Joetjoep or phaseboek filmpje of the day!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• iemand bekend met deze documentaire over 'the freak' die in 8 maanden lang alles uit zijn lichaam wil halen?
    Echt gruwelijk vet

https://www.youtube.com/watch?v=OeqyILT-H-4

mocht je de hele documentaire willen zien: Watch Under Construction From Monster Freak mp4
    16 jaar: bp: 6x88kg dl: 8x108kg sq:8x108kg mp: 8x 63kg

Comment

• https://www.youtube.com/watch?v=1ri0zf-1Las
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

• hahaha ik denk dat ik een oven op mn kop heb.
        Mangs wa, aait nich

Comment

• http://www.dumpert.nl/mediabase/6630...in_review.html
          Mangs wa, aait nich

Comment

• https://www.youtube.com/watch?v=6rDG6pE-GGY
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Goeie post rain!
              Mind is everything.

Comment

• Vroeger dacht ik er nooit zo over na.
                Maar de laatste tijd wel veel meer, al zal dat er ook mee te maken hebben dat ik kinderen heb.

Maar dat iemand die stervende is, nog probeert mensen te overtuigen beter met de aarde om te gaan vind ik erg indrukwekkend.

En dat een dag voor zijn dood.
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Ik denk ook dat het de tijd ervoor is. Er is tegenwoordig makkelijk en genoeg informatie over te vinden. En het ook duidelijk dat er wat mis is. Niet alleen met de natuur, maar ook in de politiek en de economie, die er indirect veel mee te doen hebben. En degene die dat niet ziet, moet zijn ogen eens open doen.
                  Mind is everything.

Comment

• Zeker een mooi en goed filmpje. Ben me er van bewust, maar dit zet je toch even met beide voeten op de grond... Het probleem is gewoon om iets aan de massa over te brengen... En ik denk ook dat dat nodig is.
                    Ik zeg wel eens tegen m'n moeder, dat ik het raar vindt dat het nooit echt meer sneeuwt in december, en niet zomerachtig meer is in juli. Dat is voor mij een teken dat er iets niet helemaal klopt. Misschien kort door de bocht, maar je begrijpt me vast.
                    Dat er op een zomerdag hagelstenen van 1cm naar beneden komen, en dat het 15 graden is met kerst.
                    In between obsessed periods

Comment

• Originally posted by mdejonge View Post
                      Zeker een mooi en goed filmpje. Ben me er van bewust, maar dit zet je toch even met beide voeten op de grond... Het probleem is gewoon om iets aan de massa over te brengen... En ik denk ook dat dat nodig is.
                      Ik zeg wel eens tegen m'n moeder, dat ik het raar vindt dat het nooit echt meer sneeuwt in december, en niet zomerachtig meer is in juli. Dat is voor mij een teken dat er iets niet helemaal klopt. Misschien kort door de bocht, maar je begrijpt me vast.
                      Dat er op een zomerdag hagelstenen van 1cm naar beneden komen, en dat het 15 graden is met kerst.
                      Waarschijnlijk heeft de opwarming van de aarde daar wel mee te maken,al is dat volgens veel wetenschappers onzin.
                      'Te warm'of'te koud'voor de tijd van het jaar kwam vroeger ook al voor.
                      Klimaatwetenschapper noemt VN rapport onzin
                      Het gaat om een industrie die sommige mensen veel geld oplevert

NEW YORK – een prominente milieuwetenschapper heeft publiekelijk het vijfde rapport van het Intergovernmental Panel on Climate Change (IPCC, U.N.’s International Panel on Climate Change) bekritiseerd, waarin wordt verwoord dat de toename van koolstofdioxide de uitroeiing van de mens tot gevolg kan hebben.
                      Leslie Woodcock, emeritus professor chemische thermodynamica van de Universiteit van Manchester, spotte met de termen "klimaatverandering" en "opwarming van de Aarde" in een wetenschappelijke kritiek op de bangmakerij van de VN.
                      Leslie Woodcock is voormalig NASA-researcher. Hij zegt dat de CO2-uitstoot die door de mens wordt veroorzaakt te klein is om van invloed te zijn op de opwarming van de aarde en dus een onbewezen hypothese is. Woodcock is een van de oprichters van Molecular Simulation en hij ontving een Fellowship van de Max Plank Society.
                      Water is een veel krachtiger broeikasgas en daarvan is 20 keer meer in onze atmosfeer. Ongeveer 1% van de atmosfeer is water, terwijl de CO2 slechts 0,04% inneemt.
                      Ook Sen. James Inhofe noemt global warming “de grootste hoax”. Lees zijn boek om erachter te komen wie er garen bij spinnen (Read his insightful book to find out who is benefitting).
                      Leslie Woodcock heeft 70 professionele publicaties op zijn naam staan die collegiaal zijn getoetst aan de kritische blik van een zijn gelijken. Koolstofdioxide wordt weggezet als giftig gas, maar de waarheid is, dat het leven gevend is. We ademen CO2 uit, planten ademen CO2 in en wij zijn niet de veroorzakers van de toename in de atmosfeer. Onzin. Opwarming van de aarde is onzin. De milieulobby wordt gestimuleerd omdat er economische motieven zijn.
                      Wanneer je spreekt met echte wetenschappers, die geen politieke interesse hebben, zullen zij je vertellen dat de wereldwijde opwarming een mythe is. Het is een industrie waarin voor sommige mensen veel geld te verdienen valt. Zijn kritiek wordt gepubliceerd op de dag waarop de BBC besluit minder tijd te spenderen aan klimaatcritici. Het ‘Commons Science and Technology Committee’ van het Parlement oefent druk uit op het door de regering gesponsorde BBC netwerk. Er moet speciale goedkeuring worden gegeven voordat sceptici mogen worden geïnterviewd.
                      In het interview met de Yorkshire Evening Post zegt Woodcock dat de term ‘climate change’ zonder enige betekenis is. Het klimaat op Aarde is altijd aan het veranderen. Dat gebeurt sinds 1000 miljoen jaren. De theorie dat de mens verantwoordelijk is voor de klimaatverandering is een onbewezen hypothese.
                      Er is geen enkel wetenschappelijk bewijs voor dat CO2 de laatste 100 jaar is toegenomen. En zelfs voordat er mensen op Aarde waren hebben er enorme klimaatverschuivingen plaatsgevonden. Gebeurtenissen kunnen altijd plaatsvinden wat het weer betreft. Een laag land kan overspoeld worden. Het is onvoorspelbaar, het weer is altijd onvoorspelbaar. Dat is altijd zo geweest. Je kunt niet verder als zo’n vijf dagen vooruit kijken.
                      De enige reden dat nu alle records worden gebroken is omdat we nog maar 100 jaar gegevens bijhouden. Er zal altijd ergens een record sneuvelen wanneer ergens een natuurlijke fluctuatie in het weer optreedt. Het is belachelijk om overstromingen te linken aan klimaatverandering, zoals ik de premier van Engeland laatst hoorde vertellen. Ik kan politici niet schuld geven, maar wel diens pseudowetenschappers en adviseurs.
                      Woodcock zegt dat de politieke lobby over de opwarming van de aarde/klimaatverandering zorgt voor kostenverhoging. Politici nemen besluiten over de dure en groene productie van elektriciteit, het wordt een manier van leven, als een religie. Ik begrijp waarom mensen de groene energie blijven verdedigen wanneer zij daarin zoveel hebben geïnvesteerd en het zolang hebben geloofd. Mensen willen niet graag toegeven dat ze het bij het verkeerde eind hebben gehad.
                      Volgens hem stelt de wereldwijde opwarming niets voor, tenzij er een tijdschaal aan wordt gegeven. De temperatuur van de Aarde gaat al miljoenen jaren op en neer. Als er extremen ontstaan heeft dat helemaal niets te maken met CO2 in de lucht. Dat zal niet altijd blijven, het verandert wel weer en bovendien wordt het niet eens door de mens veroorzaakt.
                      Dat hysterie rondom het klimaat zorgt voor onnodige kostenstijgingen ligt hij toe aan de hand van de gloeilamp. Gloeilampen zijn een goed voorbeeld van de paradox in de groene beweging. Europa heeft de gewone wolfraam gloeilamp verboden, merkt hij op. Wolfraam is een onschuldig metaal. En nu moeten we in de naam van het behoud van energie, energiezuinige lampen vol met giftige chemicaliën gebruiken, met het zeer giftige kwikdamp. Het ministerie van Milieu raadt mensen zelfs aan de ruimte 15 minuten te verlaten wanneer zo een spaarlamp breekt.

WAAROM DE OPWARMING VAN DE AARDE ONZIN IS:
                      https://www.youtube.com/watch?v=q_-A-uDu2fQ

Ach,alles draait om de duit en de fluit,dus moet je zelf conclusies trekken ipv de media te geloven.
                      DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Mensen zitten toch ook helemaal niet te wachten op al die "negatieve" verhalen , de meesten zijn zo egoïstisch als dat ze zelf maar willen.

Comment

• Denk dat je meer moet oppassen voor je medemens dan voor moeder natuur deze tijden

This Dude Is Wild: Flexin On His Haters! | New Video

Comment

• Originally posted by optiflex View Post
                            Denk dat je meer moet oppassen voor je medemens dan voor moeder natuur deze tijden
                            Dat is toch ook de boodschap ?

Of lees/zie jij het anders dan ?

Comment

• Ik zie/lees het ook anders.
                              Dat we de aarde verkloten en niet dat we elkaar afslachten.
                              Al denk ik dat IS bv extreem wordt opgeblazen.

Waarom horen we totaal niks meer over Israel?
                              Dagelijks wereldnieuws en nu niet eens meer een kolommetje op de 8e pagina.
                              Niet omdat er een wapenstilstand is hoor.

De aandacht wordt verplaatst naar islamitische landen momenteel.
                              Dat heeft wederom met macht en geld te maken.
                              En iedereen gelooft het weer.

Waan van de dag.
                              DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Dat is niet wat optiflex bedoelde volgens mij , maar maakt ook niet uit!

Het is wat mensen willen zien en geloven volgens mij.
                                We worden regelmatig geconfronteerd met dingen die we liever niet in de ogen aan kijken en waar we graag van weg lopen.
                                De waarheid kan schokkend zijn dus schieten we in de ontkenning.
                                En iets wat we ontkennen zijn sommigen een meester in om het weg te redeneren.

Je hebt zeker een punt!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X