Het grote honden topic.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by quibus View Post
    Do u even lift?

Thnx patries ga het kopen..vorige maand in het weekend met een gebeten kat naar de arts BAM269euro lekker hoor weekendtarief.
    351308467_dont_even_lift_brah_xlarge.jpeg

Comment

Ik heb koi karpers (slechte foto en water staat ook beetje laag)

Mind is everything.

Comment

Resike is een rijke tata.

Comment

Originally posted by Dexie View Post
          Resike is een rijke tata.
          haha hoezo dat, nee man ik ben echt niet rijk
          Mind is everything.

Comment

Jawel, je bent gezond (tenminste dat denk ik), meer kan je niet wensen

Comment

Originally posted by Dexie View Post
              Jawel, je bent gezond (tenminste dat denk ik), meer kan je niet wensen
              Dat is waar.
              Mind is everything.

Comment

Heb zelf geen huisdieren, wil wel graag een hond alleen woon thuis en mijn ouders willen het niet dus dat wordt hem nog niet.

Ik vind bijvoorbeeld een Rottweiler fantastisch mooi:

Maar ook een Noorse elandhond om maar zo'n soort hondenras te noemen (dikke vacht etcetera)

Comment

Rottweilers vind ik ook heel vet ja.

Later (mits ik genoeg tijd heb) wil ik een bordeaux dog, machtige beesten

Of een boxer, hebben m'n ouders ook altijd gehad, super beesten

Comment

Originally posted by NickP View Post
                    Heb zelf geen huisdieren, wil wel graag een hond alleen woon thuis en mijn ouders willen het niet dus dat wordt hem nog niet.

Ik vind bijvoorbeeld een Rottweiler fantastisch mooi:

Maar ook een Noorse elandhond om maar zo'n soort hondenras te noemen (dikke vacht etcetera)
                    Die noorse Elandhond is wel mooi, die rotweilers eten kinderen, enge shit man

Comment

Eten kinderen? U wot? Sowieso ligt het bijna altijd aan de baas.

als een andere hond mijn bram pakt dan zal ik die hond niks doen maar die baas gaat echt de sloot in..

Comment

De aard van een rottweiler is juist heel lief, dat ze kinderen/mensen aanvallen heeft niks met de hond te maken maar met de baas. Mijn broer heeft er een en dat is een donders lief ding. Verder hebben wij een vijver en voliere. Me andere broer heb een paar vleeskoeien (hervord) verder niks. Wil later een pittbull en een duitse dog.
                        Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
                        People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
                        BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Rickbeen heeft helemaal gelijk, ik ben van mening dat er een dienst moet komen die controleert of mensen goed hun hond kunnen trainen, want sommige mensen kunnen daar echt niet mee omgaan.

Comment

Beter komt er een dienst die bepaalt of je kinderen mag nemen...
                            Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by GassyMexican View Post
                              Rickbeen heeft helemaal gelijk, ik ben van mening dat er een dienst moet komen die controleert of mensen goed hun hond kunnen trainen, want sommige mensen kunnen daar echt niet mee omgaan.
                              Moet er eerst een juiste test komen
                              de huidige agressieve honden test bestaat oa uit een groot bord in de vorm van een kat. En verschillende paraplu's die in/uit geklapt worden, waar een dier niet van mag schrikken

van de rottweiler hangt t ook wel af welke lijn je hebt. Ik ken ze als logge dieren die steeds in de rangorde opzoeken waar ze staan. Prachtbeesten. Maar tegenwoordig zijn het steeds meer vette labradors. Misschien ook maar beter, want dat is een stuk gemakkelijker
                              Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                                Beter komt er een dienst die bepaalt of je kinderen mag nemen...
                                Cash voor de prikpil geven
                                Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X