WK darts 2014

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

tegen wie praat jij
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
      tegen wie praat jij

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
        tegen wie praat jij
        Ik update, moet je komen dan iifym in je hol g
        kusje

Comment

Zenuwachtig voor vanavond hihihi

Comment

Inderdaad

Comment

Originally posted by NickP View Post
              Fysiek stelt het vrij weinig voor maar het is ook meer een mentaal spelletje. Net zoals schaken: elke sport die vrijwel geen fysieke inspanning vereist is niet meteen geen sport.

Hetzelfde geld voor boogschieten, maar ben het wel eens: de inspanning is er niet echt.
              Dat roepen ze altijd, weet je wat ik zo raar vind,
              Iemand die voetbalt schiet 99% vd penalties raak, iemand die snookert stoot bijna elke bal in het gat, een basketballer gooit bijna elke vrije worp raak, een tennisser slaat de bal bijna exact waar hij hem plaatst.
              Maar een wedstrijd darter is helemaal content met 180 laat staan een 9 darter en ik zou denken dat als je jaar in jaar uit van dezelfde afstand dezelfde pijltjes onder dezelfde omstandigheden, geen wind/regen/tegenstander, je gewoon bijna elke dart in de triple 20 zou moeten kunnen gooien.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                Dat roepen ze altijd, weet je wat ik zo raar vind,
                Iemand die voetbalt schiet 99% vd penalties raak, iemand die snookert stoot bijna elke bal in het gat, een basketballer gooit bijna elke vrije worp raak, een tennisser slaat de bal bijna exact waar hij hem plaatst.
                Maar een wedstrijd darter is helemaal content met 180 laat staan een 9 darter en ik zou denken dat als je jaar in jaar uit van dezelfde afstand dezelfde pijltjes onder dezelfde omstandigheden, geen wind/regen/tegenstander, je gewoon bijna elke dart in de triple 20 zou moeten kunnen gooien.
                Tsja dit gaat even met iets meer precisie, met voetbal kan je wel een centimeter naar rechts opschuiven met je voet, hoogstwaarschijnlijk zit de bal nog steeds in het doel. Je zal je verkijken op het feit dat het gewoon heel precies moet gebeuren.

Daarnaast heb je ook wel weer gelijk, maar in de praktijk werkt het helaas niet zo.

Comment

Daarnaast zijn de omstandigheden niet hetzelfde. Qua weer misschien wel, omdat het binnen is, maar dat is bij basketbal net zo. Bij darten moet je goed om kunnen gaan met de druk en het publiek. Als het publiek 2 uur lang je tegenstander uit volle borst aan zit te moedigen, dart je toch een andere wedstrijd dan dat ze jou zouden aanmoedigen. Daarnaast moet je je erg lang extreem blijven concentreren, 1 cm kan een wereld van verschil uitmaken.

Comment

Die gaat op in een kroeg ik mag aannemen dat je op wereldnivo niet gek laat maken door bierzuipend publiek.
                    maar ik heb er niks mee dus heb ook een aparte mening erover.
                    anyway ieder ze ding.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                      Die gaat op in een kroeg ik mag aannemen dat je op wereldnivo niet gek laat maken door bierzuipend publiek.
                      maar ik heb er niks mee dus heb ook een aparte mening erover.
                      anyway ieder ze ding.
                      Hater!!!!111111!!!1

Comment

Het zijn allemaal bier zuipende dikzakken met allemaal lekkere wijven... Toch vind ik het mooi om te kijke!
                        Hard work, beats talent.

Comment

Originally posted by erjede View Post
                          Het zijn allemaal bier zuipende dikzakken met allemaal lekkere wijven... Toch vind ik het mooi om te kijke!
                          Uhhh Erjede,die vrouwen op het podium zijn de rondemissen hoor,niet hun eigen vrouwen.

Al heeft Michael van Gerwen geen lelijke vriendin zag ik gisteren.
                          Maar hij heeft een goed karakter.
                          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rainman View Post
                            Uhhh Erjede,die vrouwen op het podium zijn de rondemissen hoor,niet hun eigen vrouwen.

Al heeft Michael van Gerwen geen lelijke vriendin zag ik gisteren.
                            Maar hij heeft een goed karakter.

1 van de darters heeft wel zo'n meisje van t podium gescoord, ik dacht Lewis, doet hij dan toch weer goed

Comment

En dat is me juist een lellekerd XD

Comment

Ja jezus, 1 van de laatsten waar je het van verwacht.
                                Maarja die vent is 2 x wereldkampioen geworden en de eerste prijs bij een wk is 250.000 pond (denk aan 300.000 euro) dus die vrouw ziet vast wat anders in hem dan die bolle pens van hem

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X