Ach in elk land is er wel iets. Ik denk dat we het hier zo slecht nog niet hebben.
Willen jullie meer of minder Marokkanen ?
Collapse
X
-
Originally posted by pescatore View PostIk vind het heel eng als mensen blind een complete afkeer tegen een gehele nationaliteit hebben. Dan leef je naar mijn mening in een hele nare, negatieve wereld. Ik zeg ook weleens wat hoor en ik maak ook wel eens grapjes maar dat is wat anders dan oprecht denken dat je puur gericht op afkomst beter, belangrijker of superieur bent aan een ander. Alsof je een held bent omdat de wieg van je jou en je ouders op een bepaalde plek op deze aardkloot stond. Alsof dat een prestatie is haha. En vaak zijn het ook nog de exemplaren waar je je als Nederlander voor schaamt die dit soort sympathiƫn hebben.
Wat ik nog enger dan Geert zelf vind eigenlijk is die gladjakker die ernaast staat. Smalen en applaudiseren, enthousiast scanderen samen met zijn held. Wie denk je dat je bent man, beter dan een ander?! Normen en waarden heeft ie de bek vol van, de ironie. Laat me niet lachen Geert, als de maatschappij gevuld was met een meerderheid van dit soort mensen dan zou ik iig niet meer hier willen wonen. Walgelijk.
@adonis, de kans is goed dat het zo gaat..
Comment
-
Dat je niet iedereen over 1 kam moet scheren is vrij duidelijk. Maar als 80% jou erg veel last bezorgt kan ik me soms goed voorstellen dat mensen dat wel doen.
Als ik hier klarendal neem. Ontzettend veel overlast van criminele immigraten. Jonge ventjes die auto's stelen, slopen. Ruiten ingooien van mensen die hun aanspreken of niet aanstaan. En zo nog veel meer dingen. Voor veel mensen die niet verder komen als hun beurt, dorp of stad, is dat hun wereld. En het grootste gedeelte zich zo gedraagt zeg je niet, jah maar er zijn ook goeie!
Vooral voor oudere mensen waar er nu veel zijn, is dit het geval. Hun oude gezellige beurt zien ze verpaupern door de jaren heen.Mind is everything.
Comment
-
Originally posted by pescatore View PostMja, bedacht ik me ook net, maar is zo ver weg...I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have āawesome techniqueā are usually the biggest disastersātheir ego just doesnāt let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Waar ik vrij slecht tegen kan is het argument 'er zijn ook criminele nederlanders'. Ja dat zijn dus Nederlanders en ons eigen probleem, die 'buitenlanders' zijn het probleem van hun land van herkomst., als buitenlander ben je hier imo te gast en heb je je te gedragen, doe je dat niet of draag je niks bij aan de samenleving en ben je alleen maar uit de kas aan het graaien dan mag je van mijn part oprotten en zsm, of je nou een chinees, pool, fransoos, marrokaan whatever bent.
Dan vind de helft hier het maar mongolisch, maargoed dit is hoe ik erover denk.
Ben jij buitenlands, werk je hard voor je centjes etc, welcome ga je gang en kom hierheen als het aan mij ligt.
Oh ja en niet werkende Nederlanders kan ik ook niet tegen hoor, laatst nog een uitkeringstrekker aangegeven, ben benieuwd wat er gebeurd maar ik blijf net zolang klingelen aan de bel tot die vieze hond is wat minder blaat.Last edited by Dexie; 20-03-2014, 20:00.
Comment
-
Originally posted by Dexie View PostWaar ik vrij slecht tegen kan is het argument 'er zijn ook criminele nederlanders'. Ja dat zijn dus Nederlanders en ons eigen probleem, die 'buitenlanders' zijn het probleem van hun land van herkomst., als buitenlander ben je hier imo te gast en heb je je te gedragen, doe je dat niet of draag je niks bij aan de samenleving en ben je alleen maar uit de kas aan het graaien dan mag je van mijn part oprotten en zsm, of je nou een chinees, pool, fransoos, marrokaan whatever bent.
Ben jij buitenlands, werk je hard voor je centjes etc, welcome ga je gang en kom hierheen als het aan mij ligt.
Als diegene ook een buitenlands paspoort heeft of als hij in het buitenland geboren is?DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by Eeldesports View PostDexie, je zou je toch niet mengen in deze discussie?
Dexie kan het niet laten en is waarschijnlijk nog zo'n type ook dat 0,0 % last van buitenlanders heeft.
Ik werk regelmatig in Zeeland en daar wonen de grootste klagers.....en die hebben nog nooit een buitenlander in het wild gezien!DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
-
Soms bedenk ik me wel is dat die mensen helemaal geen thuis hebben eigenlijk he. Nederland zal niet voelen als hun 'thuisland' maar Turkije, Marokko, India of waar ze ook vandaan komen zal voor ze ook niet als 'thuisland' aanvoelen wanneer ze hier geboren zijn en nog nooit daar geweest zijn.
Dat lijkt mij best raar
Comment
-
Originally posted by Dexie View PostWaar ik vrij slecht tegen kan is het argument 'er zijn ook criminele nederlanders'. Ja dat zijn dus Nederlanders en ons eigen probleem, die 'buitenlanders' zijn het probleem van hun land van herkomst., als buitenlander ben je hier imo te gast en heb je je te gedragen, doe je dat niet of draag je niks bij aan de samenleving en ben je alleen maar uit de kas aan het graaien dan mag je van mijn part oprotten en zsm, of je nou een chinees, pool, fransoos, marrokaan whatever bent.
Oh ja en niet werkende Nederlanders kan ik ook niet tegen hoor, laatst nog een uitkeringstrekker aangegeven, ben benieuwd wat er gebeurd maar ik blijf net zolang klingelen aan de bel tot die vieze hond is wat minder blaat."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Originally posted by diasog View PostTheoretisch gezien ben je nog een allochtoon als beide ouders in het buitenland geboren zijn. Die mensen kun je dus wel terug sturen naar hun 'eigen' land wanneer ze een strafbaar feit begaan, gezien ze geen echte Nederlander zijn.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment