hoeveel cardioën jullie per week ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik heb ook niet zoveel last van spierpijn na het squatten. Laatst ben ik begonnen met de push press en dat voelde ik weer wel in mijn quads de dagen erna, terwijl het gewicht veel lager is dan met het squatten. Dat komt waarschijnlijk vanwege die korte explosieve beweging vanuit de benen. De eerstvolgende squatsessie na die push press lukte het niet eens om met een behoorlijk gewicht te squatten.
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
      Ik heb ook niet zoveel last van spierpijn na het squatten. Laatst ben ik begonnen met de push press en dat voelde ik weer wel in mijn quads de dagen erna, terwijl het gewicht veel lager is dan met het squatten. Dat komt waarschijnlijk vanwege die korte explosieve beweging vanuit de benen. De eerstvolgende squatsessie na die push press lukte het niet eens om met een behoorlijk gewicht te squatten.
      Ik had het niet in zulke mate, maar voelde wel degelijk het push pressen.

Als ik zwaar benen heb getrained dan voel ik het pas echt goed als ik ga zitten, dan wil ik niet meer opstaan.

Comment

@TS: tot aan deze week deed ik als cardio viermaal per week een uur fietsen op de hometrainer. Nu las ik even een pauze van een paar weken in.
        Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Naja dat kan dan natuurlijk ook.

Ik squat wel wat meer dan 3x8, ben momenteel weer bezig met 10x10, en als ik fiets dan doe ik altijd minimaal 35km en fiets altijd minimaal 28km/h, dus wellicht dat ik dan teveel verwacht.

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post

Douche jij trouwens op de sportschool??
            Alleen in Hillegom! (zo,is dat mysterie ook weer opgelost )

Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
            Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

4 uur per week op de fiets van en naar het werk. Ik vind langzaam fietsen zwaar irritant, dus ik kom elke keer lekker bezweet van m'n zadeltje.
              Meer dan dat moet ik ook niet doen, anders ga ik kilo's vocht vasthouden.
              createmybody.net

Comment

Originally posted by Mvos View Post

Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Als dat zo is......dan kloppen je stats voor geen meter
                  "You are what you eat..."
                  That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

haha, ik weet niet eens waar Hillegom ligt!
                    Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

haha, ik weet niet eens waar Hillegom ligt!
                      Ja uhhhhh ik ook niet eigenlijk, te dicht bij amsterdam, dat is het enige wat ik weet :S

Comment

je schijnt het idd vanaf amsterdam te kunnen ruiken, ergens ligt de welbekende Mvosberg.

Comment

Ruiken kun je het zeker hier, die bollenboeren hebben toch een eigenaardig luchtje bij zich, ik kom er gelukkig niet vandaan

Comment

Meestal 2 a 3 keer in de week hardlopen en dan een kilometer of 10 en af en toe een dagje interval voor de afwisseling. Heerlijk de kop leegmaken!

Comment

Originally posted by tuner1346 View Post
                              verbrand je op je werk 1800 kcal ?
                              dat zal geen kantoorjob zijn
                              dan vraag ik me toch af hoeveel je eet per dag...
                              Nee, ik ben magazijnmedewerker en heb geen zittende baan. Loop de hele dag, moet sjouwen en heel de tijd op en af de heftruck. Ik verbrand dus heel veel kcal per dag. Eet dus ook rond de 4000 kcal op een normale trainingsdag, op een rustdag rond de 3200 kcal.
                              Toen ik nog bulkte zat ik tussen de 5500 en 6000 kcal per dag.
                              Geniet, en drink met maten!

Comment

5500-6000 cals??Heb je nog wel tijd om te werken
                                Ik eet als ik in een zgn bulk zat net de helft ervan

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X