"Ja, nee jij niet hoor. Maar heb het over alle andere buitenlanders". Zovaak gehoord . Heb zelf ook pvv gestemd omdat ik die wilders hilarisch vind. Mooie vent .
Willen jullie meer of minder Marokkanen ?
Collapse
X
-
Originally posted by rainman View PostPrecies,maar Wilders weet precies hoe ver hij kan gaan.
Hij manoeuvreert overal handig tussendoor.
@ Quibus:je kan inderdaad niet alle Wilders-stemmers over 1 kam scheren,maar jammer dat Wilders dat wel met alle marokkanen doet!(ook al suggereert hij van niet).
Uiteraard heeft Geertje ook goede punten,maar kan hij ze waarmaken?
Ouderen worden schandalig behandeld.....meer geld naar de zorg!
Onderwijs verslechtert.........meer geld naar het onderwijs!etc etc
Maar waar hij het geld vandaan moet halen,kan hij niet onderbouwen.
Nadeel is dat op de lange termijn onze staatschuld en rentebelasting omhoog zal schieten en uiteindelijk met terugwerkende kracht de zorg en onderwijs 2x zo hard worden teruggepakt zal worden.
Het nadeel is dat hij naar mijn mening een " NA MiJ DE ZONVLOED " politiek uitvoert !!!
Het zal korte termijn beter gaan met werkloosheid, sociale zekerheden enzovoort, maar op lange termijn gaat de staat er kapot aan.
En wat betreft de Marokkanen uitspraak, ik kom uit de achterhoek die hebben we hier nauwelijks en geen last van dus kan daar niet over oordelen.
Comment
-
Mensen die Wilders een racist vinden weten niet eens wat racisme betekend. Die kaart wordt naar mijn mening sowieso veel te vaak getrokken. Wilders generaliseert een hele groep en dat is slecht. Hij zou betere woorden moeten kiezen. Iedereen weet dat er veel marokkaanse jongeren zijn die het verneuken voor de hele groep. Als hij zich daar nou eens op richt ipv de hele marokkaanse bevolking
Ik snap trouwens niet waarom geertje zich niet meer focust op somaliërs. Daar zit 49% van in de bijstand. Ik denk dat je dan langzamerhand wel mag zeggen dat het luierikken zijnLast edited by Gus; 20-03-2014, 16:09.BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by Patriciaaa View PostJa, tot op zekere hoogte wel.
Zo zou ik nooit op de Partij van de Dieren stemmen, maar weet wel dat het uiteindelijk veel heeft veranderd. Iedere partij heeft nu iets van dierenwelzijn opgenomen in zijn programma en wordt er actie ondernomen, dat was daarvoor niet. Je ziet ook vaak dat een kleinere partij zoals D66 iets aankaart, en dat de grotere partijen er opin spelen.
Alleen met Wilders is dat anders: het wordt steeds meer een taboe om ook maar iets negatiefs over buitenlanders te zeggen. En hoe je het ook wendt of keert: sommige dingen zijn gewoon negatief. Dat maakt het niet zwart/wit, maar het hoort wel bespreekbaar te zijn. Maar ik heb eigenlijk geen idee of die kloof in Fortuyn zijn tijd ook al groter werd, of juist minder groot. Die zou ik toch niet echt dom noemen, al was die wel op meerdere vlakken radicaler. Iets wat we met zn allen lijken te vergeten
De volgende stap zijn spandoeken: 'weg met Marokkanen'. Hierna gaan we stickers op de deuren plakken van horecavoorzieningen: 'geen Marokkanen'. Het is dan toch geaccepteerd. We worden een gezellig land wanneer je mensen van hetzelfde ras mag beoordelen als zijnde één groep waar de schuld ligt.
Het zijn meelopers die de gevolgen van radicaliseren niet zien. Je kan het de meelopers niet eens kwalijk nemen, ze zijn er gewoon te dom voor.
Iedereen kan vinden wat hij/zij vindt. Hij gaat nu veroordeeld worden en zal zijn verdiende loon krijgen.In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Comment
-
Originally posted by rainman View PostAls hij nou had gezegd: "Willen jullie meer of minder limburgers in Nederland"?
Dan had hij wel een goed punt en tevens mijn stem gehad.
MINDER! MINDER! MINDER!
Over Wilders... Ik ken een aantal pvv-stemmers en tot nu toe krijg ik sterk de indruk dat die lui vooral dom zijn. Net zo dom als de mensen die Wilders met Hitler vergelijken. En die zijn weer net zo dom als 50Plus-stemmers. Alleen die stemmers zijn naast dom ook nog egoïstisch. Roepen enkel dat iedereen solidair moet zijn met de ouderen, maar zelf steken ze een dikke middelvinger op naar hun (klein)kinderen. Tot zover de solidariteit.
Zo... Dat is eruitIk doe een gok
Comment
-
-
Originally posted by quibus View PostLol nu doe je hetzelfde als geert.
liever een buurman in de bijstand dan 1 die me dochter nafluit en me zoon neersteekt
Dingen gebeuren nou eenmaal, negatief en positief. Maar om nou op elke media bericht, wat alleen interresant is als er buitenlands bij betrokken zijn, te reageren wat we allemaal verkeerd doen. Media is gewoon puur gericht op het creeren van sensatie en onenigheid. Social media zorgt er steeds meer voor dat het allemaal makkelijker is om te zeggen wat je denkt(niks mis mee) en dat het iedereen sneller bereikt.
Je hersenen werken zelfs zo, dat alles waar je je op focust, je steeds vaker komt te zien. Vroeger zag je het al....alleen je lette er minder op. Net als je specifieke auto in je gedachte hebt om te kopen, ineens kom je hem overal tegen.
Maar ik dwaal af. Ik haat dat genuanceerde altijd. Zeg gewoon zwart-wit wat je denkt. En niet dit is wel goed, ik heb liever dit dan dat. Ik heb liever een marrokaan dan een rus etc etc.
Comment
-
Originally posted by Hooligan View PostNee die zijn gewoon chill.. van de qat die ze de hele dag kauwen :PIk doe een gok
Comment
-
Originally posted by Gus View PostMensen die Wilders een racist vinden weten niet eens wat racisme betekend.
Ik snap trouwens niet waarom geertje zich niet meer focust op somaliërs. Daar zit 49% van in de bijstand. Ik denk dat je dan langzamerhand wel mag zeggen dat het luierikken zijn
Mijn moeder heeft toevallig vrijwilligerswerk gedaan in een asielzoekers centrum… weet je hoe graag die mensen willen werken maar niet mogen?
In mijn dorp werd een half jaar geleden moord en brand geschreeuwd want er kwamen 3 gezinnen Somaliers wonen.
1 x raden wie er elke dag om 04.00 u op de fiets naar Rotterdam rijden(30 km) om tanks schoon te maken?
Precies!
En weet je waarom?
Omdat er bij ons een hele berg nederlandse 'jongeren' wonen die niet zo vroeg hun bed uitwillen' voor die paar rotcenten'.
En inderdaad, er zijn ook uitzonderingen onder de somaliers die het wel best vinden, maar die zijn er ook genoeg onder de nederlanders.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
41 minutes ago -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
18 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
21 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment