Joetjoep or phaseboek filmpje of the day!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Held.

https://www.youtube.com/watch?v=jhKPNhYo7Ag
    Last edited by rain; 28-08-2015, 19:11.
    DIVIDE ET IMPERA

Comment

• dumpert.nl - Man krijgt brief van gemeente Gorinchem. Huis onteigend wegens AZC en een moskee
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

• I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

• Haha er zijn ergere manieren om aan je eind te komen. Maar dat gekrijs van die gast hé..

Comment

• Geen youtube of facebook. Maar ik kwam gisteren een bekende van het forum tegen.

Bodybuilders zonder anabolen? Ze bestaan!
            Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

• I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

• Originally posted by Aldo Raine View Post
                Geen youtube of facebook. Maar ik kwam gisteren een bekende van het forum tegen.

Zag hem gisteren ook indd. Heel facebook stond er opeens vol mee
                Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

• https://www.youtube.com/watch?v=BPXaoamLato

Wtf.
                  All time PRs: 195/135/232,5
                  Meet PRs: 185/132,5/232,5

Comment

• Originally posted by Aldo Raine View Post
                    Geen youtube of facebook. Maar ik kwam gisteren een bekende van het forum tegen.

Haha daar heb je 'm weer. Wat was z'n forumnaam hier ook alweer?

Edid: ik weet het alweer. De aandachtsgeile Le-roid
                    Last edited by Aesthetic and Athletic; 05-11-2015, 17:05.

Comment

• Hij struggelt nogal met het leven, zichzelf en zijn demonen.
                      Af en toe móet ik van mezelf even reageren op zijn Phasebook.
                      Het lijkt namelijk alsof hij het juk op zijn rug draagt van alle onderdrukten, armen, vluchtelingen etc op deze wereld.

Maar nee… niets is minder waar!
                      Hij voert zijn strijd voor iedereen die anabolenvrij wilt sporten.
                      Het kost hem veel geld, moeite en energie.
                      Maar het is het allemaal waard.
                      Beter kan Leroid zijn geld steken in goede psychische begeleiding.

Leuk om te checken: Leroy Kaiay Phasebook.
                      Last edited by rain; 05-11-2015, 17:41.
                      DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Dorian ook al?
                        Wie is er nog te vertrouwen?

NVWA waarschuwt voor voedingssupplementen
                        © ANP
                        In de voedingssupplementen Noxpump, Blackbombs en Lipo-bolic zitten te veel dopingstoffen met een oppeppende werking, vergelijkbaar met amfetamine. Daarvoor waarschuwt de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA) vrijdag. Volgens de dienst, die valt onder het ministerie van Economische Zaken, staan deze "hoge doseringen stimulantia niet vermeld op het etiket".

Wie de producten gebruikt kan last krijgen van bijvoorbeeld hartkloppingen, hoge bloeddruk, hart- en leverschade of erectieproblemen. Na een tip van de Dopingautoriteit is de NVWA een onderzoek begonnen naar de voedingssupplementen. De producten mogen niet meer worden verkocht en bedrijven moeten het zelfs melden als ze een of meer van de drie middelen in hun assortiment hebben. Consumenten die de producten in huis hebben, krijgen het advies ze niet meer te gebruiken.

Het gaat om de voedingssupplementen Noxpump en Blackbombs van Dorian Yates en om Lipo-bolic van Revolutions.
                        DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by rain View Post
                          Hij struggelt nogal met het leven, zichzelf en zijn demonen.
                          Af en toe móet ik van mezelf even reageren op zijn Phasebook.
                          Het lijkt namelijk alsof hij het juk op zijn rug draagt van alle onderdrukten, armen, vluchtelingen etc op deze wereld.

Maar nee… niets is minder waar!
                          Hij voert zijn strijd voor iedereen die anabolenvrij wilt sporten.
                          Het kost hem veel geld, moeite en energie.
                          Maar het is het allemaal waard.
                          Beter kan Leroid zijn geld steken in goede psychische begeleiding.

Leuk om te checken: Leroy Kaiay Phasebook.
                          Wat een artiest is het ook. Wel moet ik zeggen dat ik het knap vind dat die dat doet. Al je spaargeld ergens insteken voor een paar minuten van 'roem'. Ik heb zijn facebook even bekeken, en je nekharen gaan ervan overeind staan.
                          Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

• En zgn 21.000 volgers .

Maar als hij een foto plaatst, krijgt hij nog geen 10 reacties.
                            En niemand heeft door dat hij die volgers gekocht heeft.
                            Wel triest dat je je tanning de schuld geeft dat je het podium niet haalt.
                            Al die bodybuilders die laag eindigen, zeggen na afloop dat dat ze niet uitmaakt.
                            Kom op zeg!
                            Wees een vent en zegt dat je baalt.
                            Last edited by rain; 20-11-2015, 19:13.
                            DIVIDE ET IMPERA

Comment

• https://www.youtube.com/watch?v=L4syujnq4IU
                              .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                              There is no failure except in no longer trying

Comment

• Wat is groen en zit in de kerk?

https://youtu.be/SfvTc7HqjKI
                                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X