Het grote WK Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

De verdediging is idd beestachtig goed daar kan geen land aan tippen. maar als je naar het complete team kijkt fred en jo als spitsen bijvoorbeeld vind ik een Duitsland en een Spanje misschien wel completer als team. Ook Argentinië acht ik kansrijk en dan heb je altijd de teams als Italië en Portugal die in zoon toernooi kunnen groeien. Wat kunnen de belgen op papier ook een mega sterk team naar mijn mening.

Nederland kan verassen als alles klopt we hebben het geluk dat we Spanje als eerste treffen die komen vaak traag op gang in zo´n toernooi misschien dat we hier een puntje kunnen snoepen.

Ben Feyenoorder in hart en nieren maar ben bang dat dit wk voor deze jongens 2 a 4 jaar te vroeg komt. Natuurlijk hebben ze het tegen een Italië ook niet slecht gedaan en acht ik janmaat en de vrij klaar voor een stapje hogerop maar missen deze jongens nog de ervaring. Vind het dan ook slim van van gaal om een blok van 7 te vormen met 2 backs die hoog kunnen spelen als het moet om een 5mans middenveld te vormen als je druk zet. Laat die 3 het voorin maar zelf oplossen alle ballen op robben als je het mij vraagt. Ben wel benieuwd of van persie het eindelijk kan waarmaken.

Uiteraard is het leuk als Nederland wint maar geen must voor mij. Mooi voetbal en goed voetbal daar hoop ik op!
    Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

Ik denk dat Nederland gaat verassen, wereldkampioen weet ik niet. Maar ver gaan ze wel komen.

Persoonlijk vind ik mooi voetbal geen pre, zou leuk zijn natuurlijk! Doe mij maar resultaat.

Comment

Originally posted by weslleyy View Post
        dan heb je al 1 hele keer gelijk gehad Q haha.

Haha ik heb echt 0,0 verstand van voetbal maar hoop gewoon dat nl wint.

Comment

Tuurlijk wint NL!! Ik heb er dit jaar gek genoeg veel vertrouwen in ook omdat ze zelf aardig positief overkomen. Tegen Spanje is natuurlijk altijd moeilijk maar ik geloof dat we kunnen winnen het zal waarschijnlijk niet mooi gaan maar winnen zullen we!

Comment

Laten we het hopen mannen

Comment

Geen voetbal freak maar ek/wk vind ik wel leuk, denk alleen niet dat ze heel ver zullen komen, gewoon een te jong team denk.

Comment

Hopenlijk komen we ver. 2010 NL - Brazilie zal ik nooit vergeten. Wat een spanning en feest wat dat zeg!
                Mind is everything.

Comment

Originally posted by resike View Post
                  Hopenlijk komen we ver. 2010 NL - Brazilie zal ik nooit vergeten. Wat een feest wat dat zeg!
                  Ik was op een groot scherm in heerlen centrum kijken dat was idd een gekkenhuis. Kopballetje van sneider toen alleen die finale

Comment

Originally posted by weslleyy View Post
                    De verdediging is idd beestachtig goed daar kan geen land aan tippen. maar als je naar het complete team kijkt fred en jo als spitsen bijvoorbeeld vind ik een Duitsland en een Spanje misschien wel completer als team. Ook Argentinië acht ik kansrijk en dan heb je altijd de teams als Italië en Portugal die in zoon toernooi kunnen groeien. Wat kunnen de belgen op papier ook een mega sterk team naar mijn mening.

Nederland kan verassen als alles klopt we hebben het geluk dat we Spanje als eerste treffen die komen vaak traag op gang in zo´n toernooi misschien dat we hier een puntje kunnen snoepen.

Ben Feyenoorder in hart en nieren maar ben bang dat dit wk voor deze jongens 2 a 4 jaar te vroeg komt. Natuurlijk hebben ze het tegen een Italië ook niet slecht gedaan en acht ik janmaat en de vrij klaar voor een stapje hogerop maar missen deze jongens nog de ervaring. Vind het dan ook slim van van gaal om een blok van 7 te vormen met 2 backs die hoog kunnen spelen als het moet om een 5mans middenveld te vormen als je druk zet. Laat die 3 het voorin maar zelf oplossen alle ballen op robben als je het mij vraagt. Ben wel benieuwd of van persie het eindelijk kan waarmaken.

Uiteraard is het leuk als Nederland wint maar geen must voor mij. Mooi voetbal en goed voetbal daar hoop ik op!
                    Ja alleen denk ik dat dit nooit grote sterren zullen worden. Janmaat misschien wel, maar de vrij niet. Dit geld ook voor Veldman, Rekik etc.. Ik vind ze veel te klein en niet sterk. Als je dan kijkt naar de rest van de wereld zelfs Real madrid heeft daar een pepe staan. Kan totaal niet opbouwen en het is al een wonder dat ie een bal naar iemand speelt met het zelfde shirt aan. Maar die gast heeft uitstraling is keihard (ook een beetje TE soms maar goed) en dat mist nederland echt tegenwoordig. En als dit soort gasten blijven komen denk ik ook dat dit zal blijven. In plaats dat elke verdediger in nederland eindeloos getraind wordt op opbouwen is het denk ik beter dat je ze het krachthonk ingooit en is wat spieren gaat kweken en puur trainen op verdedigen. Opbouw zijn genoeg spelers die dat kunnen doen. Sergio Ramos en Pepe zijn ook geen geweldige opbouwers.. Dus hebben ze daar een xabi alonso staan die dat doet.

Heel verhaal trouwens haha. Maar denk gewoon dat we de komende jaren echt een poep verdediging krijgen. Ik mis echt mannen als Stam bijvoorbeeld. Geweldig om te zien vond ik dat altijd. Die agressieve blik, dat brede lichaam. Als spits denk je dan wel even na of je een paar scharen uit de kast haalt om langs hem te komen

Comment

Nederland komt de poule wel door. Ik denk zelfs dat ze van Spanje winnen, een laffe 1-0 tegen een tegenstander die veel meer de bal heeft. Ergens heb ik het idee dan NL en Chili gaan uitmaken wie nr. 1 en 2 in de poule gaan worden....

Brazilië gaat denk ik bezwijken onder de druk ergens in het toernooi. Duitsland gaat het weer goed doen, zoals je eigenlijk van de Duitsers verwacht. Argentinië komt ook weer ver net als Portugal.
                      België heeft een mooi team, maar ze missen de ervaring en dat gaat ze opbreken. EK2016 en WK 2018 is dit team meer gerijpt en verwacht ik er meer van. Net als NL. Wanneer deze spelers in sterkere competities gaan spelen dan komt het wel goed in de toekomst. Ook in de jeugd loopt er veel top talent rond, het is nu alleen wachten tot deze spelers wat verder ontwikkeld zijn.

Brazilië - Kroatië kan wel eens een hele saaie pot worden met een gelijkspel of een kleine overwinning voor Brazilië. Maar ik laat me graag verassen....

Comment

Spanje heeft niet zo'n super aanloop gehad naar het wk dus ik hoop dat ze morgen een uitglijder maken. Zou wel een mooie revanche zijn
                        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Ik denk dat brazilë of spanje het wk gaat winnen. verder ben ik het met wes eens over dat ze net doorgaan in de poule maar dat ze er daarna net zo hard weer uitvliegen.
                          Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

Als Belg kijk ik zeer uit naar wat er gaat gebeuren!
                            Onwaarschijnlijk hoe het WK hier leeft. Supertalentvolle ploeg maar misschien nog te onervaren...
                            Hoop wel op kwartfinales (waarschijnlijk 8e finales vs Portugal, en dan in de kwart uitkomen tegen Argentinie).

Als revelatie verwacht ik Engeland, jonge en talentvolle ploeg met veel spelers die pas in de tweede seizoenshelft echt zijn doorgebroken en dus nog fris zitten.

Nederland komt normaal tegen Brazilie in achtste finales toch?
                            ...
                            Pech

Sowieso; Heerlijk voetbalweken voor de boeg!
                            Laat ons ervan genieten mannen

Comment

Het is allemaal erg moeilijk te zeggen, maar iedereen schat Belgie hoog in. Maar Belgie heeft hele goede spelers, alleen ik vind dit geen team. Ik denk dat hun er na de laatste 16 uitgaan. Duitsland is een grote kanshebber. De underdog van dit WK gaat in mij opzicht Uruguay en Portugal worden. De eerste wedstrijd tegen spanje gaan we winnen. De meeste verklaren me voor gek, maar let maar op. Ik zie Brazilie gelijk spelen vanavond tegen Kroatie. Ik heb erg erg erg veel zin in dit wk. Man man kan niet wachten!!!
                              Benchpress: 1x110 Deadlift: 1x215 Squat 1x150

Comment

Nog 6 uurtjes wachten dalijk trainen douche en er lekker voor gaan zitten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X