdag en ik kwam uit op bijna 1800.
dat zal geen kantoorjob zijn
dan vraag ik me toch af hoeveel je eet per dag...Geschiedenis herhaalt zich, sehr stolz!
Comment
-
Originally posted by Robbie1970 View PostDan ben je blij dat je normaal op de wc pot kan zitten, als pescatore anders beweerd ......ik wil hem graag eens dan benen trainen
dan kan ik lekker blijven staan en het kan gewoon lekker wegspoelen.
soms met je wel even met je voet alles erdoor drukken,maar ja als dat het enige is.
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Originally posted by Mvos View PostNa een benen training pis en schijt ik altijd 3 dagen in de douche!
soms met je wel even met je voet alles erdoor drukken,maar ja als dat het enige is.
benen 12 sets per week in 2 dagen, werkt het best voor mij ;DGeschiedenis herhaalt zich, sehr stolz!
Comment
-
Originally posted by quibus View Post@pescatore, no offence maar als je met een squatsessie alles geeft dan kun je echt niet nog daarna een potje voetballen, ik ben behoorlijk wat gewend en fiets alle dagen, maar niet na een quatdag, onmogelijk namelijk.
Tenzij ik op halve kracht ofzo zou squatten, niet dat er iets mis mee is maar imo ga je dan niet echt vol.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
-
Originally posted by Mvos View PostNa een benen training pis en schijt ik altijd 3 dagen in de douche!
Douche jij trouwens op de sportschool??"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
Originally posted by quibus View Post@pes, jij zegt in het begin van het seizoen was het effe zwaar maar het herstel ging uiteindelijk goed, ik zeg daarop dat als je echt squat tot de max dat je dan niet kan voetballen de dag erna.
Maar het is wel zo dat als ik één of meerdere maanden niet getraind heb, en ik dan weer volle bak begin, ik de dag erna helse pijnen doorsta als ik ga zitten. Imho is het dus gewoon een kwestie van gewenning. (En een verschil van persoon tot persoon, volgens mij hebben sommige mensen gewoon eerder spierpijn.)Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Originally posted by quibus View Post@pes, jij zegt in het begin van het seizoen was het effe zwaar maar het herstel ging uiteindelijk goed, ik zeg daarop dat als je echt squat tot de max dat je dan niet kan voetballen de dag erna.Originally posted by seanl94 View PostEn ik beweer dan weer het tegendeel. Sterker nog, na 2 uurtjes voel ik het nog amper in mijn benen.
Maar het is wel zo dat als ik één of meerdere maanden niet getraind heb, en ik dan weer volle bak begin, ik de dag erna helse pijnen doorsta als ik ga zitten. Imho is het dus gewoon een kwestie van gewenning. (En een verschil van persoon tot persoon, volgens mij hebben sommige mensen gewoon eerder spierpijn.)
Ik squat nu 3 x 8 met alles dat ik heb, ik zou niet weten wat hier nog anders aan zou moeten en ik heb net als Sean ook niet zoveel moeite ermee. Ik ondervind trouwens meer herstelproblemen met romanian deadlift....
Ik heb wel hersteltijd nodig en probeer de dag na benen vrij te hebben wat betreft andere sporten om die reden. Ik heb al vaker deze discussie gehad en het std antwoord is dat ik iets verkeerd doe en dat ik niet diep ga blabla / kom maar eens met mij trainen laat ik je zien wat benen trainen is. Allemaal een beetje suggestief en pretentieus. Dit is geen directe opmerking naar jou overigens quibus. Ik denk dat dit onzin is en voortkomt uit het feit dat mensen denken dat wanneer hun lichaam op een bepaalde manier reageert dat dit automatisch ook voor anderen geldt. En wanneer dit niet zo is moet het wel aan de ander liggen. Ik snap dit niet zo goedLast edited by pescatore; 01-09-2012, 19:35.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 72.5kg 20x
One legged calf raise:
- BW + 25kg 10x L en R
Superset met
Lu raise:...-
Kanaal: Trainingslogjes
9 uur geleden -
-
door hivetechsolutionsOur Digital Marketing Company in Fort Worth TX, is dedicated to providing cutting-edge digital marketing solutions tailored to your business needs. We...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 1x
- 80kg 2x4
Deadlift:
- 163kg 1x
- 120kg 5x
Standing...-
2 dagen geleden -
-
door roloffrobert986Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
5 dagen geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
5 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
6 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment