Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Waarom eik ook geen william of ramires. Neymar had zeker rood verdiend en ja die penalty pfff zo`n scheids is bang dattie niet veilig kan slapen. vond eigenlijk oscar de beste van het veld met modric.
Ja vond ik ook! En wat een heerlijke goal van Oscar gewoon een puntertje...
Mijn vermoeden is... Nederland gaat hard onderuit..
Ik weet het niet man, Spanje is ook niet meer dat wat het was. Vrees stiekem ook een beetje daar niet van maar mijn euforie wint het van mijn verstand bij dit soort dingen
Modric is een van de beste middenvelders ter wereld. Die gast verliest nauwelijks tot niet de bal in een wedstrijd. En wat ik altijd zo mooi vind hoe zeker hij speelt met ballen over 30meter met de buitenkant van zijn voet. ! Ik had die wedstrijd op 2-2 staan. Omdat Kroatie een lastige ploeg is om tegen te spelen.
Vanavond gaat Nederland winnen, de sfeer is niet al te goed in het team van de Spanjaarden. Eerst zo de wedstrijd tussen Kameroen en mexico kijken. Ik verwacht dat Mexico wint met 3-0
Modric is een van de beste middenvelders ter wereld. Die gast verliest nauwelijks tot niet de bal in een wedstrijd. En wat ik altijd zo mooi vind hoe zeker hij speelt met ballen over 30meter met de buitenkant van zijn voet. ! Ik had die wedstrijd op 2-2 staan. Omdat Kroatie een lastige ploeg is om tegen te spelen.
Vanavond gaat Nederland winnen, de sfeer is niet al te goed in het team van de Spanjaarden. Eerst zo de wedstrijd tussen Kameroen en mexico kijken. Ik verwacht dat Mexico wint met 3-0
Modric is idd geniaal. Ook hoe hij dit seizoen bij Real heeft gespeeld.. Echt genieten altijd om dat mannetje bezig te zien. Vind het heel jammer hoe die wedstrijd gelopen is gister want kroatie had echt meer verdiend. Hoop dat ze een ronde verder komen en een gevaarlijke outsider gaan worden .
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment