Romeinse imperium PWS

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Silk View Post
    Hoezo vind je de huidige situatie als het om opgravingen gaat zo belangrijk? Je bekijkt toch de invloeden van het Romeinse Rijk op onze samenleving?

Of vergelijk je hun wetgeving met de onze ofzo:P
    PWS begeleider vond het erg belangrijk dat het naar voren kwam

En aangezien zij het becijferd doe ik dat ook maar.

Ik ben al een stuk verder gekomen zal gebruik maken van mijn creativiteit

Allemaal bedankt voor de hulp!
    Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Verschrikkelijke tijd van het jaar met pws , testen en examens...
      ''Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about dancing in the f*ing rain.'' - Greg Plitt.

Comment

Originally posted by Robbert95 View Post
        Verschrikkelijke tijd van het jaar met pws , testen en examens...
        Ik heb 25 jaar op school gezeten. Geloof me, je weet niet hoe chill je het hebt. Wacht maar als je aan het werk gaat dan snap je wat ik bedoel met studeren is vakantie met een paar verplichtingen per jaar.
        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

luister naar pescatore. ik ook tot 23e op school. (dus 23-4=19 jaar) en nu wou ik dat het leven zo onbezorgd was. wel thuiswonend trouwens. pa was al super oud dus die werkte niet meer dus ik kreeg hoge studiefinanciering en hoefde geen kostgeld te dokken. dat was 970 gulden per maand ofzo. hehehe.
          affijn.... ik had nog een ov kaar waar je hele jaar door mee kon reizen, op laatst kon je kiezen weekendkaart of weekkaart. maar: wij gingen dus elke vrije dag t hele land door. schiphol en hoog catrijne vaak lopen struinen. als je je shizzle bijhoudt dus geen zorgen. nu met werk nooit vrij, gezin onderhouden, hypotheek, andere lasten, de pleuris werken en altijd is het niet genoeg... wtf zit ik te whinen vraagt iemand om romeinen shit en ga ik janken hoe erg het is als je schooltijd voor bij is. affijn.... schooltijd is top!!
          en die romeinse zooi... och... amsterdam arena is toch een mooi voorbeeld. of was dat van de grieken?
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X