WK darts 2014

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dus wat hebben we geleerd vandaag? Stop maar met liften jongens, allemaal hard studeren en veel centjes verdienen, want al die spieren vinden ze toch maar eng!

Ja idd nick, maarja wie zegt ook dat het waar is? Ik denk dat die chicks nog wel een beeeeeetje zelf respect hebben ondanks dat ze daar zo lopen te paraderen als een stel kippen.

Comment

Alles op top niveau is weg gelegd voor aantal % van de wereld bevolking waar we dus respect voor moeten hebben.

Zag net sterkste man van de wereld, 1ste plek 15.000 dollar wtf zo weinig je lichaam slopen pfff

Darten 3 ton

Snooker 2,5 ml beetje vreemd die verschillen hoor..
      Een dag niet getraind...

Comment

Vent haal alsjeblieft die handtekening weg, nu heb ik die shit weer in mn kop zitten van die reclame XD
        @frankey
        ik vind het allemaal sws wat raar die verschillen. 15000 vind ik in vergelijking best laag, maar als je mee doet is dat een mooie verdienste.

Kijk eens naar voetbal, of tennis: dat vind ik het meest belachelijke, die mensen verdienen verdomme net zoveel in een jaar waar wij ons hele leven, echt gewoon ons hele leven voor moeten werken.

Comment

Originally posted by NickP View Post
          Vent haal alsjeblieft die handtekening weg, nu heb ik die shit weer in mn kop zitten van die reclame XD
          nee hijs leuk

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X