Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
De tering die mogen echt allemaal kapot. Ben benieuwd wanneer er ooit een keer echt actie gevoerd wordt tegen zulke mensen dat ze echt massaal afgemaakt worden door een grote massa. Lijkt me wel gaaf.
Vraag me af wat er in hun hoofd omspeelt om zulke shit te doen..
Eerlijk als je er bij na denkt. Wij zeggen dat we dit nooit zouden doen, maar zouden zij dat ook niet zeggen als ze in Nederland woonden in dezelfde omgeving als jij/wij?
the trick is you stop looking for tricks and do what you're suppose to
Die gasten zijn waarschijnlijk zo gek gemaakt/gebrainwashed, dat ze geloven dat ze goed doen.. Maar alsnog, je moet helemaal gestoord zijn om zo iets te kunnen.
Vraag me af wat er in hun hoofd omspeelt om zulke shit te doen..
Eerlijk als je er bij na denkt. Wij zeggen dat we dit nooit zouden doen, maar zouden zij dat ook niet zeggen als ze in Nederland woonden in dezelfde omgeving als jij/wij?
Het gros van de bevolking daar verricht dit soort praktijken ook niet dus vind dit geen goed argument.
dit soort mensen mogen ze gewoon oppakken en een jaar of 10 langzaam helemaal doodmartelen. je bent gewoon ziek in je kop als je zoiets doet. laat staan filmen.
Het gros van de bevolking daar verricht dit soort praktijken ook niet dus vind dit geen goed argument.
Ik denk dat hij bedoeld, dat er genoeg mensen daar zijn die vreselijke dingen hebben gezien en waarschijnlijk daardoor stukken makkelijker te bespelen zijn. Althans, zo lees ik het
Toevallig laatst heel stuk gelezen over dit soort nazi praktijken.
conclusie nee niet iedereen in zo'n situatie wordt zo, bij zulke mensen zit al een steekie los.
leuk promofilmpje ook weer voor anti moslims.
al zijn dit imo geen moslims.
't Is geen argument, ik bedoel meer van:
Wij zullen die omgeving waarin ze zo gehersenspoeld worden nooit kennen en ervaren, althans hoop ik niet. Zouden zij hetzelfde als wij zijn als mens alleen dan in een verkeerde situatie. Wij hebben makkelijk zeggen "ja wat een idioten" terwijl wij hier veilig zitten. Maar stel je bent een Marokkaan of ander 'type buitenlander' waar ouderlijk gezag, respect e.d. hoog staat en je wordt in dit wereldje meegesleept omdat je paps in deze praktijken zit? Wat als hij nu in jouw stoel zat en jij in die van hem, zou je dan hetzelfde hebben gedaan door alle invloeden en druk om je heen daar of beschouw je wat ze daar doen als eigen keuze?
Ik durf te wedden dat wanneer ze weigeren ze hun familie en hond nooit meer terug zien. Ik probeer hier trouwens niets goed te praten begrijp me niet verkeerd ik probeer me alleen voor te stellen hoe het is in hun situatie
De doseringen die je noemt zijn redelijk gebruikelijk voor beginners, maar zorg ervoor dat je je gezondheid goed in de gaten houdt, vooral je lever bij...
Comment