werken achter cam als

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• werken achter cam als

hallo

ik zag op sexjobs werk op het gebied van cammen achter je cam. Dus je gaat achter de cam thuis gay mannen entertainen. Nou heb ik me hiervoor aangemeld maar ik wou eerst eens weten of jullie mensnen of misschien jij zelf dit soort werk ook doen.

Je kan je tijden zelf indelen en is makkelijk geld verdienen als je een beetje goed lichaam heb. Mijn intensie is dit om naast mijn baan te doen en enkel in het weekends om zo wat bij te verdienen.

zie site voor meer info
    Xmodels

bah geak
    Beest in opleiding

Comment

Originally posted by SpuitJunkie View Post
      hallo

ik zag op sexjobs werk op het gebied van cammen achter je cam. Dus je gaat achter de cam thuis gay mannen entertainen. Nou heb ik me hiervoor aangemeld maar ik wou eerst eens weten of jullie mensnen of misschien jij zelf dit soort werk ook doen.

Je kan je tijden zelf indelen en is makkelijk geld verdienen als je een beetje goed lichaam heb. Mijn intensie is dit om naast mijn baan te doen en enkel in het weekends om zo wat bij te verdienen.

zie site voor meer info
      Xmodels
      .... welke baan? Naast een baan mag je bijverdienen maar naast een uitkering, hmmz.

Comment

trololol
        Strength Within, Pride Throughout

Comment

Originally posted by Pallas View Post
          .... welke baan? Naast een baan mag je bijverdienen maar naast een uitkering, hmmz.
          ik heb volgend week al 2 sollicitaties dus werken wil ik zeker ga niet thuis zitten en uitkering otnvangen is niks voor mij

Comment

Originally posted by SpuitJunkie View Post
            ik heb volgend week al 2 sollicitaties dus werken wil ik zeker ga niet thuis zitten en uitkering otnvangen is niks voor mij
            Goed zo, succes met je sollicitatie.

Comment

dank je wel

Comment

Moet je dan ook dingen in je reet steken?

Comment

Hahahah Lols please tell me dat dit een troll is hahaahhaha
                  If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

nee je hoeft niks te doen die je zelf niet wilt, je doet wat je wilt en stelt je eigen grenzen

Comment

Ik denk dat spuitjunkie heel wat kan laten verdwijnen in zijn achterste
                      Een dag niet getraind...

Comment

En wat betaalt het? voor 500 euro per uur, laat ik me leuter ook wel zien aan een paar homos.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                          En wat betaalt het? voor 500 euro per uur, laat ik me leuter ook wel zien aan een paar homos.

Met zo'n insteling kom je er natuurlijk nooit
                          Een dag niet getraind...

Comment

Haha, mooi Als je geen schaamte kent, doen.
                            Train hard or go hormone

Comment

Wat is er mis mee, goede instellibng toch, ik doe het ook wel voor 450 per uur

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X