Willen jullie meer of minder Marokkanen ?
Collapse
X
-
Originally posted by RobinVM View PostIk ben zelf ook pvv'er zelfde geld voor de rest van mijn famillie, maar dit soort dingetjes van geert zijn gewoon te geforceerd. ipv. gewoon te zeggen dat de grenzen dicht moeten, gewoon een ras noemen beetje laag, maar hij houd mijn stemBegeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by rainman View PostDenk je dat?
In theorie zou dat kunnen,maar in de praktijk werkt het niet zo helaas.
In tijden van'crisis'heeft een volksopruier min of meer vrij spel.
Wilders pakt de krant of een onderzoekje erbij en kijkt wat er speelt op dat moment en haakt daar handig op in.
Dat hij dan af en toe een keer te ver gaat volgens zijn kiezers,maakt niks uit want "hij doet tenminste wat".
En onderschat niet dat Wilders het machtige Israel achter hem heeft staan,die trekken achter de schermen aan de touwtjes.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by aktito View PostJa misschien dat ik de gemiddelde Nederlander wat teveel intelligentie toedicht.Originally posted by RobinVM View PostIk ben zelf ook pvv'er zelfde geld voor de rest van mijn famillie, maar dit soort dingetjes van geert zijn gewoon te geforceerd. ipv. gewoon te zeggen dat de grenzen dicht moeten, gewoon een ras noemen beetje laag, maar hij houd mijn stem
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostEn denk jij dat Israel verheugd is over de samenwerking tussen Wilders en Le Pen?
Wel apart trouwens dat de joden het liefst alle andere geloven verbannen, terwijl er redelijk wat overeenkomsten zijn tussen het joodse en islamitische geloof.
Vasten, besnijden, koosjer/halal eten.
Maar discussieren jullie maar verder, er moet ook gesport worden!!!
Doei!
Ijzer maakt wijzer!DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by rainman View PostIk denk van wel ja, al lijkt dat in eerste instantie niet logisch.
Wel apart trouwens dat de joden het liefst alle andere geloven verbannen, terwijl er redelijk wat overeenkomsten zijn tussen het joodse en islamitische geloof.
Vasten, besnijden, koosjer/halal eten.
Maar discussieren jullie maar verder, er moet ook gesport worden!!!
Doei!
Ijzer maakt wijzer!
Het klopt overigens wel dat er veel overeenkomsten zijn. Het zijn tenslotte beide Abrahamische religies.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
dumpert.nl - Rapper Hozny schiet Wilders dood
Hier wordt hij al 'bedreigd'. Ik ben ook geen pvv stemmer. Maar ze laten telkens met hun reacties op Wilders wel precies zien waarom Wilders ze weg wil hebben. Ook dat hele filmpje gaat over moslimterroristen die aanslagen plegen, hij zet zichzelf dus ook gewoon voor lul.
Met zulke reacties verhoog je de stemmen op Wilders juist.
Edit: Vaak kennen moslims hun eigen geloof niet eens, maar pleiten ze wel voor respect er voor. Leer eerst je geloof eens kennen en weet waarom je erin gelooft, want dat weten heel veel dus nog niet eens.
Comment
-
Altijd zo leuk dat het vaste groepje zo politiek correct als mogelijk blijft reageren en iedere kans grijpt om iemand aan te vallen en voor lul te zetten. (Reactie pescatore op robinvm terwijl die niks verkeerds zegt bijvoorbeeld). En generaliseren zijn ze zelf ook vooral goed in.
anyway ik meng me er niet in, ben niet voor Geert maar iedereen weet wel wat ik ervan vind. Rip pim
Comment
-
Originally posted by Patriciaaa View PostHahahahaha mooi die sensatiemakerij
Wel grappig dat als een politicus een extreme (en vooral tegenstrijdige) mening over een onderwerp verkondigd, er altijd naar een middenweg wordt toegewerkt.
Originally posted by Dexie View PostRip pim
Comment
-
Originally posted by Dexie View PostAltijd zo leuk dat het vaste groepje zo politiek correct als mogelijk blijft reageren en iedere kans grijpt om iemand aan te vallen en voor lul te zetten. (Reactie pescatore op robinvm terwijl die niks verkeerds zegt bijvoorbeeld). En generaliseren zijn ze zelf ook vooral goed in.
anyway ik meng me er niet in, ben niet voor Geert maar iedereen weet wel wat ik ervan vind. Rip pimI know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by diasog View Postdumpert.nl - Rapper Hozny schiet Wilders dood
Hier wordt hij al 'bedreigd'. Ik ben ook geen pvv stemmer. Maar ze laten telkens met hun reacties op Wilders wel precies zien waarom Wilders ze weg wil hebben. Ook dat hele filmpje gaat over moslimterroristen die aanslagen plegen, hij zet zichzelf dus ook gewoon voor lul.
Met zulke reacties verhoog je de stemmen op Wilders juist.
Edit: Vaak kennen moslims hun eigen geloof niet eens, maar pleiten ze wel voor respect er voor. Leer eerst je geloof eens kennen en weet waarom je erin gelooft, want dat weten heel veel dus nog niet eens.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by Dexie View PostAltijd zo leuk dat het vaste groepje zo politiek correct als mogelijk blijft reageren en iedere kans grijpt om iemand aan te vallen en voor lul te zetten. (Reactie pescatore op robinvm terwijl die niks verkeerds zegt bijvoorbeeld). En generaliseren zijn ze zelf ook vooral goed in.
anyway ik meng me er niet in, ben niet voor Geert maar iedereen weet wel wat ik ervan vind. Rip pimBegeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment