tegen wie praat jij
WK darts 2014
Collapse
X
-
Originally posted by NickP View PostFysiek stelt het vrij weinig voor maar het is ook meer een mentaal spelletje. Net zoals schaken: elke sport die vrijwel geen fysieke inspanning vereist is niet meteen geen sport.
Hetzelfde geld voor boogschieten, maar ben het wel eens: de inspanning is er niet echt.
Iemand die voetbalt schiet 99% vd penalties raak, iemand die snookert stoot bijna elke bal in het gat, een basketballer gooit bijna elke vrije worp raak, een tennisser slaat de bal bijna exact waar hij hem plaatst.
Maar een wedstrijd darter is helemaal content met 180 laat staan een 9 darter en ik zou denken dat als je jaar in jaar uit van dezelfde afstand dezelfde pijltjes onder dezelfde omstandigheden, geen wind/regen/tegenstander, je gewoon bijna elke dart in de triple 20 zou moeten kunnen gooien.
Comment
-
Originally posted by quibus View PostDat roepen ze altijd, weet je wat ik zo raar vind,
Iemand die voetbalt schiet 99% vd penalties raak, iemand die snookert stoot bijna elke bal in het gat, een basketballer gooit bijna elke vrije worp raak, een tennisser slaat de bal bijna exact waar hij hem plaatst.
Maar een wedstrijd darter is helemaal content met 180 laat staan een 9 darter en ik zou denken dat als je jaar in jaar uit van dezelfde afstand dezelfde pijltjes onder dezelfde omstandigheden, geen wind/regen/tegenstander, je gewoon bijna elke dart in de triple 20 zou moeten kunnen gooien.
Daarnaast heb je ook wel weer gelijk, maar in de praktijk werkt het helaas niet zo.
Comment
-
Daarnaast zijn de omstandigheden niet hetzelfde. Qua weer misschien wel, omdat het binnen is, maar dat is bij basketbal net zo. Bij darten moet je goed om kunnen gaan met de druk en het publiek. Als het publiek 2 uur lang je tegenstander uit volle borst aan zit te moedigen, dart je toch een andere wedstrijd dan dat ze jou zouden aanmoedigen. Daarnaast moet je je erg lang extreem blijven concentreren, 1 cm kan een wereld van verschil uitmaken.
Comment
-
-
Originally posted by erjede View PostHet zijn allemaal bier zuipende dikzakken met allemaal lekkere wijven... Toch vind ik het mooi om te kijke!
Al heeft Michael van Gerwen geen lelijke vriendin zag ik gisteren.
Maar hij heeft een goed karakter.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by rainman View PostUhhh Erjede,die vrouwen op het podium zijn de rondemissen hoor,niet hun eigen vrouwen.
Al heeft Michael van Gerwen geen lelijke vriendin zag ik gisteren.
Maar hij heeft een goed karakter.
1 van de darters heeft wel zo'n meisje van t podium gescoord, ik dacht Lewis, doet hij dan toch weer goed
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
4 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...6 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-