Willen jullie meer of minder Marokkanen ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Hooligan View Post
    Juist dit is een reden om Geert gedeeltelijk te steunen... alleen jammer dat het er niet van komt
    Ja, tot op zekere hoogte wel.

    Zo zou ik nooit op de Partij van de Dieren stemmen, maar weet wel dat het uiteindelijk veel heeft veranderd. Iedere partij heeft nu iets van dierenwelzijn opgenomen in zijn programma en wordt er actie ondernomen, dat was daarvoor niet. Je ziet ook vaak dat een kleinere partij zoals D66 iets aankaart, en dat de grotere partijen er opin spelen.

    Alleen met Wilders is dat anders: het wordt steeds meer een taboe om ook maar iets negatiefs over buitenlanders te zeggen. En hoe je het ook wendt of keert: sommige dingen zijn gewoon negatief. Dat maakt het niet zwart/wit, maar het hoort wel bespreekbaar te zijn. Maar ik heb eigenlijk geen idee of die kloof in Fortuyn zijn tijd ook al groter werd, of juist minder groot. Die zou ik toch niet echt dom noemen, al was die wel op meerdere vlakken radicaler. Iets wat we met zn allen lijken te vergeten
    Passion is: pushing yourself when no one else is around

    Comment


    • #32
      Originally posted by pescatore View Post
      Wie is "ze"? En ik denk dat "ze" in hun handjes mogen knijpen dat jij kan oordelen over andermans geloof. Knap hoor.
      Ze zijn de moslims die er zo extreem op reageren. En ik oordeel niet over hun geloof maar het zegt bijvoorbeeld al genoeg dat er bijna geen moslims (jonge generatie) meer naar de moskee gaan. Dan nog niet te spreken over hoeveel drugs en alcohol ze gebruiken. Maar wanneer je iets over hun geloof zegt dan zijn de rapen gaar, dan denk ik wel eens: wie houd je nou voor de gek?
      En iets anders zoals die geloofsstrijd in israel enzo. Christendom stamt van jodendom af, islam weer van beide. Ze geloven allemaal in dezelfde god ook staat er in geen enkel heilig boek dat je elkaar moet vermoorden wanneer iemand iets anders gelooft (ze geloven in hetzelfde in principe dus dat is nog het raarst) maar houden toch strijd? Daarom krijg ik het idee dat ze hun eigen geloof niet snappen nee.

      Comment


      • #33
        Originally posted by inferno_0666 View Post
        Waarom denk je dat? Ben je ervan op de hoogte dat Le Pen pro Iran is?
        Het klopt overigens wel dat er veel overeenkomsten zijn. Het zijn tenslotte beide Abrahamische religies.
        Ok, zoals je weet is in de oorlog de vijand van je vijand je vriend.
        Aangezien ze groot willen worden in europa, zullen ze zich moeten verenigen.
        Dat er belangen niet overeenkomen, is dan (voorlopig) van ondergeschikt belang.
        Dat gebeurt toch ook in de vaderlandse politiek?

        Wilders zegt ook duidelijk dat hij de visie steunt van Le Pen's dochter… die heel slim een mildere koers vaart.
        Maar wie heeft het achter de schermen nog voor het zeggen?

        Precies… le Pen senior! !
        DIVIDE ET IMPERA

        Comment


        • #34
          Originally posted by rainman View Post
          Ok, zoals je weet is in de oorlog de vijand van je vijand je vriend.
          Aangezien ze groot willen worden in europa, zullen ze zich moeten verenigen.
          Dat er belangen niet overeenkomen, is dan (voorlopig) van ondergeschikt belang.
          Dat gebeurt toch ook in de vaderlandse politiek?

          Wilders zegt ook duidelijk dat hij de visie steunt van Le Pen's dochter… die heel slim een mildere koers vaart.
          Maar wie heeft het achter de schermen nog voor het zeggen?

          Precies… le Pen senior! !
          En laat het nou net die senior zijn die anti-semitische uitspraken heeft gedaan. Dat soort dingen is niet handig als je de steun van Israel wilt behouden. Want die schreeuwen al gelijk moord en brand zodra iemand zich iets minder positief uitlaat over joden of Israel. Dus laat staan de idealen waar Le Pen voor staat. Zelfs bekende joden die zich kritisch opstellen tegen de regering van Israel, zoals Noam Chomsky, worden gezien als verraders.
          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
          - Dave Tate

          Comment


          • #35
            Uiteraard bepaalt Wilders ook zelf een groot gedeelte van wat hij doet en met we hij samenwerkt.
            Dus de conclusie is dat het islamitische geloof uitroeien voor Israel de grootste prioriteit is en dat ze Le Pen voorlopig niet als een echte bedreiging zien.
            Buiten dat:Israel is 1 van de grote geldschieters van Wilders,maar ze kunnen niet alles bepalen uiteraard.

            Wilders stipt het iedere keer aan:hij wilt samenwerken met de dochter van Le Pen en die zegt zelf:"ik ben niet de dochter van al zijn uitspraken"(over haar vader).

            Ach,wij weten maar de helft van wat er daadwerkelijk speelt toch?
            Heb je die ducumantaire laatst gezien van Louis Theroux over ultra zionisten?
            DIVIDE ET IMPERA

            Comment


            • #36
              Minder Marokkanen in Nederland aub, het liefst geeneen.

              Comment


              • #37
                Originally posted by Dynamix View Post
                Minder Marokkanen in Nederland aub, het liefst geeneen.
                Is dat Guy Droog zijn mening zeker?

                Normaal onderbouw je je mening altijd met lappen nutteloze tekst en nutteloze onderzoeken en nu drop je heel simpel een Wilders-uitspraak.

                1 x raden:veel gepest vroeger?
                DIVIDE ET IMPERA

                Comment


                • #38
                  Originally posted by Dynamix View Post
                  Minder Marokkanen in Nederland aub, het liefst geeneen.
                  Dat is gemeen , begon net te wennen hier.

                  Mijn mening, i don't care. Ik leef mijn leven perfect nu, maakt niet uit hoeveel mensen ''tegen'' marokkanen zijn. Ik heb daar toch geen invloed op. Zijn zoveel dingen om je druk om te maken, laat racisme enzo nou niet de moeite waard zijn voor me.

                  Comment


                  • #39
                    Dat sommige dit zo proberen neer te halen en pvv stemmers belachelijkmaken zegt imo meer over die personen.
                    Ik ga ook niet een obesitasproberen ee dieet aan te smeren.
                    wilders rutte samson wtf boeit het je wordt over link of over rechts genaaid.
                    ik zorg wel voor mezelf..
                    en minder marokkanen pfff doe er 10 talals bij en trap 1 zon schoffie weg goede deal toch.

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by rainman View Post
                      Uiteraard bepaalt Wilders ook zelf een groot gedeelte van wat hij doet en met we hij samenwerkt.
                      Dus de conclusie is dat het islamitische geloof uitroeien voor Israel de grootste prioriteit is en dat ze Le Pen voorlopig niet als een echte bedreiging zien.
                      Buiten dat:Israel is 1 van de grote geldschieters van Wilders,maar ze kunnen niet alles bepalen uiteraard.
                      Wilders stipt het iedere keer aan:hij wilt samenwerken met de dochter van Le Pen en die zegt zelf:"ik ben niet de dochter van al zijn uitspraken"(over haar vader).
                      Je zei net dat het de vader is die achter de schermen de lakens uitdeelt. Joodse groepen zijn al ongerust over de samenwerking tussen Wilders en Le Pen.
                      Als het te ver gaat dan zou die geldschieter wel eens maatregelen kunnen nemen. De geldkraan dicht draaien bijvoorbeeld.
                      Ach,wij weten maar de helft van wat er daadwerkelijk speelt toch?
                      Heb je die ducumantaire laatst gezien van Louis Theroux over ultra zionisten?
                      Ik heb er wat segmenten van gezien. Stelletje mafkezen zijn het.
                      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                      - Dave Tate

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by inferno_0666 View Post
                        Je zei net dat het de vader is die achter de schermen de lakens uitdeelt. Joodse groepen zijn al ongerust over de samenwerking tussen Wilders en Le Pen.
                        Als het te ver gaat dan zou die geldschieter wel eens maatregelen kunnen nemen. De geldkraan dicht draaien bijvoorbeeld.

                        Ik heb er wat segmenten van gezien. Stelletje mafkezen zijn het.
                        Precies,maar Wilders weet precies hoe ver hij kan gaan.
                        Hij manoeuvreert overal handig tussendoor.

                        @ Quibus:je kan inderdaad niet alle Wilders-stemmers over 1 kam scheren,maar jammer dat Wilders dat wel met alle marokkanen doet!(ook al suggereert hij van niet).

                        Uiteraard heeft Geertje ook goede punten,maar kan hij ze waarmaken?

                        Ouderen worden schandalig behandeld.....meer geld naar de zorg!
                        Onderwijs verslechtert.........meer geld naar het onderwijs!etc etc

                        Maar waar hij het geld vandaan moet halen,kan hij niet onderbouwen.
                        DIVIDE ET IMPERA

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by rainman View Post
                          Is dat Guy Droog zijn mening zeker?

                          Normaal onderbouw je je mening altijd met lappen nutteloze tekst en nutteloze onderzoeken en nu drop je heel simpel een Wilders-uitspraak.

                          1 x raden:veel gepest vroeger?
                          Go fuck yourself

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by Dynamix View Post
                            Go fuck yourself
                            Ik mag nooit meer raden zeker?
                            DIVIDE ET IMPERA

                            Comment


                            • #44
                              Ook al heeft dat niks te maken met Wilders zijn uitspraak over Marokkanen,wel een(ouder)interessant stuk.

                              De schaduw van Wilders

                              Door: Frank Hendrickx
                              30-11-13 - 18:54 bron: AD Is hij een weldoener, oplichter of spion? Wie is Bjorn Larsen?

                              © Snaphanen. Geert Wilders trok de afgelopen jaren de hele wereld over om te waarschuwen voor de islam. In zijn kielzog reist bijna altijd ene Bjorn Larsen. De Canadese zakenman is als fondswerver en organisator doorgedrongen tot de inner circle van Wilders, maar niemand lijkt te weten wie hij is. 'Ik heb het op de man af gevraagd: Werkt u voor een buitenlandse inlichtingendienst?'


                              Foto's van het bezoek van Geert Wilders in februari aan Australië, waar hij sprak in Melbourne en Sydney. © afp. Hij is de schaduw van Geert Wilders. Een 'background person', zoals hij zichzelf noemt. Zijn kleding is onopvallend, zijn stem zacht, zijn woorden vaak formalistisch. In de spaarzame officiële documenten die er over hem bestaan, wordt hij opgevoerd als een Canadees geboren in Noorwegen op 3 mei 1950. Zijn naam: Bjorn Larsen (soms ook met ö of ø geschreven).

                              Dat hij is doorgedrongen tot de inner circle van Wilders staat vast. In bijna elk land waar de PVV-leider komt, duikt ook de heer Larsen op. Hij presenteert zich in andere landen als de scheduler van Wilders, de planner. In mails aan geestverwanten noemt hij zich representative of Geert Wilders International Freedom Alliance (een afgevaardigde van Geert Wilders alliantie van internationale vrijheid, red.).

                              Wie is de man achter het zendingswerk van Wilders in steden als Jeruzalem, New York, Washington, Kopenhagen, Londen, Toronto, Los Angeles, Philadelphia, Delray Beach, Sydney, Perth en Melbourne? Zelfs mensen die hem talloze keren hebben ontmoet, weten amper iets van de zelfbenoemde ceo van softwarebedrijf Lean Industries. De één ziet een rijke zakenman die strijdt tegen de oprukkende islam. De ander beschouwt hem als een mogelijke oplichter die fondsen van Wilders in zijn zak steekt. Weer een ander heeft sterke vermoedens dat een inlichtingendienst achter Larsen schuilgaat.
                              © afp. © epa. Ook Wilders heeft volgens een bron die destijds betrokken was bij de reizen twijfels over zijn fellow traveller (medereiziger). De PVV-leider zou zelfs bij inlichtingendienst AIVD hebben gevraagd om een onderzoek naar de Noorse Canadees (de AIVD wil dat noch bevestigen noch ontkennen). Toch blijft de zakenman ook daarna de schaduw van Wilders - dit jaar nog tijdens een trip naar Australië.

                              De spaarzame sporen die Bjorn Larsen achterlaat beginnen in Brussel en eindigen in een klein reisbureautje in Toronto.

                              Brussel
                              Opeens is hij er. Ergens in 2007 komt Bjorn Larsen aanwaaien in de Belgische hoofdstad, zo herinnert Bart Debie zich. De voormalige rechterhand van de Vlaams Belang-leider Filip Dewinter haalt de Canadees af van het vliegveld. De gast uit Toronto heeft grote plannen voor een internationale anti-islamconferentie. Een halfjaar eerder heeft Larsen dat op kleine schaal al gedaan in Denemarken, waar hij contact heeft met Lars Hedegaard, een omstreden, Deense anti-islampublicist.

                              Debie helpt Larsen bij de organisatie van de conferentie met de pakkende naam Counter Jihad Resistance (bestrijd de ondergrondse jihad). Er zijn bijna tachtig mensen uit veertien verschillende landen. 'Larsen betaalde alles,' herinnert Debie zich. 'Tickets, verblijf, alles. Hij huurde een heel hotel in Brussel af. 'Weet u wel hoeveel dat kost?' vroeg ik hem nog. Maar geld speelde geen rol. Ik moest beveiligers inhuren en koosjer koks regelen, omdat er ook joodse gasten kwamen. Ik had vanaf het begin wantrouwen. Welke Canadese zakenman komt nou naar Europa om dit als hobby te doen?'

                              Eén van de sprekers op de door Larsen georganiseerde conferentie is Paul Beliën, destijds het brein achter de anti-islamsite Brussels Journal en tegenwoordig medewerker van Geert Wilders. Volgens Debie had Beliën vanaf het begin nauwe banden met de Canadees. 'Ik heb Larsen vaak bij hem moeten afzetten.'

                              De fascinatie voor de Canadese zakenman is gebleven bij Debie, ook al heeft hij inmiddels het Vlaams Belang de rug toegekeerd. Debie maakte eerder dit jaar zelf bekend dat hij als informant werkte voor de Staatsveiligheid, de Belgische inlichtingendienst. 'Ik heb altijd gedacht dat Larsen voor een Amerikaanse inlichtingendienst werkte die in de war on terror (oorlog tegen het terrorisme) hier de angst voor de islam probeerde op te voeren. Ik heb hem dat ooit ook op de man af gevraagd: 'U bent toch zeker geen zakenman? Werkt u voor een inlichtingendienst?'. Hij reageerde daar niet op en keek gewoon voor zich uit.'

                              Den Haag
                              Wilders is niet aanwezig bij de conferentie in Brussel. De PVV-leider is op dat moment druk met zijn film Fitna, die in maart 2008 verschijnt. Kort na Fitna volgt de eerste ontmoeting met Larsen, aldus de bron die destijds nauw betrokken was bij de internationale contacten.

                              Bij de PVV worden er in eerste instantie weinig vragen gesteld over Larsen. De partij verkeert net als het Vlaams Belang in een isolement en bovendien komt Wilders door Fitna juridisch onder vuur te liggen. Hij wordt beschuldigd van haatzaaien en kan alle hulp van buitenaf gebruiken. Larsen gaat aan de slag met het organiseren van internationale reizen en fondswerving.

                              Het is het begin van een reislustige periode. In juni 2008 maken Wilders en de Canadese zakenman hun eerste gemeenschappelijke trip naar Kopenhagen. In september 2008 is Larsen aanwezig bij een bezoek van Wilders aan Washington en New York. In november organiseert hij een reis naar Londen. In december 2008 gaat Larsen net als Wilders naar Jeruzalem.
                              © getty. © epa. Een maand later, januari 2009, krijgt de zakenman een officiële status binnen de anti-islambeweging. Hij richt de International Free Press Society (IFPS) op en zal zich vaak als vertegenwoordiger van die organisatie presenteren. Zowel Larsen als Beliën komen in het bestuur. Geert Wilders zit volgens de site in de raad van advies, net als de arabist Hans Jansen, al zegt die van niks te weten. 'Ik sta voor raadselen. Bjorn Larsen? Nooit van gehoord.'

                              Larsen lijkt er vooral op gericht gelijkgestemden uit de hele wereld bij elkaar te brengen. In 2009 komen er ook serieuze toenaderingspogingen op gang tussen Dewinter en Wilders. De geheime gesprekken vinden plaats in de woning van Paul Beliën in Kasterlee. Door de intocht van gepantserde auto's en bodyguards van Wilders weet het halve dorp van de bijeenkomst. 'Zoiets valt nogal op,' herinnert burgemeester Ward Kennes zich.

                              De ontmoetingen in Kasterlee blijken achteraf van groot belang. Als Wilders daar een pact had gesloten met het Vlaams Belang was het CDA later waarschijnlijk niet met de PVV in zee zijn gegaan. Maar tot grote teleurstelling van Dewinter breekt Wilders na twee gesprekken de onderhandelingen af. Een jaar later zit Wilders als gedoogpartner van Rutte I 'in het centrum van de macht'.

                              Amerika
                              Larsen blijft nauw betrokken bij de internationale plannen van Wilders. De ceo van Lean Industries verschijnt geregeld in Den Haag. Toch wordt de Canadees binnen de PVV met enig wantrouwen bekeken. Anders dan in Brussel smijt Larsen in Nederland niet met geld. 'Geert moest aanvankelijk zijn reizen zelfs uit eigen zak betalen,' zegt de bron die destijds betrokken was bij de trips. 'Dan zat hij met zijn airmileskaartje op internet tickets te zoeken. Hij vond het al lang leuk dat hij naar Amerika kon.'

                              De fondswerving door Larsen begint na verloop van tijd vragen op te roepen. Bij bijeenkomsten in de VS gaan er envelopjes met geld rond, maar niemand van de PVV weet uiteindelijk hoeveel er wordt opgehaald. Als Larsen eens in de zoveel tijd geld overmaakt, valt het bedrag vaak tegen.

                              'Meestal ging het om een storting van zo'n 5000 dollar,' aldus de bron. 'Meer niet. Het is nooit duidelijk geworden wat Larsen nou precies motiveerde, maar hij regelde alles. Voor het programma moesten we steeds contact met hem opnemen. Toch vertrouwde Wilders hem ook niet helemaal. Het was een heel stoffige man, altijd in dezelfde soort kleren, met die snor van hem... We wisten niks van hem. Ik dacht aan een aan lager wal geraakte zakenman. Maar als iemand zegt CIA, zou me dat ook niks verbazen.'

                              Twijfels
                              Ondanks de twijfels gaat de samenwerking gewoon door. Het duurt niet lang of Larsen werkt mee aan nóg grotere plannen om Wilders internationaal op de kaart te zetten. Tijdens een bijeenkomst met Wilders in het Novotel in Den Haag in 2010 ontstaat de Geert Wilders International Freedom Alliance (IFA). De PVV-leider hoopt met die club internationale coalities te sluiten om te 'knokken voor de vrijheid en tegen de islam'.

                              Er komt een logo en een website, maar verder blijft het stil rond de organisatie, al kondigt Wilders een halfjaar later in De Telegraaf aan dat de club in 2011 'echt heel groot' moet worden. Larsen werkt daar aan. Zo is er een mail terug te vinden waarin hij als 'vertegenwoordiger van de Geert Wilders International Freedom Alliance' gelijkgestemden benadert in Australië. In die mail stelt hij ook in vijf andere landen bezig te zijn.

                              In Brussel is Larsen dan langzaam van de radar verdwenen. De zakenman communiceerde altijd via Skype onder de naam Flyboy, maar na de aanslagen van Anders Breivik in Noorwegen houdt dat opeens op. Informant Debie krijgt hem nooit meer te spreken.

                              In die tijd verschijnen er ook berichten over de banden tussen Israël en de anti-islambeweging in Europa. Het weekblad Der Spiegel spreekt van The Likud Connection. De conservatieve krachten in Israël zouden partijen als de PVV, Front National, Vlaams Belang en de Oostenrijkse FPÖ steeds meer zien als bondgenoten, ook omdat linkse partijen in Europa zich tot afgrijzen van Likud tegen Israël keren. In één van zijn spaarzame inhoudelijke bijdragen op internet toont Larsen zich uitgesproken over Israël. 'Het overleven van Israël is existentieel, de basis voor vrijheid versus slavernij.'

                              Larsen blijkt ook niet van de aardbodem verdwenen, zoals Debie in februari van dit jaar zegt in het Belgische dagblad De Morgen, waarin hij ook voor het eerst zijn grote twijfels uit over de 'duistere rol' van Larsen. Een paar dagen na het verschijnen van het artikel arriveert Wilders in Australië. En wie reist er mee?

                              Bjorn Larsen.

                              Toronto
                              Lean Industries, het bedrijf van Larsen, is een raadsel. De telefoon wordt ondanks veelvuldige pogingen nooit opgenomen. Mails blijven onbeantwoord, net als voicemailberichten. Alle nummers van Larsen die te vinden zijn in officiële documenten leiden naar hetzelfde antwoordapparaat.

                              Via Facebook of LinkedIn houdt Larsen zich onbereikbaar. De International Free Press Society beantwoordt verzoeken om contact niet. Iemand van het anti-islamtijdschrift Dispatch International, waar Larsen directeur is, reageert één keer kort op een bericht op Facebook. En laat daarna niets meer van zich horen.

                              Bij nader onderzoek blijkt dat Lean Industries bij de Canadese Kamer van Koophandel onder een ander adres staat ingeschreven dan op de website vermeldt: 2823 Bathurst Street. Dat is midden in de joodse wijk van Toronto. Het kantoor is een onooglijk, bakstenen pandje van twee verdiepingen. De hoofdgebruiker is een reisbureau met de naam Tic Toc Tours. Er hangt op het raam een poster van Israël met groot het woord Shalom en reclame voor de Israëlische luchtvaartmaatschappij El Al (dat valt te zien op de satellietbeelden van Google Maps). Tic Toc Tours is een reisbureau zonder website. Als eigenaar staat ene Israël Reichman opgegeven.

                              De vrouw die de telefoon opneemt, blijkt niet erg spraakzaam.

                              - Ik ben op zoek naar Bjorn Larsen. Kent u Lean Industries?
                              Stilte. 'Ja.'
                              - Kent u Bjorn Larsen?
                              'Ja.'
                              - Kan ik hem spreken?
                              'Nee.'
                              - Kunt u een boodschap doorgeven aan de heer Bjorn Larsen?
                              'Nee. Dat kan ik niet doen.'

                              Dan wordt de hoorn op de haak gegooid. Zo roept de naam Larsen wel vaker oorverdovend zwijgen op. Paul Beliën reageert niet op vragen per e-mail, sms en voicemail. Geert Wilders heeft geen behoefte om commentaar te geven.

                              Een paar dagen later neemt een andere persoon bij Tic Toc Tours de telefoon op. Ze belooft Larsen te vragen om terug te bellen.
                              Last edited by rain; 20-03-2014, 12:47.
                              DIVIDE ET IMPERA

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by quibus View Post
                                en minder marokkanen pfff doe er 10 talals bij en trap 1 zon schoffie weg goede deal toch.
                                Ik ben voor
                                Passion is: pushing yourself when no one else is around

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn
                                erotik film izle Rus escort gaziantep rus escort
                                Antalya Escort
                                sikis
                                gaziantep escort
                                gaziantep escort
                                İstanbul Escort
                                istanbul escort bayan
                                sisli escort beylikduzu escort bayan
                                antalya escort atakoy escort
                                umraniye escort bayan
                                Very sweethearts get banged by pretty pals Баба посидела анусом на крепком стояке fotos de vaginas sexis
                                Working...
                                X